fluid lirene perfect tone - recenzja

Na stronie test kosmetyków wygrałam fluid Lirene. Jak dostałam e-maila byłam bardzo szczęśliwa, bo nigdy nie testowałam fluidu z tej firmy. Trochę czekałam na paczkę, już myślałam, że to jakiś pic na wodę, bo stronę nie dawno znalazłam i nie miałam jeszcze wyrobionej opinii.
Paczka doszła. Fluid był bardzo dobrze zapakowany i nie został uszkodzony w czasie transportu.


Cerę mam bardzo jasną, więc ciężko mi dobrać podkład czy fluid. Napisane na opakowaniu jest, że "dopasowuje się do koloru cery" . Od razu zabrałam się za testowanie.
Pierwsze co zwróciło moją uwagę to sposób aplikacji. Jestem przyzwyczajona do pompki, bo łatwiej nabrać produkt tyle ile potrzebuję.

Dostałam produkt wadliwy i powinnam mieć z pompką, a nie łopatkę.


Krycie moim zdaniem jest bardzo dobre. Fluid mnie zaskoczył, oczywiście pozytywnie.
Bardzo spodobał mi się zapach fluidu. Jest delikatny i nie jest drażniący.

Świetny efekt przed nałożeniem fluidu Lirene daje wcześniejsze nałożenie na twarz kremu nawilżającego (u mnie Nivea).



SKŁADNIKI



Aqua (Water), Isododecane, C12-15 Alkyl Benzoate, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Titanium Dioxide, PEG-30 Dipolyhydroxystearate, Silica, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Polyglyceryl- 4 Isostearate, Magnesium Sulfate, Aluminium Hydroxide, Hydroxyacetophenone, Polysilicone-11, Synthetic Fluorophlogopite, Triethoxycaprylylsilane, Disteardimonium Hectorite, Disodium EDTA, Propylene Carbonate, Ethylhexylglycerin, Sodium Hyaluronate, Tin Oxide, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxides),  CI 77491 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides).




Ktoś miał okazję używać tych fluidów?? Jesteście zadowolone?

25 komentarzy:

  1. Kryje dobrze i to jest chyba najważniejsze :) My nigdy go nie testowałyśmy, ale nie powiemy prezentuje się super! :D Oby więcej takiego typu postów na twoim blogu kochana ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy dopasowałby się do mojej bladej cery. Szkoda tylko, że ma taką niezbyt ciekawą formę aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys mialam chyba jakis z Lirene. Tak mi sie wydaje.
    Ale nie wiedzialam ze akurat ten dopasowuje sie do koloru cery. Super rozwiazanie gdyz tak jak Ty tez mam czasem dylemat z doborem koloru. Poki co rimmel uzywam. Tez pod nivea. Ale napisalas bardzo zachecajaco. Moze i nastepny Lirene kupie. Chociaz chcialam ten co Ty masz z Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  4. O super , jak skoncza mi sie moje TO wypróbuję ten :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam cerę bardzo jasną i ciężko mi dobrać podkład znam ten ból.
    Z chęcią bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie stosowałam podkładu z Lirene może się skuszę :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ciemniejszą cerę. Fluidu z Lirene jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam wiele dobrego o tym produkcie, ale sama nie stosowałam :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi niezmiernie miło :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponoć bardzo fajny z chęcią bym przetestowała na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o fluidzie z tej firmy, ale z chęcią przetestuje u siebie :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze styczności, ale z chęcią bym poszerzyła moją kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym fluidzie ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji go używać. On nie ma pompki, tylko taką łopatkę? Piszesz, że fajnie wygląda, kiedy pod spód damy krem nawilżający, rozumiem, że nie kładziesz go zawsze? Ja z kolei nie wyobrażam sobie nałożyć żadnego podkładu bez kremu :) Nie przyszłoby mi nawet do głowy, żeby kłaść jakikolwiek podkład bez kremu. Zawsze o nim pamiętam, na dzień i na noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ma tylko taką łopatkę ;P . i tak wszelkie podkłady nakładam na gąbeczkę, ale i tak wolę pompkę, wygodniejsza moim zdaniem :)

      Usuń
    2. Ale to chyba dostałaś jakiś wybrakowany egzemplarz bo normalnie ten podkład ma pompkę

      Usuń
    3. no możliwe , nie wiem. wygrałam w konkursie :P

      Usuń
    4. Ten podkład ma pompkę, tylko przy otwieraniu go czasami odkręca się wszystko, razem z pompką. Ale pompka na pewno jest ;)

      Usuń
  14. Nie używałam, więc nie mam zdania, jednak odcień ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dostałam ten fluid ale za ciemny kolor jak dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosowałam kiedyś fluid z Liren dlatego, że cena nie była kosmicznie wysoka, ale nie powróciłam - nie pamiętam dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja osobiście jestem wierna fluidom od Avon:) Jakoś się do nich przyzwyczajam i nie zmieniłabym na żaden inny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z podkladem.jest wszytko okej xD zakrec go i sciagnij górny plastik-pod nim jest pompka xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.