nacomi , masło shea - recenzja

Ostatnio byłam w Hebe i będąc przy kasie Pani zaproponowała mi masło shea od Nacomi. Patrzę, cena 7 zł , patrzę na opakowanie i tylko przeczytałam "nawilża" i od razu wzięłam.
Mam bardzo suchą skórę, więc testuje bardzo dużo kosmetyków, gdzie producent obiecuje, że produkt nawilża i regeneruje.


właściwości

- intensywnie nawilża skórę,
- przyśpiesza gojenie się ran i podrażnień,
- działa regenerująco,
- jest bezpieczny dla alergików i osób o wrażliwej skórze,
- zapobiega starzeniu się skóry,
- ujędrnia i wygładza,
- chroni przed wiatrem i promieniami słonecznymi,
- zmniejsza swędzenie skóry i działa natłuszczająco;

Właściwości jest o wiele więcej, to tylko kilka z nich. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i cieszę się, że na niego trafiłam. Dodatkowym plusem jest to, że to kosmetyk naturalny.

Produkt nadaje się do każdego typu cery. 

Opakowanie jest zrobione solidnie i ma pojemność 100ml, mając w torebce czy kosmetyczce nie ma prawa samemu się otworzyć, więc spokojnie można je przenosić.


Oprócz nakrętki głównej, masełko posiada jeszcze dodatkową osłonę.
Konsystencja masła jest bardzo zbita, więc mogłoby się obejść bez tej dodatkowej osłony.


Masło jest bezzapachowe. Jak pisałam wcześniej konsystencja jest zbita, należy nabrać trochę produktu i wsmarować w daną partie ciała (ja używam głównie na twarz i łokcie) i pod wpływem ciepła masło się roztapia zostawiając na skórze uczucie nawilżenia.
Plusem jest to, że masełko jest bezzapachowe, a że używam go głównie na noc to podczas zasypiania nie drażnią mnie zapachy tj to bywa przy różnych balsamach.


Masło shea polecane jest jeszcze do włosów, ale nie miałam okazji przetestować. Może któraś z Was coś więcej mi powie na ten temat? :)

Produkt oceniam oczywiście 10/10 . Skóra jest nawilżona, gładka i miękka w dotyku.
Zauważyłam różnicę w świądzie skóry. Niestety cierpię na AZS i stan mojej skóry jest tragiczny, na szczęście nie we wszystkich miejscach.

Jeżeli borykacie się ze skórą suchą i skłonną do podrażnień musicie mieć ten produkt u siebie.

Cena: 17 zł, ja kupiłam go za 7 zł na promocji.

18 komentarzy:

  1. Ja ogólnie mam skórę mieszaną i dziwną. W zależności od pory roku, pogody i chyba mojego samopoczucia reakcja mojej skóry też jest różna. Więc będę musiała wypróbować, póki jest w promocji i stwierdzić czy warto czy nie;))) Jak dla mnie szkoda, ze jest bez zapachu...uwielbiam jak moja skóra pachnie, najlepiej jakąś słodyczą, hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ja mam ten produkt i bardzo go sobie chwalę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też Pani proponowała te masło, ale nie kupiłam.Może następnym razem się skuszę:D
    Fajnie, że się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie masełka ,świetnie nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam to masełko. Używałam go do ciala, głównie do nóg. Rzeczywiście fajnie nawilżał i odżywiał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, skoro idealnie nawilża, to musi się znaleźć w mojej kosmetyczce!
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. za 7 zł na promocji aż żal byłoby nie wziąć:D chcę to :D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no żebyś wiedziala dlatego sie skusiłam ! :D i dla mnie efekt rewelacyjny. tylko nie lubię go rozpuszczac w rękach, bo w opakowaniu jest twarde :( ,ale tak to spoko.

      Usuń
  9. Ja jutro będę testować masło shea na włosy i na pewno nie długo pojawi się recenzja ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. chetnie tez przetestuje na swojej skórze, fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można kupić ten produkt? :) ZAuważyłaś może, czy jest komedogenny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie zauważyłam, aby mi zapychało , a kupiłam w Hebe po promocji.

      Usuń
  12. Jestem ciekawa czy sprawdziłoby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak produkt sprawdzi się u mnie! Muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger