equilibra, naturalne kosmetyki dla dzieci, recenzja

Witam. 

Post miał się ukazać wczoraj, ale moja zdolna córka usunęła post - nie, post się nie zapisał ;(.
Miałam możliwość zapoznania się z bardzo fajnymi kosmetykami. Wcześniej nie słyszałam o nich, nawet nie znałam firmy. Dlatego tak bardzo lubię testować produkty, bo dzięki temu mam możliwość poznać, przetestować i ocenić różne kosmetyki.

Jakiś czas temu można było się zgłaszać z blogiem na Facebooku, do przetestowania produktów equilibra, mi niestety nie udało się dostać do testowania, ale każdy kto wysłał zgłoszenie dostał jakiś upominek. Ja dostałam tą większą paczkę, bo oprócz próbek miałam również szampon do włosów i ciała (2w1) i chusteczki nawilżane (20 sztuk w opakowaniu).


Facebook
Instagram
Strona internetowa 

 Co wyróżnia te kosmetyki ??

- wskazane w opiece nad noworodkiem,
- 97-99% składników naturalnego pochodzenia,
- fizjologiczne pH,
- 20% aloesu (łagodzi, nawilża i koi), owies (sprzyja regeneracji skóry i łagodzi podrażnienia), masło shea (odżywia skórę, ma działanie ochronne), nagietek (zmiękcza i nawilża skórę);


Szampon do ciała i włosów



Szampon ma opakowanie 250ml i można go również używać do mycia ciała. Szampon jest delikatny, a zapach jest obłędny. Zauważyłam, że córce włosy pachniały tym szamponem nawet kilka dni po użyciu (myjemy 2x w tygodniu włosy). 
Ładnie się pieni, ale nie szczypie w oczy. Nam bardzo przypadł do gustu ten produkt i kiedyś mając drugie dziecko na pewno sięgnę po te produkty, a można je stosować od pierwszych dni życia, ponieważ zawierają w sobie 98% naturalnych składników, więc można zminimalizować powstania alergii do minimum. 


Chusteczki nawilżane

Jedne z lepszych chusteczek nawilżających jakie miałam okazję przetestować.
Zawierają aż 99% naturalnych składników. Pozbawione są SLES-ów, SLS-ów, parabenów, barwników i alergenów. Duża zawartość naturalnych wyciągów i olejków, które chronią, nawilżają, koją i pomagają w utrzymaniu naturalnej równowagi flory bakteryjnej dziecka. 



Próbki

W paczce było również mnóstwo próbek. Bardzo ich nie lubię, ponieważ ciężko mi ocenić produkt po jednym użyciu. To są próbki szamponu wzmacniającego włosy, kojącą emulsję dla dzieci, jest ich 9 sztuk po 3 z każdej serii. Ciężko mi się o nich wypowiedzieć, bo jeszcze nie użyłam wszystkiego. 



20 komentarzy:

  1. Też nie lubię próbek kosmetyków. Podobnie jak Ty nie potrafię stwierdzić czy dany kosmetyk jest dobry, bo jedno użycie nie przyniesie pożądanych efektów. Nie wiem też czy po dłuższym stosowaniu nie znajdę jakichś minusów...

    Ps. DAJ ZNAĆ JAK SIĘ SPISAŁY XDDD ;D Aa, no i fajna spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHA z tą spódniczką widzę że temat sięciągnie :D !

      Usuń
    2. Nie hejtuj mnie, bo usunę bloga !!!

      Usuń
  2. Czytając skład jestem pewna, że zapach jest świetny :) Fajnie, że utrzymuje się tak długo.

    Próbek też nie znoszę... Co mi z jednego użycia i to często zbyt małej ilości produktu. Mogę stwierdzić jedynie czy podoba mi się zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam się do testowania i otrzymałam taki sam zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez testowalam i bylam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam aloes we wszystkich szamponach, kremach itp. Ale prawda, po jednym użyciu ciężko stwierdzić, czy produkt jest ok, czy nie.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten szampon mnie zainteresował....;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla dziecka jest świetny. ja jestem bardzo zadowolona z zapachu i efektu

      Usuń
  7. WoW szampon i żel 2 w jednym. Jakoś nie jestem zwolenniczką tego typu produktów.
    Te chusteczki mnie zaciekawiły. Kurcze mogli dać tak ze 5/6 opakowań by to porządnie przetestować. :D.
    Próbki są najgorsze też ich nie lubie ;D, jak można po 1 razie stwierdzić że coś jest ok ? :D
    :* spóniczka jest taka sexi

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, że mimo tego, że nie dostałaś się do testowania, to za chęci dostałaś niespodziankę od firmy. Produkty wyglądają fajnie i jak w przyszłości będę miała dzieci, to będę musiała o nich pamiętać :))

    OdpowiedzUsuń
  9. My jesteśmy zadowolone z szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tych produktach :) Ja już mam zapas kosmetyków dla mojego bobaska,ale kto wie może kiedyś się skuszę i zamówię coś z tych kosmetyków :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz gratulacje . ja nie polecam produktów johnnsons baby czy jakos tak . strasznie uczulają :( .

      Usuń
  11. Super, że produkty mają aż 99% naturalnych składników i brak SLS. W dzisiejszych czasach znalezienie takiego składu na towarze graniczy z cudem:))) Jak kiedyś będę mamą to z pewnością z nich skorzystam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty, kiedyś mieliśmy ten szampon - całkiem dobry : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem ciekawa linia kosmetyków, nie znałam ich! Duży plus za naturalność i to, że nie szczypie w oczy. My używamy Baby Anthyllis, ich kosmetyki także są rewelacyjne. No i szampon nie szczypie w oczy ;) Jeśli nam się skończą, to może wypróbujemy także i Equilibre. Powiedz mi tylko, czy będzie ok dla atopowej skóry? Mam dziecko z takim problemem, Baby Anthyllis nie podrażnia skóry córki, nie mamy żadnych problemów, więc na razie przy nim zostajemy, bo nie chciałabym eksperymentować na niej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że dla atopowej skóry jak najbardziej. skład to składniki pochodzenia naturalnego, więc nie powinny dziecka uczulić w żaden sposob.

      Usuń
  14. widzę aloes - świetnie że się tu pojawił! Mało osób wie o jego genialnych właściwosciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.