Ulubione perfumy. wyzwanie #5


Trochę jestem w tyle jeśli chodzi o wyzwania z Trusted Cosmetics dlatego dzisiaj wstawię dwie notki, aby "dokończyć" wyzwanie :) .

Wyzwanie piąte to ulubione perfumy ! Nie mam ich wiele, bo nie potrzebuję. Nigdzie aż tak nie wychodzę, aby się codziennie psikać, więc nie czuję potrzeby, aby mieć ich nieskończoną ilość.


1. Donna La Rive - woda perfumowana. Niestety mimo, że lubię ten zapach to nie utrzymuje się długo, ale mam sentyment do tego zapachu. Drogi nie jest, bo nie wychodzi za niego nawet 20 zł.

2. Miss Relax (Oriflame) - mgiełka zapachowa. Kiedyś zamówiłam w ciemno i nie wiedziałam czego się spodziewać, ale perfum zrobił na mnie wielkie "wow". Zapach jest obłędny. Flakon jest plastikowy, więc można go nosić przy sobie. Opłaca się kupić w promocji (ja kupiłam!). Minusem niestety jest trwałość zapachu. Chyba trzeba byłoby kupić perfum za ponad 100 zł, by zapach się utrzymywał.

3. FM - dostałam ten perfum i mam go od nie dawna. Ogólnie ładnie pachnie i dłużej się utrzymuje niż poprzednie, które opisywałam.

4. Iphone - ten perfum wymieniłam za punkty. Nie wiem jaką ma dokładną nazwę. Właściwie to był zestaw produktów. Zapach ma średni. Rzadko się nim psikam.

5. La rive - dostałam ten perfum, nawet go lubię. Ma przyjemny zapach, który utrzymuje się do kilku godzin, nie wietrzeje szybko.

Z tych wszystkich nie przepadam za perfumem Iphone i pewnie w ostateczności wyląduje jako czyścik do komputera ;) .

6 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej marce FM i muszę wypróbować coś od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko ten z FM :)
    Moja mama go używa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumy ;) Te w formie telefonu takie zabawne całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie znam tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger