Moja wymarzona podróż z Rabble !

07:53
Każdy z nas ma marzenia, bo bez tego życie jest nudne.
Moim marzeniem jest wycieczka do .... Hiszpanii !
Zwiedzić miasta tętniące życiem, piaszczyste plaże i klejnoty architektury.



Sagrada Familia 

Kocham podróże i kocham zwiedzać. Nigdy nie rozstaję się z aparatem fotograficznym, więc już się nie mogę doczekać kiedy spełnię swoje marzenie i razem z rodziną wyruszymy na podbój Hiszpanii. 

Bardzo ważnym elementem jest hotel. 
Dzięki stronie rabble.pl gdzie jestem ambasadorką mam możliwość korzystania z kuponów na różne rzeczy typu ciuchy, hotele itp.

Zniżki na hotele również są --> kupony (klik). 
A także zniżki na kolejne wyjazdy --> kupony (klik) .

Moje outfity na podróżowanie i zwiedzanie:




Uwielbiam hiszpański i już podjęłam działa w tym kierunku. Zakupiłam sobie książkę do nauki i systematycznie uczę się słówek i robię zadania.


Jakie miasta bym chciała zwiedzić ??

1. Barcelona
2. Costa Brava
3. Madryt

Oprócz miast uwielbiam zwiedzać wszelakie muzea i kościoły. A, że byłaby to wycieczka rodzinna to pewnie mój Mąż chciałby pozwiedzać stadiony :D .

Córka byłaby zadowolona gdybyśmy siedzieli na plaży i się kąpali, więc z atrakcji każdy byłby zadowolony .

A Wy gdzie byście pojechali gdybyście mogli ?? 

19 komentarzy:

  1. Hiszpański,to piękny język,warto się go nauczyć,choć ja jestem zbyt leniwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei słówek się nauczę , ale ciężko samej ze zdaniami. jednak to inaczej jak nauczyciel wytłumaczy, ale w dobie internetu nic nie jest straszne :d

      Usuń
  2. do Hiszpanii też bym się chętnie wybrała

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszłabym z Twoim mężem na stadiony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jedziesz z Nami pod warunkiem, że idziesz z nim na te stadiony xDD

      Usuń
  4. Super ! Hiszpania z pewnością jest piękna! Hmmm jaki jest moje wymarzone miejsce na podróż życia? Z bliższych rejonów Malta, a w oddali to oczywiście Tajlandia :D i Dubaj ;) Strasznie podobają mi się tamte miejsca, mimo że znam je tylko z opowiadań, i blogów podróżniczych i lifestylowych :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja ! Pięknie ;D ! Byłam w Barcelonie PIĘKNIE JEST!
    Pojechała bym raz jeszcze z milą chęcią !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwiedzenie Hiszpanii to i moje marzenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie wystarczą mi urokliwe zakątki Polski 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :) Hiszpańskiego chciałabym się nauczyć, to bardzo piękny język. Ale obecnie los postawił mnie na nauce Niemieckiego ;) Może kiedyś nauczę się tego pięknego języka :)

    Obserwuję i pozdrawiam : https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w zasadzie zwiedziłam dwa miejsca, do których zawsze chciałam pojechać - Moskwę i Wilno <3 Teraz na mojej wishliście jest Islandia, ale chciałabym jeszcze raz wrócić do Moskwy, bo nie zobaczyłam wszystkiego. A co do Wilna - być może będę tam studiować, mam pewne plany :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękne marzenia. obyś studiowała tam gdzie chcesz :)
      ja już po studiach i pod koniec tego miesiąca jadę odebrać dyplom.

      Usuń
  10. Ja jak gdzieś jadę to uwielbiam odwiedzać muzea <3 marzy mi się podróż do Rosji, ze wzgledu na to, że studiuję filologię rosyjską. Bardzo bym chciała zobaczyć na żywo wszystko to, o czym się ucze.

    cugle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też marzy mi się podróż do Hiszpanii.Jestem zafascynowana kulturą,tradycją,kuchnią jak i językiem. Mam nadzieje,że kiedyś tam pojadę.

    http://okay-ihaveabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm. Wspaniałe marzenia ! Ja bym najchętniej wybrała się na jakaś bezludną wyspę by mieć tylko rodzinę u boku ! Bez zasięgu, internetu i całej tej reszty by w końcu zająć się tylko tym co jest najważniejsze, a obecnie jednak trochę mnie wszystko rozprasza :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.