box only you - dookoła włosów

Można było się zgłaszać do przetestowania boxa z only you . Nie wahałam się ani chwili, od razu się zapisałam.


Jakie było moje rozczarowanie, że się nie dostałam. No, ale co się dziwić? Było tylko 100 pudełek, a chętnych pewnie mnóstwo. Do wypełnienia formularza mogą przystąpić tylko osoby, które prowadzą blog.

Zapraszam na fan page , tam macie więcej informacji i wszystko jest na bieżąco --> klik

Jakiś czas temu dostałam e-maila, że znalazłam się na dodatkowej liście blogerek do testowania i jeśli chcę przetestować to mam wysłać adres i zgodę, ale się ucieszyłam. Moje włosy to zmora. Po ciąży zmagam się z łupieżem, wypadaniem włosów itp., bardzo mi pomogła odżywka Jantar (recenzja TU) i włosy nie wypadają mi już tak jak na początku, ale do ideału mi jeszcze daleko.

Box przyszedł dzisiaj. Pięknie zapakowane, aż żal było otwierać, ale zawartość zrobiła na mnie ogromne wrażenie i już nie mogę się doczekać przetestowania tych wszystkich kosmetyków .




Te, które już testowały to jaki jest Wasz ulubiony kosmetyk ? 
Od którego warto zacząć testowanie ? 

15 komentarzy:

  1. Ten box prezentuje się bardzo ciekawie,ja również mam problemy z włosami, strasznie dużo mi ich wypada, co jest bardzo przejmujące. Gratuluję, że pomimo wszystkiego udało Ci się ten box wywalczyć :)
    Ja najchętniej przetestowałabym ten suchy szampon oraz serum.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przetestuj ten z Mariona będziesz zadowolona w 100% ;).
    JA używam olejków od nich do włosów A ostatnio serum chroniące przed ciepłem z suszarki lokowki itp.
    i jestem zadowolona bardzo ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że jednak Ci się udało. Mam nadzieję, że pojawią się recenzje kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! ;) Zawartość naprawdę interesująca, czekam na recenzje produktów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba będzie jeszcze troche poczekać ;)

      Usuń
  5. Również otrzymałam pudełko. Wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i miłego testowania 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam strasznego bzika na punkcie produktów do włosów ale niestety nie słyszałam o tym pudełeczku. Gratuluje

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam o tej akcji, a zawartość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy o tym nie słyszałam, ale zawartość zdecydowanie przypadła mi do gustu! Mam z tej serii z Mariona olejek do włosów - cudowny! :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2016/11/Heaven.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem zadowolona z pudełka. już w ruch poszły 3 produkty :D

      Usuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger