Pielęgnacja stóp i dłoni. Wyzwanie #6


Czas na kolejne i ostatnie wzywanie ! Niestety tak jak pisałam wcześniej jestem bardzo do tyłu z wyzwaniami,więc nadrabiam wszystko w jeden dzień.


pielęgnacja dłoni


Posiadam tylko dwa kremy do rąk, ponieważ nie lubię mieć za dużo kosmetyków, a potem wywalać. Używam ich naprzemiennie i są już w opłakanym stanie ;).
Oba kremy pięknie pachną, dobrze się wchłaniają i są bardzo wydajne.
Zresztą pisałam recenzję już o kremie Garnier (klik) !

W okresie zimowym moje ręce wołają o pomstę do nieba i wtedy niezbędny jest właśnie krem do rąk, oba spisują się u mnie rewelacyjnie i nie potrafiłabym wybrać jednego. Choć minusem Garniera jest nakrętka, jednak wolę na "klik" , szybciej i łatwiej.


pielęgnacja stóp


Jak dbam o stopy ?? 


Tarka elektryczna SCHOLL. Bardzo dobra i łatwa w obsłudze. Produkt trochę dla leniwych albo mających mało czasu :)
Dwie następne są z Oriflame. To pierwszą koło scholl mam bardzo długo i sprawdza się rewelacyjnie.
Ostatni produkt to pumeks kupiony dosłownie za grosze, ale trzeba być ostrożnym, bo jest bardzo ostry ;).

Nawilżanie


Uwielbiam krem Nivea Soft, dla mnie świetny produkt. Bardzo dobrze nawilża skórę, często używam tego kremu do stóp i efekt jest zachwycający.
Drugi krem regeneruje i nawilża stopy. Opakowanie poręczne i wygodne. 

Moczenie



Mając więcej czasu moczę nogi w solach morskich. Te są kupowane w biedronce i mimo ceny (bardzo tanio) jestem mile zaskoczona tymi solami. Częściej używam ich do stóp niż do kąpieli. 

10 komentarzy:

  1. Zazdroszcze tego pilnika , miałam go kupić ale tak wciąż mówię że miałam i miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nad zakupem pilnika scholl zastanawiam się od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sole z Biedronki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię sole z biedronki :) Nie mogę jednak znaleźć niebieskiej :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pilnik Scholl bardzo by mi się przydał,właśnie zbieram kasę na niego...:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za ile kupiłaś ten elektryczny pilnik do pięt? Śliczny nagłówek!!!! <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Elektryczny pilnik SCHOLL również posiadam i jestem z niego mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger