dove dry oil - recenzja

Ostatnio mam szczęście do konkursów na wizaz.pl i już 2 razy wygrałam zestaw Dove składającego się z szamponu i odżywki.
Wcześniej testowałam Dove Oxygen Moisture, które całkowicie mi nie przypadło do gustu, a na głowie miałam siano, a nie włosy .
Recenzja --> DOVE !

Tym razem dostałam do przetestowania kosmetyki do włosów z serii "Pure care - dry oil" .


Te kosmetyki są zdecydowanie lepsze. Zapewne przez dodatek olejku, który wygładza moje włosy. Zapach jest ładny, nie drażniący. Te kosmetyki lepiej zareagowały na moje włosy niż poprzednia seria.
Plusem jest to, że kosmetyki nie obciążają włosów, super się pieni, a produkty są wydajne.
Szampon naprawdę dobrze oczyszcza włosy i przygotowuje przed "przyjęciem" odżywki.

Odżywka zadziałała u mnie cuda. Włosy ładnie się układają i nie ma problemów z rozczesaniem włosów (mam kręcone) , nawilża suche końce włosów,a efekt utrzymuje się do kolejnego mycia (myje 2 razy w tygodniu: środa i niedziela) .

Jakość produktów jest bardzo dobra, piękne opakowanie i z czystym sercem mogę polecić Dove pure care - DRY OIL !
Jedne z lepszych produktów do włosów z Dove, które testowałam w ostatnim czasie.

21 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się ich opakowania takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam jeszcze tych produktow, ale wygladaja ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię bardzo kosmetyki Dave. Używam odzywki do włosów farbowanych Colour Care Conditioner, mydła w kostce oraz deoodorant o zapachu brzoskwiniowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. tez tetsujemy, jak dla mnie sa super

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś się nie lubiłam z Dove, jednak ostatnio zaczynam się do nich przekonywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam własnie mieszane uczucia. raz trafie na totalna klapę, a zaraz na produkt WOW :P

      Usuń
  6. Kurcze, przydały by mi się takie produkty :) Za niedługo planuję wybrac się do Rossmana to chyba je wezmę :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie BOOK CRAZY OBSESSION ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych nie miałam ale seria niebieska u mnie się dobrze sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, zalezy od włosów u mnie sprawdziła sie tragicznie, a ta seria z tym olejkiem bardzo fajna :)

      Usuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z jednej strony ciekawi mnie ta seria a z drugiej nie wiem czy bym kupiła. Jakoś produkty do włosów Dove nie dają u mnie powalających efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez nie wiem czy bym kupila. dlatego tak bardzo lubie testować . bo moge sie sama przekonać czy produkt jest wart polecenia czy nie

      Usuń
  10. Chętnie bym sama wypróbowała te produkty :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tę serię Dove i jeszcze Intensive repair, oprocz GD to jedyne serie z drogerii po ktore siegam, bo dzialaja na moje wlosy :)
    www.weemini.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tą firmę, jednak nigdy nie używałam wymienionych wyżej produktów.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze słyszę, że dove jest takie dobre, a tu niespodzianka! :) Aczkolwiek dobrze, że w końcu znalazłaś coś co Cię zadowala, jeśli dalej szukasz czegoś fajnego to polecam produkty z avonu! :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys bardzo duzo kupowalam w avonie, potem w oriflame i teraz w sumie nigdzie nie kupuje :D . duzo dostaje kosmetykow z sieci z testowań czy konkursów.

      Usuń
  14. jeszcze nigdy nie używałam produktów Dove do włosów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger