testowanie z dumel - recenzja

W sierpniu firma DUMEL szukała 120 blogerów do testowania zabawek. Można było się zgłaszać podając bloga i kategorię wiekową dziecka: 0-1 rok, 1-2 lata, 5-6 lat.
Nam się udało zakwalifikować do kategorii 1-2 latka.

► strona internetowa: klik
► fan page na facebooku: klik
► instagram: klik

zdjęcie pożyczone od Dumel z fanpage FB


Moja córka 17 września będzie miała 2 latka. Zabawka, którą dostałyśmy do testowania zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Cóż... po prostu się nie spodziewałam tak pięknej paczki.

A co dostałyśmy .... ?

Odkrywczy domek

A w całości wygląda tak:


Domek jest bardzo kolorowy i przyjazny dla oka. Moja córka od razu się nim zainteresowała, zresztą ja też. Zabawka jest przeznaczona od 24+, więc za 2 dni Oliwia się będzie mogła bawić "legalnie" :D . Domek posiada 3 pomieszczenia, no właściwie 4. U góry widzimy łazienkę i pokój, a na dole po otworzeniu klapy jest kuchnia i po lewej stronie mini-pralnia, ale nie jest oddzielone ścianą tak jak u góry. 

Na górze widać wannę, toaletę, umywalkę z lustrem. W pokoju łóżko, lampka nocna, telewizor i komputer (po lewej stronie koło lampki). 

Widok po otworzeniu drzwi. To różowe to pralka, którą można nacisnąć.A obok (to białe) to już element kuchni.


Na dole mieści się kuchnia , to fioletowe to lodówka (można ją otwierać i właśnie jest otwarta), przed lodówką jest telefon , a także są schody na górę, które jak widać kończą się i nie ma dziury żeby przejść na piętro. 

Koło schodów znajduję się budka z pieskiem, a pieska można "wcisnąć" do budy.

Przy drzwiach frontowych znajduje się przycisk światła (po prawej stronie), a po drugiej stronie (lewej) jest dzwonek. Drzwi się również otwierają. 



Klapka domku jest ruchoma i można ją również zdemontować. Okienko również można zamykać i otwierać, bardziej rozsunąć, pod parapetem jest dżdżownica, którą przesuwamy w lewo i prawo i okno się otwiera albo zamyka.
A w okienku czai się....
kotek ;)

Koło domku jest również drzewo, na którym się znajduję przycisk, a po włączeniu go migają te dwie czerwone lampki. Na drzewie jest wiewiórka (co robi zaprezentuje później w filmiku), dookoła drzewa jeździ samochód, ale nie sam - samemu trzeba go obracać poprzez pszczołę (również zobaczycie to na filmiku). 




Zabawka posiada 2 tryby zabawy, w zależności od przycisku, który wybierzemy.
a) przycisk z nutką - wszystkie elementy się święcą i oddają odgłosy w zależności czym jest, np. telefon dzwoni, toaleta się spłukuje itp.
b) przycisk z głośnikiem - wszystkie elementy, które naciśniemy słyszymy piosenkę albo historyjkę. 


Domek posiada również dwa elementy na dachu. Można zmieniać pory dnia: dzień/noc, a także w kominie znajduje się szop (?) , którego można "wcisnąć" do komina.


Do domku również były dołączone 4 części ruchome służące do zabawy.
- fotel
- dziewczynka
- chłopiec
- telewizor

Telewizor ma trzy programy. Można obracać ekranem. 

Jak widać zabawka posiada tyle elementów, że dziecko ma co robić. Naciskając różne elementy poznaje jego dźwięki, a gdy dziecko będzie starsze będzie się uczyć wierszyków np. o kąpaniu czy pójścia spać, więc zabawka posłuży nam na dłużej.

A teraz obiecane filmiki.

1. Wiewiórka na drzewie

video

2. A tu dokładniej jak mniej więcej "działa" domek.


video

Niestety napotkałam kilka minusów: 

1. Moja córka ma problem z wiewiórką, nie umie sama go pociągnąć na dół, czasem i ja mam problem, ale nie jest źle. Z czasem się powinna nauczyć.

2. Naszej wiewiórce ze stopy wystaje coś ostrego. To chyba wina przy produkcji, ale muszę uważać, by ten element co wystaje i jest kujący to żeby go nie dotykać. Córka wiewiórki na razie i tak nie dotyka, bo nie umie go sama pociągnąć na dół , więc zazwyczaj mnie o to prosi.

3. Ta zabawka niestety nie posiada wyłącznika. Oczywiście jak go zostawicie i go nie ruszacie to się nic nie stanie, ale lepiej w nocy nie natknąć się przypadkiem na tą zabawkę, bo zacznie Wam grać albo śpiewać ;). 

Jednak z córką jesteśmy bardzo zadowolone. Oliwia się codziennie nim bawi. Ten domek świetnie by się nadawał na te figurki z kinder-niespodzianki z czasów lat 90 i 2000, bo nie wiem czy teraz też są takie figurki, ale więcej jest do składania itp.



Pomimo kilku wad i tak domek oceniam na 10/10. 
Oliwia  z chęcią się bawi, klika przyciski. Tak mi się spodobały zabawki firmy DUMEL, że kupiłam jej na urodziny zabawkę własnie z tej firmy! :) i obiema zabawkami lubi się bawić, więc myślę, że przy tej firmie zostaniemy na dłużej.

13 komentarzy:

  1. Szukam się prezentu dla bratanicy na 2 latka i widze że kupie jej taki domek , swietnie się u niej na pewno sprawdzi. Cudowne zdjęcia kochana i wspaniała recenzja oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek to jedna z najlepszych zabawek dzieciństwa! Aż ma się ochotę wrócić do tego czasu.

    dominikamajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przestraszyłabym się w nocy gdyby mi coś zaczęło grać, hgahaha :)
    Świetna zabawka!

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czad! sama bym się tym pobawiła :P Naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem siedze i sie z córką bawimy razem :D

      Usuń
  5. Domek jest piękny, również testujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! świetny jest ten domek :-) mojej młodszej córce na pewno by się spodobała taka zabawka:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda i wciąga do zabawy 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie zabawki. Ja się nie interesuje tym za bardzo bo nie mam dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda , że przegapiłam tę akcje bo także mam dziewczynkę ;) Mimo wszystko życzę szalonej zabawy córce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śledz strone dumel na FB,bo mają być ponoc nowe testy, ale nie wiem kiedy :)

      Usuń
  10. Śliczny ten domek ;) ostatnio czytałam kilka recenzji i chyba kupię go córeczce pod choinkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten domek, do nas trafił Magic Jinn :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger