dove oxygen moisture - recenzja


Jakiś czas temu na stronie wizaz.pl wygrałam szampon i odżywkę z DOVE.
Oczywiście nie wiedziałam, że wygrałam cokolwiek, bo nawet e-maila nie przysyłają, więc jak paczka przyszła to byłam lekko zmieszana i zaskoczona.

Niestety te produkty nie spełniły moich oczekiwań. Oprócz pięknego opakowania i zapachu reszta zostawia wiele do życzenia.

Po szamponie miałam włosy jak siano. Były nieprzyjemne w dotyku (szorstkie), włosy szybko się przetłuściły , a tubkę ciężko otworzyć mając mokre ręce.

Odżywka wcale nie lepsza. Efektem używania tych produktów było to, że następnego dnia musiałam umyć włosy, bo nie mogłam ich nawet dotknąć.

Oba produkty trafiły w dobre ręce, bo niestety u mnie się nie sprawdziły.

Okazało się, że wygrałam znowu konkurs na wizaz i dostanę znowu taki zestaw, ale z innej serii. Mam nadzieję, że te co przyjdą spełnią moje oczekiwania :) .

Zapewne te kosmetyki nie są dobrze dobrane do moich włosów, ale opinie są różne, więc samemu się trzeba przekonać.
Cena też dość wysoka , bo około 20 zł.

Moja ocena: 2/10

19 komentarzy:

  1. Kolejny powód dlaczego nie używam produktów tego typu marek. Dla mnie najlepsze szampony to te z green pharmacy :) Ale fajnie, że miałaś okazje wypróbować coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie używam tej firmy prawie nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam odżywkę bez spłukiwania z Dove, ale strasznie obciąża mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z firmy Dove tylko używam zeli pod prysznic z produktami do pielęgnacji włosów nigdy nie miałam do czyniania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że trafiłam na ten post bo zastanawiałam się nad ich zakupem :) Gratuluję wygranej! Oby następny produkt był lepszy.
    NewWomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie przypuszczałam, że na tym zdjęciu znajduje się najzwyklejszy szampon. Myślałam, że to jakaś super nowość, której nazwy i tak nie znam :D

    Gratuluję wygrania konkursu! Szkoda tylko, że nagrody ci nie podeszły do gustu. Trzymam kciuki, żeby następna paczka sprawdziła się o niebo lepiej. Sama mam niesamowite problemy z włosami. Jeszcze nie znalazłam idealnego szamponu, żaden sobie z nimi nie radzi, a jak już zaczyna to je tak wysusza, że na drugi dzień są niesamowicie tłuste. Ponad to po każdym okropnie wypadają, a teksty "regeneruje włosy, coś tam coś tam" jakoś jeszcze niestety nigdy nie pomogły. Ale co do odżywki to używanie 2 z rossmana - jednej do psikania na włosy, a drugiej na noc po płukaniu włosów pomogło. W tydzień włosy urosły o 5 cm. Ale później stwierdziłam, że czym dłuższe tym większy problem, więc zostawiłam je w spokoju :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ja jestem w stanie napisać 2 razy "pozdrawiam serdecznie". Słuchanie muzyki mi chyba nie służy. XD

      Usuń
  7. Używam tej odżywki. Niestety nie przepadam za nią.. Mam ją od maja a ona prawie jest pełna, rzadko ją używam :/

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam taki sam zestaw i u mnie fajnie się spisał ;) Wiadomo każdy ma inne włosy i wymagania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę, ja nie używam Dove właśnie dlatego.

    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziły :/ Wyglądają genialnie ! :D Z chęcią byśmy je przygarnęły :'D Cena na prawdę wysoka z tym się zgadzamy ;) Świetna recenzja :3 Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam jedną odzywkę Dove z tej serii nowej do włosów farbowanych i fajnie się spisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używam produktów tej firmy akurat do włosów i cieszę się, że nie pokusiłąm się na ten produkt, a miałam takie myśli. Szczera recenzja, powodzenia w dalszych notkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do szamponów od dłuższego czasu jestem wierna Joannie, tak samo z odżywkami. Zbawieniem dla moich włosów okazała się odżywka w spray'u. Nie dość że ma cudowny zapach malin to wreszcie moje włosy po użyciu odzywki nie są takie, jak ty właśnie opisałaś w poście :) Pozdrawiam!
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja te spreyowe bez spłukiwania uzywam od lat zeby włosy rozczesac, bo mam długie i kręcone. kilka lat nie uzywalam nawet odzywki takiej normalnej , którą trzeba spłukac, bo włosy miałam przetłuszczone nastepnego dnia, a przetestowalam ich duzo. zbawieniem okazala sie odzywka w piance z pantene i to jej na razie jestem wierna, ale oczywiscie testuje inne produkty na swoich włosach i jak mi nie będą odpowiadać to po prostu oddaje komuś innemu :)
      ale jak bede miala okazje na pewno siegnę po produkty Joanna, bo firmę znam hehe :d

      Usuń
  14. No tak wyobrażam sobie co musiałaś czuć, gdy nagle przyszła Ci do domu paczka z nagrodą, haha :D Ja bym na początku pewnie pomyślała że to jakiś żart, albo... cichy wielbiciel hahaha :D Ale gratuluję, masz szczęście w konkursach !!! :) Może ten zestaw Ci przypadnie do gustu :)
    Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę go sobie kupić :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Dove wolę produkty do ciała niż do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger