nagroda od Venus


Dzisiaj przyszła paczka z kosmetykami Venus, które wygrałam. Wystarczyło napisać recenzję wybranego kosmetyku tej firmy.
Z paczki jestem bardzo zadowolona, bo nie testowałam nic oprócz pianki i żelu , więc i tym bardziej jestem ciekawa innych kosmetyków :) .

Nawiązałam dziś współpracę z pewną firmą, ale dowiecie się kiedy paczka przyjdzie.
Do tego dostałam możliwość przetestowania wszystkich kosmetyków od Equilibra (poprzedni wpis), bo ktoś zrezygnował i się nie odezwał, więc wskoczyłam na czyjeś miejsce.

Czekam jeszcze na podkład z Rimmel z konkursu "podkład pod Twój look" ! :)

Jeszcze wygrałam produkty Canpol Babies , butelki ! Ten tydzień nie jest taki zły hehe.

W poniedziałek mam obronę, więc się uczę i jestem cała w nerwach - ledwie przez maturę ustną przebrnęłam, więc życzcie mi powodzenia żebym się totalnie nie zbłaźniła, bo im więcej się uczę tym mam większą pustkę w głowie, a dodatkowo stres, więc będzie ciężko, ale to ostatni przystanek do ukończenia studiów.

19 komentarzy:

  1. Gratuluję przesyłek i powodzenia na obronie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygrane!!! Jesienna chandra cię z pewnością nie dopadnie oo takiej ilości niespodzianek:)))
    Powodzenia na obronie! Będę trzymać kciuki;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalejesz z tymi nagrodami widzę :) ja dopiero się rozkręcam i mam nadzieję ,że i ja poszaleję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki :) się z koleżanką trochę podzieliłam. :D

      Usuń
  5. gratuluję wygranej i powodzenia na obronie! http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś żel do higieny intymnej tej firmy i niesamowicie mnie uczulił. Długo nie umiałam pozbyć się problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to nieźle . ja nic nie uzywalam innego procz pianki i żelu, wiec sie nie moge wypowiedziec na temat innych produktów, ale wiadomo - na jedna działa tak, a na inną inaczej .

      Usuń
  7. Wow ! Ale mega paka ! Uwielbiam kosmetyki Venus !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger