moje pierwsze testowanie ze streetcom, czyli lego duplo !

Na streetcom jestem od 2 lat i nigdy nic nie testowałam. Jedynie kilka razy miałam potwierdzenie adresu, ale do kampanii się nie dostałam. I jest przełom. Dostałam się do świetnej kampanii jaką jest testowanie zabawki od Lego Duplo ! Byłam  szczęśliwa kiedy dostałam e-maila, że jestem w gronie ambasadorek.



Testuję produkty właśnie od około 2 lat i mniej więcej wtedy się zapisałam na stronę streetcom. Mają wiele wspaniałych kampanii, ale mi jakoś ciężko się tam dostać. No cóż...nie tracę nadziei i mam nadzieję, że na tej jednej kampanii się nie skończy.



Paczka przyszła bardzo szybko. Aż koleżanka była zdziwiona, że tak szybko paczuszka doszła.
W środku znajdował się pociąg z cyferkami dla mojej córeczki jak i 10 mini-zestawów do rozdania.
Nie miałam większych problemów z rozdaniem ich, bo znam dużo Mam z dziećmi, więc mogłam uszczęśliwić kilkoro dzieci.


Lego Duplo wywarło na mnie ogromne wrażenie. Nigdy nie miałam styczności z tymi klockami, ale oczywiście znałam je jak i firmę. Nie wiedzieć czemu uważałam, że moje dziecko jest jeszcze za małe na te klocki , bardzo się myliłam. Moja córka potrafi długi czas spędzać na układaniu ich i sama czasem nie mogę wyjść z podziwu jakie ona ma pomysły ;) .

Klocki są duże, łatwo się je układa i przede wszystkim są kolorowe i przyciągają uwagę dziecka. Dodatkowo są solidnie zrobione i nie posiadają małych elementów - może poza dodatkami typu figurki.




ślimaczek z mini-zestawu :) 


Oliwia ma ponad 2 latka, uwielbia zabawę z tymi klockami. Gdybym wiedziała wcześniej to od razu bym kupiła, a teraz szukam innych zestawów, aby zabawa była świetna - im więcej tym lepiej ;) .
Klocki rozwijają wyobraźnię i kreatywność, później przy nauce liczenia również się przydadzą. 
Jestem bardzo zadowolona z tej kampanii i to, że udało mi się do niej dostać ! Super zabawa dla najmłodszych.

#LEGODUPLO #BawiIUczy #SwiatLEGODUPLO #KreatywnoscMaluszka
#streetcom

11 komentarzy:

  1. Świetna recenzja, bardzo żałowałam, że także nie dostałam się do tej kampanii, ale po tak wspaniałych recenzjach zastanawiam się czy nie kupić Anastazji ich na Święta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana świetna recenzja co do Lego Duplo mój synek od
    dawnna je pokochał teraz tylko dokupujemy mu zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. My niestety nie dostaliśmy się do tej kampanii, jednak Synek dostanie taki zestaw od Mikołaja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kampanii :) My nie dostałyśmy się, jednak Lego Duplo córeczka zaczęła bawić się jak miała ok 1,5 roku. Teraz też się nimi bawi, ale już zaczyna składać małe lego razem ze swoim starszym bratem I nieźle jej to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze lego friends, ale to są za małe elementy i nie chcę zeby pogubiła, wiec na razie schowałam :)

      Usuń
  5. Lego duplo wciaga. Nasz syn, 8 lat, nie mial ich. Nie wiem do dzis, czemu jemu chociazby jednego zestawu nie kupilismy. Obecnie nasz dwulatek ma 4 czy 5 zestawow i codziennie uklada. Klocki w wieże, autkami jeździ, figurki to mama, tata, brat, swat itd. Zwierzątka wyławiam z wody podczas kąpieli. Dlatego doszłam do wniosku, że kupię im na Gwiazdkę duży zestaw. Na szczęscie oboje sie bawią, co ich świetnie integruje.
    PS: przyznam sie bez bicia, ze i ja sie z nimi bawie 😜
    Tez mamy Lego np. City ale to juz inna bajka i zbyt male elementy dla naszego najmlodszego pierworodnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też jest zachwyt. A ja jestem w szoku jak te klocki wciągnęły moje dziecko.
    #LEGODUPLO #BawiIUczy #SwiatLEGODUPLO #KreatywnoscMaluszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy dzieciaczek ucieszyłby się z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. my tez testowalismy lego duplo sa bardzo swietne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.