podkład pod twój look, rimmel - recenzja

Jakiś czas temu Rimmel organizował konkurs "podkład pod twój look" na facebook'u i instagramie.

Do wygrania był jeden z 4 podkładów:
- lasting finish
- match perfection
- wake me up
- stay matte

Mi się udało zgarnąć podkład w II turze (były IV tury) na instagramie.
Nie mogłam się doczekać paczki, bo jeszcze nie miałam podkładu z Rimmela.


Podkład był pięknie zapakowany w kartonowe pudełko.






Opakowanie jest wygodne, posiada pompkę, która umożliwia wydobycie produktu. Podkład dobrze się rozprowadza , dodatkowo zauważyłam, że nawilża i matuje. Podkład jest wydajny i na twarzy nie tworzy się efekt maski.
Używałam go w różnych sytuacjach i warunkach i mogę powiedzieć, że makijaż utrzymywał mi się cały dzień. Konsystencja jest lekka, nie zapycha porów i dobrze kryje.

Jestem bardzo zadowolona z możliwości przetestowania tego podkładu i wiem, że zostanie w mojej kosmetyczce na dłużej .

Komuś się jeszcze udało wygrać podkład z Rimmel? :) 

25 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że nie zapycha i nie tworzy maski, a jak z kryciem niedoskonałości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam, że dobrze kryje. ja nie mam pryszczy itp., więc u mnie się sprawdza rewelacyjnie. mam kilka przebarwień, ale pod podkładem nic nie widać ;p

      Usuń
  2. Słyszałam dużo dobrego o tym podkładzie. Sama chętnie bym go przetestowała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra kiedyś miała i chwaliła sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię podkład Rimmel 25H coś tam coś tam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no widziałam je na google jak szukałam informacji jakie w ogole mają podklady :D

      Usuń
  5. Ładne pudełeczko w które był zapakowany pokład. Nie znam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam go jeszcze :) Nie brałam udziału w tym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranej :) a o podkładzie słyszałam sporo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje kochana , uwielbiam od nich podklłady swietnie spisują się na
    mojej twarzy, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, posiada wszystkie cechy ktorych szukam

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosowałam go i szczerze mówiąc byłam dość zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To bardzo istotne, że podkład nie zapycha jednak nie wiem jakby to było u mnie. Nie używałam nigdy podkładów tej firmy.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też nie, dlatego się zgłosiłam do konkursu :)

      Usuń
  12. Nie testowłam tego podkładu,bo nie przepadam za tego typu produktami. Boję się zapchania porów,bo moja cera ma ku temu skłonności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam pytanie z "innej beczki " , a mianowicie długo czekalaś na wygraną? JA czekam na podkład z 4 tury jeszcze do mnie nie dotarł ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę czekałam . mają chyba 2 tyg na wysyłkę.
      nie martw się, dojdzie :)

      Usuń
  14. Tego konkretnego jeszcze nie miałam, w domu mam Match Perfection, ale jakoś mnie nie urzeka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tym podkładzie dobre opinie, może się zdecyduję na kupno jak skończy mi się obecny ;)

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Też wygrałam go i jestem mega zadowolona ! :) Ogólnie kocham Rimmel i mam z niej swój ukochany tusz do rzęs który pobił wszystkie tusze jakie miałam :) Puder w kamieniu sypki jest też bardzo dobry,matuje skórę i nie tworzy efektu maski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Brałam udział w w każdej turze i szczęście mi nie dopisało, ale przyznam, że nie wyobrażam siebie make up-u bez podkładów Rimmel tylko ja osobiście używam Match Perfection , Light Porcelain
    Uwielbiam je za zapach, konsystencje w sumie za wszystko !
    I zazdroszczę wytypowania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi szczęścia dopisało na instagramie :)

      Usuń
  18. Akurat lubię Rimmel. Nie mam żadnych przebarwień. Fajnie się rozprowadza. Muszę sobie kupić bo mam teraz troszkę inny 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat lubię Rimmel. Nie mam żadnych przebarwień. Fajnie się rozprowadza. Muszę sobie kupić bo mam teraz troszkę inny 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.