bomba witaminowa z wyciągiem z bursztynu - jantar + konkurs

Miałam okazję przetestować odżywkę do włosów i skóry głowy z Jantar (firma Farmona).
Każdy kto posiada bloga mógł się zgłosić do tej akcji. Osobiście nigdy nie używałam produktów Jantar choć kilka razy się przymierzałam do ich kupna.


Jesienią nasze włosy wystawione są na częste zmiany temperatury i negatywne działanie czynników zewnętrznych (deszcz,wiatr,ogrzewanie). Włosy wtedy stają się łamliwe, suche i tracą blask. 
Aby zapewnić ochronę codziennie używaj wcierki Jantar z wyciągiem z bursztynu
Największe znaczenie dla naszych włosów ma witamina A. 

Odżywka Jantar zawiera czynne substancje stymulujące wzrost włosów: Trichogen, Polyplant Hair, a także zawiera aktywny biologicznie wyciąg z bursztynu oraz witaminy A, E, F i d-pantelon

Odżywka Jantar hamuje wypadanie włosów , stymuluje ich wzrost i odżywianie.



moja opinia


Moją zmorą od zawsze było wypadanie włosów. Próbowałam kilku szamponów, kuracji, ale nic nie pomagało jak ten produkt.
Oczywiście to nie jest tak, że po 2-3 tygodniach stosowania mi nie wypadają. Wypadają, ale w mniejszej ilości. Mam świadomość tego, że aby pozbyć się problemu liczy się cierpliwość i regularność w stosowaniu produktu.

Włosy zaczęły mi szybciej rosnąć. Włosy przestały mi się tak szybko przetłuszczać gdzie w tygodniu musiałam myć głowę 3 razy, a teraz ograniczyłam mycie do dwóch myć w tygodniu.

Jeśli chodzi o wydajność produktu wydaję mi się, że przy codziennym stosowaniu starcza na około 3 tygodnie. 3 tygodnie stosowania, 1 tydzień przerwy. Zamierzam nadal kontynuować kurację przez najbliższe kilka miesięcy i mam nadzieję, że problem z wypadaniem włosów już mnie nie będzie dotyczył.

jak używam odżywki?

1. Jak często?

Codziennie od 2 tygodni i przede wszystkim regularnie, aby miała szansę zadziałać.

2. Jak długo ?

Moim zdaniem od 3 tygodni do miesiąca. Ja po 3 tygodniach (został mi jeszcze tydzień) chcę zrobić tygodniową przerwę i zacząć następne opakowanie. Przy codziennym stosowaniu wcierka starczy na 3 tygodnie, chyba, że zapominamy to góra do miesiąca.

3. Kiedy?

Ja ją stosuję po umyciu włosów, ale nie na mokre włosy, ponieważ woda nam ją rozrzedzi, więc czekam aż włosy podeschną. Jeśli to nie jest dzień mycia włosów to używam ją z samego rana, a żeby nie zapomnieć :D .

4. W jaki sposób?

Wcierkę aplikuję przez atomizer w skalp głowy, a później wcieram opuszkami palców. Na koniec psikam również w końcówki włosów.


UWAGA 

Już od 28.10 - 6.11 będzie można głosować na moją recenzję na stronie jantarhair w aplikacji. 
Jeśli zdobędę miejsce na liście nagrodzonych osób to wtedy Ja wybiorę spośród Was osobę, która również zostanie nagrodzona. 

1 miejsce: trzydniowy (dwa noclegi) pobyt w Hotelu Farmona Business&SPA dla dwóch osób, wraz z pakietem zabiegów i kolacją dla dwojga. 
Nagroda specjalna dla pierwszego miejsca to wywiad w magazynie In Style.
2 miejscekarta podarunkowa answear.com o wartości 600 zł oraz zestaw kosmetyków JANTAR.
3 miejscekarta podarunkowa answear.com o wartości 400 zł oraz zestaw kosmetyków JANTAR.

Nagrody dodatkowe: 10x zestaw kosmetyków Jantar dla recenzji z największą liczbą głosów. 

Więc warto komentować i głosować ! 

29 komentarzy:

  1. W moim przypadku odżywka też się sprawdziła:) Mogliby trochę popracować nad lepszym zapachem i ciut gęstszą konsystencją, hehe
    Konkurs jest super,a nagrody bardzo kuszące! Może się uda coś wygrać, życzę powodzenia kochana! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też by się przydała odżywka na zniszczone włosy.. Świetny blog!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie testowałam nigdy tej odżywki, ale wydaje sie być fajna :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować strasznie duzo mi ostatnio włosów wypada ;(.
    Mam nadzieje ze mi pomoże
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo o niej słyszałam, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio głośno się o tej odżywce zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak, dlatego, że każdy bloger, który się zgłosił otrzymał taką paczkę ! to teraz pewnie wszędzie recenzje i zdjęcia tej odżywki. ale u mnie fajnie się sprawdza. widzę lepszą kondycję włosów, ale niczego nie ma od tak . pewnie jeszcze trochę muszę popracować na swoimi włosami abym była zadowolona z efektu. zwłaszcza, że po ciąży wypadają mi niemiłosiernie ;(, ale juz jest lepiej.

      Usuń
  7. Wszędzie ta odżywka... Jeszcze trochę i nie będzie mi się chciało po nią sięgnąć z przesytu... xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Z opisów na różnych blogach wynika, że to produkt dla mnie. Sama nie wiem dlaczego zrezygnowałam z testowania tego cuda i nie zgłosiłam się do testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiem :D zwłaszcza, że każdy dostał produkt. ja nigdy nic nie testowałam z jantaru, więc byłam ciekawa.

      Usuń
  9. Muszę koniecznie kupić tą odżywkę,bo strasznie mi wypadają włosy a już kilka dobrych opinii na jej temat ostatnio czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednym słowem napiszę że jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już tak dawno miałam kupić jantar, a jednak w mojej kolekcji wciąż pojawiają się kolejne i kolejne produkty do włosów hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą odżywkę, jeszcze w starej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę w końcu ją kupić ,strasznie dużo o niej czytałam ;-)

    http://fashionbookbyme.blogspot.com/ zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zakochałam se w tej wcierce odkąd zobaczyłam efekty na moich włosach! Jest świetna!


    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM💕

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo ciekawa opcja :) Pewnie, że zagłosuje ;)

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować, bo moje włosy nie wyglądają najlepiej w ostatnim czasie :/
    >aalicce-alice.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow świwrny pomysł na konkurs ♡

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post sama się zastanawiałam czy te odzywki sa naprawdę tak dobre i po twoim poście chyba je jednak kupie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Great review!
    You have a beautiful blog!
    Have a good new week!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli chodzi o Jantar to używałam tylko wcierki. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam wcierki, ale z chęcią zaopatrzę się w . Ten atomizer wydaje się być bardzo wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tą klasyczna wcierkę i właśnie skończyłam opakowanie z 5 cm baby hair. Więc już ta nowsza wersja czeka na użycie 💕

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie spodziewałam się, że ta firma i ich kosmetyki mają takie działanie i niezły skład! Zawsze unikałam tej firmy ponieważ nie słyszałam jej opinii, ale chyba czas najwyższy skończyć z omijaniem ich !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam wcierkę tej firmy, zostało mi jeszcze pół buteleczki, ale co do efektów to powalających nie zobaczyłam, ale to może dlatego, że mam włosy rozjaśniane od 7 lat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.