oczyszczający krem do twarzy repechage - recenzja

Każda z nas się maluje, czy to podkreślamy oczy tuszem, czy nakładamy tylko podkład do twarzy.
Okazuje się, że co trzecia Polka nieprawidłowo wykonuje demakijaż, a jedna na pięć nie robi go wcale. Zaskórniki, zatkane pory, matowość i brak kolorytu - to wszystko efekty spowodowane przez zanieczyszczenia osiadającej na naszej skórze. 
Odpowiedni demakijaż jest niezbędnym krokiem pielęgnacyjnym.

Jak dbać o skórę? 

1. Codziennie przed wyjściem na zewnątrz użyj produktów z filtrem UV. 
2. Zacznij właściwą pielęgnację wcześniej i ciesz się zdrową i młodą skórą dłużej.
3. Codziennie wieczorem dokładnie oczyść skórę.
4. Woda to życie, także dla Twojej skóry.
5. Zdrowe życie, to zdrowa skóra. 
6. Zainwestuj w dobry kosmetyk do demakijażu i krem pielęgnacyjny
7. Akceptuj i kochaj siebie !!!

O firmie:

Amerykańska marka Repêchage istnieje na światowym rynku od ponad 35 lat. Firma tworzy, udoskonala i produkuje najwyższej jakości kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji skóry twarzy i ciała. Repêchage  wykorzystuje doskonałe walory lecznicze i upiększające alg morskich, łącząc korzyści naturalnych składników roślinnych z najnowocześniejszą technologią. Bezpieczeństwo i najwyższa jakość produktów Repêchage potwierdzone są certyfikatami  EcoCert, GMP i ISO 9001, a także opatentowanymi procedurami. 

Wykorzystanie najlepszych właściwości alg morskich, naturalnych substancji roślinnych i najnowszych technologii w produkcji kosmetyków:

- bez parabenów,
- nie testowanych na zwierzętach,
- bez sztucznych barwników i zapachów,
- ręcznie pakowanych,
- z materiałów pochodzących i nadających się do recyklingu,
- w 100% wyprodukowanych w USA,
- bezpiecznych dla kobiet w ciąży, osób z chorą tarczycą i pacjentów onkologicznych,
- marka certyfikowana przez ECOCERT, GMP i ISO9001, nagradzana i obecna w mediach m.in.: Vogue, Glamour, W Magazine, Elle, New York Times, CNN.


Do testów dostałam mleczko oczyszczające - głęboko oczyszcza regulując wytwarzanie sebum oraz poprawia poziom nawilżenia skóry. Łagodna formuła z dziurawcem oddziałuje korzystnie również na wrażliwą skórę (potwierdzam!). Kompleks z białą i zieloną herbatą zapewnia ochronę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. 



Mleczko dobrze oczyszcza skórę i posiada wygodny aplikator z pompką.
Póki co jestem bardzo zadowolona z kosmetyków Repechage i myślę, że zostanę przy nich dłużej.
Moja cera jest mieszana, ale też wrażliwa i muszę uważać jakie kosmetyki testuje, a ten sprawdził się w 100%.

Pamiętaj: Zawsze po demakijażu używaj toniku, ponieważ przywraca odpowiednie pH skóry i pozwala zachować równowagę kwasowo-zasadową. 
Tonik to nie produkt do demakijażu  - używamy go dopiero na oczyszczoną skórę. 

Oprócz kremu seria T-zone Balance posiada w swojej ofercie także: tonik, peeling, krem, serum. 
Jeśli jesteś zainteresowana/y zapraszam na stronę --> klik !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 ஐ  

Link na stronę --> Repechage
Link na facebook --> Repechage
Link na instagram --> Repechage

15 komentarzy:

  1. Czekałam na ten wpis , super ze napisałaś go już. Uwielbiam ich firmę , mam tonik też sprawuje się super- oczyszcza oraz daje rade z niedoskonałościami. Przekonałas mnie także do mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym toniku nie wiedziałam. Ja mało czasu poświęcam na pielęgnację twarzy (gdy mam makijaż). Po prostu zmywam płynem do demakijażu i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Oferta jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam pierwszy raz styczność z firmą, ale kosmetyk super !

      Usuń
  4. Nie znam tej firmy...może kiedyś uda mi się go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Także będę miała niedługo możliwość wypróbowania tego mleczka, mam nadzieje , że w mój gust także trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie stosowałam podobnych preparatów, koniecznie napisz jak działa! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak z zapachem produktu ? :)

    Zajrzyj do mnie w wolnej chwili : http://femmyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tonik i jestem mega zadowolona, a raczej moja cera ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że świetne kosmetyki szkoda , że firma mało znana :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.