suplement diety mumomega - dla kobiet w ciąży i karmiących piersią

Dzięki portalowi uroda i zdrowie miałam okazję przetestować suplement diety mumomega.
Nie jestem w ciąży ani nie karmię piersią, ale jestem w trakcie starania się o drugie dziecko, więc tym bardziej dodatkowe witaminy mi nie zaszkodzą. 


W opakowaniu znajdują 3 listki po 10 tabletek. Stosować należy jedną kapsułkę dziennie. 


Zawierają bogaty w DHA olej z ryb morskich i olej z wiesiołka produkowane wg standardów farmaceutycznych. Spożywanie kwasu DHA przez matkę wspomaga prawidłowy rozwój mózgu i oczu u płodu i niemowląt karmionych piersią. 

Mumomega® to suplement diety o unikalnym składzie, łączący specyficzne długołańcuchowe kwasy tłuszczowe omega-3 i omega-6, które są szczególnie ważne podczas ciąży i w okresie karmienia piersią. Spożywanie kwasu dokozaheksaenowego (DHA) przez matkę wspomaga prawidłowy rozwój mózgu i oczu u płodu i niemowląt karmionych piersią. Korzystne działanie występuje w przypadku spożywania 200 mg DHA dziennie ponad zalecane dzienne spożycie kwasów tłuszczowych omega-3 dla dorosłych, tj. 250 mg DHA i kwasu eikozapentaenowego (EPA). 


Stosowanie suplementu diety mumomega® jest wygodnym sposobem na dostarczanie tych ważnych składników odżywczych, mianowicie kwasów tłuszczowych DHA i GLA- który jest w organizmie przekształcany w AA. 

Wierzę, że pewnego dnia test wskaże dwie kreski, a wtedy na pewno sięgnę po ten suplement, bo wiem, że daję wszystko czego potrzeba do prawidłowego rozwoju dziecka.
U siebie zauważyłam polepszenie się stanu paznokci i wzmocnienia włosów. Już mi tak nie wypadają garściami jak kiedyś, ale jeszcze nie jest idealnie. 

13 komentarzy:

  1. Teraz duzo nowości pojawia się na rynku kiedyś było mniej . Trzymam kciuki za te dwie kreski .

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymamy kciuki za Was :) oby się udało niedługo.
    Witaminy jak najbardziej dla mnie.
    Z chęcią zakupie jak mówisz że kondycja włosów i paznokci się poprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o siebie też trzeba dbać, więc jak najbardziej :D

      Usuń
  4. O ciekawe te tabletki .Jak i mi się uda zajść to wezme je pod uwagę ;)
    www.beautybloganeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za suplementami, ale w ciąży przyjmowałam tabletki polecone przez lekarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi lekarz nawet nie powiedział, że mam brać i zaczęłam dopiero w 3 trymestrze !
      ale już jestem mądrzejsza :) , a dziecko mam zdrowe.

      Usuń
  6. Kochana ja trzymam kciuki aby
    wszystko się udało a co do tabletek sa rewelacyjne :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/nowosc-nivea-jedwabisty-mus-do-mycia.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno pewnego dnia zobaczysz 2 kreski ! Powiem o tym mojej siostrze ona się lepiej zna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężko w ciąży dostarczyć tyle ile trzeba kwasów tłuszczowych, zwłaszcza gdy hormony ciążowe jeszcze utrudniają jedzenie wielu potraw tak jak w moim przypadku są to ryby których i tak nie bardzo lubię, a teraz na sam zapach mnie cofa. Zainwestowałam w mumomegę, to dla mnie najlepszy zestaw kwasów omega3i 6 DHA w jednej kapsułce przyswajalnych w bardzo dużym stopniu przez organizm. Wiem, że dostarczane są dziecku bo wybrałam takie przebadane klinicznie. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.