Obalamy śniadaniowe wymówki z Lubellą

Płatki śniadaniowe jem odkąd pamiętam. Ostatnio bardzo zainteresowałam się firmą Lubella, która zaczęła produkować różnego rodzaju płatki pszenna/ ryżowe/ corn flakes/ mlekołaki .. mogę wymieniać bez końca.
Dlatego też spróbowałam nawiązać z Nimi współpracę i udało się.


Dostałam 6 opakowań po 3 różne rodzaje płatków:
- corn flakes klasyczne
- corn flakes pełne ziarno
- płatki żytnie



Każdy doskonale wie, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia, aby móc prawidłowo funkcjonować przez cały dzień , ale tak szczerze - kto je śniadanie? Ja się muszę przyznać, że nie zawsze mam czas.Czasem znajdę jakąś wymówkę !

1. Nie mam czasu
2. Nie chce mi się --> moja najczęstsza wymówka 
3. Przygotowanie śniadania zajmuje mi za dużo czasu
4. Rano nie jestem głodna i nie mam ochoty jeść
....

Wymówek można szukać w nieskończoność. Ilu ludzi tyle wymówek, każdy ma inną.

Nie warto omijać śniadania, ponieważ zwiększa ono przemianę materii i podkręca nasz metabolizm.
Ja znalazłam na to receptę - zaczęłam wstawać wcześniej, by móc zjeść dobry posiłek.

Bardzo lubię od czasu do czasu się zrelaksować. Moja chwila dla mnie to...ciepła kąpiel i dobra książka. Niestety wieczorem nie mam czasu aby napuścić wody do wanny i móc poleżeć. Przy mojej 2-latce ciężko cokolwiek zrobić.
Zaczęłam sobie odbijać te wieczorne kąpiele ... rano. Połączyłam przyjemne z pożytecznym. W czasie, gdy woda się napuszcza do wanny ja przygotowuje posiłek, który jem w wannie - no bo kto mi zabroni ?

A o to mój przepis na doskonałe śniadanie.

Składniki: 
- jogurt naturalny
- płatki ryżowe pół szklanki (50g)
- szklanka mleka
- płatki śniadaniowe Lubella
- ulubiony owoc/owoce
- otręby żytnie
- płatki owsiane




Wykonanie jest bardzo łatwe i szybkie.

1. Mleko zagotowujemy z dodatkiem płatków ryżowych i 2-3 łyżeczkami płatków owsianych. Trzeba mieszać, ja gotuję na małym ogniu czasem zostawiając na chwilę, ale trzeba uważać, by nie przypalić. Gotować około 5 minut.
2. Wyłącznik palnik i zostawić na kilka minut, aby stężało.
3. Przelać płatki do naczynia / kubka , z którego będziemy jeść.
4. Układam warstwami jogurt naturalny i na przemian płatki pełne ziarno/żytnie i corn flakes klasyczne. Na wierzchu musi być jogurt naturalny.
5. Posypuje na jogurt otręby żytnie.
6. Dodajemy ulubione owoce. U mnie miał być banan, ale moja 2-latka zjadła, więc zostałam przy mandarynkach, którego mam nadmiar. Dla tych co lubią słodkie można dodać jeszcze mlekołaki Lubella, które również mam na zdjęciu, ale ja nie dodawałam.

Smacznego! :) 




Wieczorem nigdy nie mam czasu na relaksacyjną kąpiel, więc wyleguje się rano w wannie jedząc śniadanie :) . Przyjemne z pożytecznym i nim się córka obudzi to jestem wykąpana, najedzona i zrelaksowana ! 

obalamy śniadaniowe wymówki z Lubellą, yummi :D 

A teraz przyznać się kto je śniadanie, a kto nie? :D 

38 komentarzy:

  1. Świetny przepis muszę wypróbować ! Mmm tak z bananem i truskawką <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sniadanie u mnie to podstawa! Musi byc i koniec. Tego mnie mama nauczyła i tego ucze w tej chwili w mojej rodzinie. Bywalo, ze za pozno wstalam, nie wyrobilam sie wiec kanapke w aucia jadlam. Platki uwielbiam. Na mleku. Z jogurtem i owocami. Tylko otręby jakos do mnie niestety nie przemawiaja. Super wpis. Kupie przy okazji, bo mi sie koncza i zrobie sobie tak jak Ty z przepisu ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. aż zrobiłam się głodna! idę zjeść płatki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam płatki ;) U nas zawsze w domu kilka rodzai się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Majeczka uwielbia takie smakołyki.
    Ps.zostaję u ciebie i ładnie tutaj.
    Co do wydajności serum to wystarczą trzy krople do jednorazowej aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te płatki 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo smakowicie. Ja ostatnio jem pierwsze co złapę, bo jakoś nie wyrabiam się czasowo, ale planuje wcześniej wstawać, żeby zjadać zdrowe i pożywne śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem śpiochem, wiec wstać rano, żeby zjeść?...nieee....wolę łóżko i dłuższy sen;))) Jedna nie zmienia to faktu, że jak już jem śniadanie, to musi ono być porządne i bardzo smaczne! Uwielbiam płatki z dodatkiem owoców. Może to byc jeden rodzaj płatków, bądź kilka na raz. I w moim przypadku jem je z mlekiem na zimno, bo nie lubię mleka na ciepło. Poza tym przy zimnym mleku płatki są chrupiące, takie własnie uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dzieciaki to płatkomaniacy ;) Ja używam klasycznych do panierki nuggetsów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety wiem ze robie wielki blad ale nie jem sniadan! Wole sobie dluzej pospac

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem mistrzynią wymówek śniadaniowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D każdy w czymś jest mistrzem ;)

      Usuń
  12. Kocham te płatki! Aż zrobiłaś mi ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście nie jadam śniadań... i obiadów... kolacją też wybrzydzam, ale twój post bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te płatki :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysl na szybie i stylowe sniadanie :) Kiedys nie jadalam sniadan. A teraz nie wyobrazam sobie dnia bez niego. Nawet jak mam sie spoznic do pracy wole zjesc najpier cos dobrego :)
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiedziałam, że są płatki żytnie :O trzeba iść do sklepu :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja staram się jeść wyłącznie owsiane ) Uważam że są najzdrowsze :) Świetny post! http://sylviastyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Smacznie wygląda :) Ja muszę przyznać , że niestety rzadko kiedy jem śniadania :(

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja żałuję, że nie załapałam się do testowania tych płatków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale te płatki nie są do testowania ze streetcom.
      paczkę dostałam w ramach współpracy. napisz do nich :)

      Usuń
  20. Awesome post and products! Thanks for sharing ***
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  21. Pyszotka, ja na diecie i nawet takich płatusiów nie mogę ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysl na jedzenie platkow :) z checia skorzystam z Twojego pomyslu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy pomysł na śniadanie, jednak ja często nie mam czasu na zrobienie go i jem coś na szybko kupionego w najbliższym sklepie bądź na uczelni, ale chyba czas, by zacząć przygotowywać sobie posiłki dzień wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.