żel i maszynka do golenia marki venus - recenzja

Witam Was wszystkich w dniu dzisiejszym. Oprócz tego, że jutro rozpoczęcie roku szkolnego (miłego rozpoczęcia roku i życzę samych 5 i 6) to dziś świętujemy dzień blogów 💛💗💞 , więc życzę Wam wszystkim sporo komentarzy, obserwatorów, odwiedzin bloga i mnóstwo współprac i świetnych wpisów :) .

Dziś chciałabym przedstawić Wam produkty marki Venus, której ambasadorem jest Joanna Jabłczyńska, utalentowana polska aktorka młodego pokolenia.


A co ja testowałam od Venus ?? Żel do golenia i maszynkę :) .

Produkty zakupiłam w Rossmannie i jestem z nich bardzo zadowolona.
Zapraszam do czytania.

✔ Żel do golenia do skóry wrażliwej z ekstraktem z aloesu i gliceryny





Opis produktu:
Żel do golenia z ekstraktem z aloesu Venus to ulepszona receptura kosmetyku. Żel, bogaty w aloes i glicerynę, chroni delikatną skórę przed podrażnieniami. Składniki aktywne zapewniają odpowiednie nawilżenie naskórka oraz pozostawiają kwiatowy aromat. Dzięki temu, skóra jest wypielęgnowana i gładka. Dodatkowo, żel jest wyjątkowo wygodny w aplikacji. Po nałożeniu zmienia się w miękką pianę, która ułatwia usuwanie włosków. Kremowa konsystencja utrzymuje się na skórze do momentu zakończenia depilacji.
Skład:
Aqua, Treithanolamine, Palmitic Acid, Stearic Acid, Butane, Propane, Laureth-23, PEG-75 Lanolin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Isobutane, Propylene Glycol, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Extract, Allantonin, Panthenol, Xanthan Gum, Parfum Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional.

Ta pianka "uratowała" moje nogi. Dlaczego? Nie muszę golić ich co 2-3 dni. Żel sam w sobie jest delikatny w kolorze niebieskim, a kiedy rozsmarujemy żel staje się biały, pięknie pachnie i nie podrażnia skóry. Łatwo się ją spłukuje, a skóra po depilacji nie jest zaczerwieniona. Dodatkowym plusem jest to, że nawilża skórę (mam bardzo suchą) dzięki dodatku aloesu i gliceryny. Pompka jest wygodna, nie zacina się i ułatwia wydobycie żelu, a opakowanie ma pojemność 200ml. 



✔ maszynka do golenia

Miałam wiele maszynek z Venus, ale ta na razie jest moją ulubioną.







Maszynka w zestawie ma 3 wymienne końcówki, więc starczy na bardzo długo, bo jak pisałam wcześniej - dzięki żelowi z Venus nie muszę golić nóg co 2-3 dni tj. to było przy innych żelach bądź piankach.
Ostrza są ostre (jest ich 3), posiada pasek nawilżający dzięki czemu golenie to czysta przyjemność, bez podrażnień, a nogi są gładziutkie.
Główka maszynki jest ruchoma, idealna do golenia trudno dostępnych miejsc.
Rączka jest wygodna w użyciu, nie ślizga się, nie wypada z ręki. Kolorystyka maszynki jest ciekawa i przykuwa uwagę.
Dla mnie ten zestaw to must have do depilacji ;) .


♡♡♡

Lubicie markę Venus?
 Jakie inne produkty polecacie z tej firmy? 

6 komentarzy:

  1. ja uwielbiam ten żel 👌🏼

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/08/dzis-powietrze-pachnie-jak-ostatni.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez bardzo lubię jest moją zaufaną marką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat w tej kwestii nie zwracam uwagi na markę. Najczęściej używam depilatora, a jeżeli już sięgam po maszynkę to używam męskich a zamiast żelu jakiś pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stosuję żelu ;p Ale chyba zmienię podejście.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. MAM ! POLECAM XD ŻEL JEST ŚWIETNY

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować ten żel do golenia, bo nigdy czeegoś takiego nie używałam! :D

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger