corn flakes - zdrowe śniadanie dla najmłodszych (i nie tylko) z lubellą

Moją kolejną współpracą i bardzo udaną jest firma Lubella. Od dawna sobie cenię ich produkty także kupuje je z największą przyjemnością. W szczególności uwielbiam makarony.

Nowością były dla mnie płatki śniadaniowe. Najpierw zobaczyłam kampanię na streetcom, ale niestety nie udało mi się dostać, a potem u koleżanki na blogu zobaczyłam mlekołaki i od razu poleciałam do sklepu, by je kupić.
Cena bardzo dobra w stosunku do opakowania. W moim domu od razu wszystkim zasmakowało.

Pomyślałam sobie, a napiszę do firmy o współpracę. Chętnie poznam inne smaki. Na paczkę nie musiałam długo czekać.


Dostałam 3 rodzaje płatków po 2 opakowania.


- corn flakes pełne ziarno
- corn flakes klasyczne
- płatki żytnie

O dzieciństwie przypomniały mi płatki klasyczne corn flakes. Wiele lat nie mogłam jeść płatków, bo miałam alergię na mleko, z czasem po lekach ustało i od nie dawna znowu mogę się cieszyć produktami mlecznymi :) - oczywiście z umiarem.

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Daje nam siły i pobudza nasz organizm.

Dzięki wartościowym składnikom oraz starannemu wypiekowi mają wyjątkowy smak i są chrupiące.
Zawierają wiele witamin i minerałów: witaminę B1, miedź, fosfor, a także błonnik.




Wszystkie płatki mi smakują. Jem je różnie. Same z mlekiem, albo z jogurtem naturalnym i owocami. Ostatnio zrobiłam mus truskawkowy i dodałam płatki żytnie. Śniadanie wcale nie musi być nudne i oklepane. 

Polecam wszystkim sięgnąć po zdrowe płatki od Lubelli :) . 

Zapraszam również do obserwacji stron społecznościowych: 



10 komentarzy:

  1. Chyba skuszę się na te płatki 😁 ostatnio naszła mnie ochota na płatki z mlekiem a po twoim poście postanowiłam skoczyć do sklepu po płatki od lubelski! 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te płatki !
    Są rewelacyjne i godne polecanie !

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w domu zawsze są płatki ;) Uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie smaczne testowania:)) Dobrze, ze mamy taki wybór, jeżeli chodzi o płatki i o dodatki do nich! Z takim wyborem nigdy nam się nie znudzą, hehe
    Mi się udało i dostałam paczkę od Streetcom. Miałam w niej płatki Lubelli: żytnie, pszenne, jęczmienne i ryżowe z pysznymi dodatkami:) Lubię zjeść na śniadanie miseczkę płatków z mlekiem i dodatkiem bananów, winogron i np. truskawek (w zależności od poru roku i dostępności).
    Niedługo podzielę się swoimi przemyśleniami na temat płatków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Platki z mleczkiem na sniadanko - pyszne. Wracam do dziecinstwa. Ubolewam, ze moje dzieci nie zbyt lubia platki na mleku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja na razie też coś nie chce jeść. czasem sie zdarzyło, ale bardziej brudziła dookoła siebie niż jadła :P

      Usuń
  6. Nie jadłam jeszcze tych płatków :) Uwielbiam płatki z dodatkami czekolady i orzechów, dlatego zwykle robię mix zwykłych płatków i tych mniej zdrowych :P

    OdpowiedzUsuń
  7. takie testy sa najsmaczniejsze, mnie tez z dzieicnstwem kojarza sie te płatki. z miła chęcią sięgnę po inne warianty smakowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te płatki jednak rzadko po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger