lenor unstoppables - recenzja.

Witajcie !
Dziś przychodzę do Was z notką na temat perełek do prania od Lenora.
Niestety nie udało mi się zakwalifikować do kampanii na everydayme, ale dzięki znajomej blogerce miałam okazję przetestować chociaż próbkę.

Testowałam dzięki Ewelinie >> KLIK <<

Oczywiście naczytałam i nasłuchałam się od znajomych, że badziewne, że zapach się długo nie utrzymuje, że drogie, że takie i owakie.
No, ale samemu trzeba przetestować, by mieć jakąkolwiek opinię . Tak, więc zapraszam Was na mega krótki post :D .

Kiedy koperta do mnie przyszła i tylko ją otworzyłam od razu poczułam piękny zapach. Bardzo żałowałam, że nie udało mi się dostać do kampanii, ale trudno - będą inne :) .

Taką próbkę udało mi się podzielić na 3 prania . Głównie prałam ręczniki i pościel.
Pranie wieszałam głównie na dworze, bo słoneczko i cieplutko to wiadomo  - szybko wyschnie. Nawet mimo tego było czuć piękny zapach i nie zawiodłam się.


Dodatkowym plusem tych perełek jest to, że bardzo dobrze się rozpuszczają i nie zostawiają żadnych plam ani śladów.
Niestety dużym minusem tego produktu jest jednak cena. Kosztuje około 25-26 zł, ale chętnie bym kupiła jakby była na promocji, aby móc przetestować inne warianty.

Bardzo się cieszę, że nie uległam znajomym i nie odpuściłam, bo to taki "badziew". Mimo wszystko jestem bardzo mile zaskoczona i zadowolona z tego produktu.

A Wy jak oceniacie perełki od Lenora? Komuś się udało dostać do kampanii? :)

20 komentarzy:

  1. Produkt opisałaś dość ciekawie, choć cena nie zachwyca. Ale wiadomo, że można prać w nich np. pościele, które pierze się trochę rzadziej niż zwykłe ubrania, a zapach pozostaje dłuzej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i cena jest duża ale opakowanie jest bardzo wydajne,więc,to się kalkuluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja próbkę zużyłam na 3 razy. a znam takie osoby co całą próbkę wrzuciły do pralki :D

      Usuń
  3. A ja słyszałem o tym miałem zamiar zamówić ale jakoś zapomniałem :/ Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kampanii niestety się nie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem ci ze mi po wyschnięciu ten zapach znika ;/
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/uwielbiam-szperac-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nie zniknął :D, a pranie schło na dworze

      Usuń
  6. Czyli ile osób tyle opinii :D cena ciekawa xD

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam sporo recenzji na ich temat i większość była pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też czekam na promocję bo póki co cena mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że te perełki Lenor Unstoppables sprawdziły się u Ciebie i jesteś z nich zadowolona:-) a wiem że byłaś wrogo do nich nastawiona.. :-) Fakt cena jest zbyt duża ale może uda się je upolować na jakiejś promocji:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam te perełki tylko różowe i w takiej jakby tubie, pranie po nich pachnie pięknie, ale jak wyschnie to nie czuć aż tak ;p

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty masz pełnowymiarowy produkt, a ja tylko próbkę :D

      Usuń
  11. Ja zamówiłam sobie taką próbkę i w sumie nie wiem, czy mama ją użyła:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam sobie darmowe próbki i do tej pory nic nie przyszło ... czuje się trochę oszukana :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział w testowaniu perełek Lenora i właściwie to mam mieszane uczucia, może za dużo się spodziewałam? Bardzo lubię, gdy pranie świeżo pachnie i zapach utrzymuje się długo na odzieży, perełki co prawda pachną, ale nie aż tak, jak oczekiwałam. Poza tym zapach jest wyczuwalny tylko gdy pranie jest mokre, a gdy wyschnie właściwie go nie czuć. W dodatku ta cena! U mnie w sklepie 25 zł za opakowanie – to zdecydowanie za drogo. Zdecydowanie wolę używać tradycyjnych płynów Lenor. Ranna28

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się akurat udało i dostałam się:))) Perełki są super! dodaje do prania o połowę mniejszą ilość niż zalecana, co świadczy o wydajności produktu:) Zapach jest cudowny, utrzymuje się dość długo!
    Jak dla mnie jest tylko jedno "ale". Niestety te perełki nie nadają się do krótkich cykli, czyli tzw. 15 minutowych. Próbowałam i wrzuciłam. niestety w tak krótkim czasie i przy takiej temperaturze perełki mi się nie rozpuściły do końca;( Poza tym jednym mankamentem same zalety:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Te perełki są Świetne! Pchną cudnie, i swój zapach oddają naszym ubraniom. Do tego dozowanie dziecinnie łatwe, zero rozlewania. Dla mnie rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie dostałam się do kampanii Lenora, ale perełki nie zachwyciły mnie. Owszem zapach jest piękny, jednak nie utrzymuje się tak długo jak podaje producent. Zapachu nie było czuć już po kilku dniach trzymania ubrań w szafie. Potwierdzają to wszystkie osoby, którym dałam próbki, a szkoda, bo wiązałam z perełkami duże nadzieje, że wreszcie znajdę produkt w pełni spełniający moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.