domowe brudy, czyli poszewki na poduszki, w których można się zakochać

Zaczęłam się interesować dodatkami do domu, aby jakoś te swoje cztery kąty urozmaicić by było przytulniej w domu. 

Sklepem, którym zaczęłam się interesować to domowe brudy :), ale niech nie zmyli Was nazwa. 
Mają ciekawy asortyment i już zakochałam się w kilku rzeczach. Ceny moim zdaniem są na każdą kieszeń, więc każdy znajdzie coś dla siebie. 

Dostałam od nich przepiękne poszewki, które są miękkie i bardzo dobrze się na nich śpi. 



Poszewki są tak elektryzujące, że nie można się napatrzeć. Uwielbiam takie motywy. 

Tył poszewki jest biały i miękki. Wymiary poszewki to 45x45 cm. 


Zbliżają się Święta, więc motyw jak najbardziej na plus. Obrazki przyciągają uwagę. 
Na stronie jest sporo rzeczy, które na pewno kupię w niedalekiej przyszłości. Może komuś się coś spodoba i na Święta pod choinkę kupi? ;)

Zapraszam do polubienia





12 komentarzy:

  1. Snieg pada i wieje. Neta mi rozlacza. Robie z tym komentarzem chyba z piate podejscie.

    Pomysl genialny. Tego typu poszewki sa bardzo oryginalne. Ja mojemu tacie, z racji tego, ze jest fanem pieskow rasy bokser kupie taka na urodziny. W zyciu mielismy dwa psiaki tej rasy. Byly jak czlonek rodziny. Zauwazylam, ze takie oryginalne sa coraz bardziej modne. Kolezanka, ktora szyje na zamowienie w tej chwili procz minky zamawia materialy ze zwierzakami.

    OdpowiedzUsuń
  2. super poszewki :) sama bym takie sobie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko, co jest mięciutkie i przyjemne zimową porą jest jak najbardziej wskazane:)) Wybór jest tak ogromny, ze nie sposób od razu zdecydować się na coś konkretnego! Natura jest zawsze na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiscie można się zakochać. Uwielbiam takie zwierzęce akcenty w mieszkaniu, na kanapie na której spędzam mnóstwo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wilki zdecydowanie zakochalam sié w tej poduszcze piekna jest wiesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie unikatowe dodatki do mieszkania <3

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest idealny pomysł na prezent, coś zwykłego, a jednak niebanalnego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger