biedronkowe płyny do płukania - recenzja

Kolejny raz udało mi się dostać do testowania produktów na stronie biedronki.
Tym razem miałam przyjemność przetestować płyny do płukania EDEN. Sama ich używam, więc z testów jestem bardzo zadowolona.


W środku są 4 płyny.


Oczywiście jak na testerkę przystało od razu musiała każdy zapach obwąchać i najbardziej przypadł mi do gustu płyn o nazwie "morning blue".
Tego samego dnia wzięłam się za pranie w płynie ,który najbardziej mi się spodobał.




Ulubione zapachy


Te dwa zapachy są moimi ulubionymi spośród tych czterech. Morning blue jest moim ulubieńcem i spodobał mi się z marszu. Ubrania po tych płynach są miękkie , delikatne i ładnie pachną.
Ubrania się nie elektryzują.
Na pewno gdyby weszły do Biedronki to bym je kupiła !



Zdecydowanie odpadają


Niestety po te dwa płyny bym nie sięgnęła ze względu na zapach. Zapach jest nieprzyjemny, drażniący i za mocny. Po wypraniu śmierdzi gorzej niż w opakowaniu.

Bardzo lubię płyny Eden i kupuję je do codziennego prania. Mam nadzieję, że moje dwa ulubione zapachy wejdą do sieci Biedronka i będę mogła dłużej cieszyć się zapachem, który lubię.

Ktoś z Was również się załapał na testy z biedronką? 
Jaki jest Wasz ulubiony zapach z tych czterech?

25 komentarzy:

  1. Myślę że ten Morning byłby też moim ulubionym zapachem, a tak ogólnie
    to uwielbiam płyny do płukania z eden ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie słyszałam o czymś takim jak testowanie produktów z biedronki, ale brzmi to świetnie! Nie przepadam za intensywnymi zapachami płynów, są strasznie drażniące więc tutaj podzielam z Tobą zdanie :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie po plynach eden wszystko drapie i swedzi i niestety musze uzywac dla maluszkow ;D
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mojej córeczki faktycznie używam innego :D

      Usuń
  4. Też je testowałam i faktycznie morning blue najlepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie nie udało mi się załapać. Taka kampania mi się marzyła no ale przeszła koło nosa. Mam nadzieję że kiedyś trafię podobna hehe bo uwielbiam zapachy :) ciekawa jestem jak pachną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety wyszło pół na pół. dwa są super, a dwa okropne ;p

      Usuń
  6. Uwielbiam płyny Eden .Szkoda ,że się nie dostałam do testowania :)
    www.beautybloganeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam się zgłosić do tych testów, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Morning blue brzmi jak coś dla mnie <3
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie że mogłaś przetestować te produkty pierwszy bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to masz szczęście z tymi testowaniami z Biedronką! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o takim testowaniu z Biedronką, a to naprawdę fajny pomysł, bo kto jak kto, ale klienci sami najlepiej wiedzą, co im się będzie podobać i co by chętnie kupili. Co do zbyt silnych zapachów, to też ich nie lubię. Płyny powinny odświeżać pranie, a nie udawać perfumy:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem kiedy będą w ofercie Biedronki...?ciekawa jestem ich zapachu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety za późno się dowiedziałam o testach i nie zgłosiłam się:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety na biedronce trzeba pilnować terminów, bo rekrutacja trwa tylko 1 dzień :(

      Usuń
  14. Na pewno pięknie pachną ;)

    https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. BIedronkowe plyny do prania i płukania zawsze pachniały wspaniale ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy ichnich produktów nie miałam. Może czas spróbować 😜

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście nie dostałam się do testowania, ale przy każdej wizycie w Biedronce robię wielki zapas płynów Eden, uwielbiam je !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też używam tych biedronkowych z Eden :)

      Usuń
  18. Ja również testowałam... nie do końca mnie przekonują, lecz coś w nich jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie załapałam sie na te testy.Nie sądziłam, że Biedronka też wysyła produkty dla blogerek.
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie wysyła dla blogerek ;) jestem tak samo zapisana na stronie biedronki jak każdy inny. po prostu jak się dostaje do testowania to recenzje umieszczam również na blogu :)

      Usuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.