box only you "dookoła włosów" - recenzja

Miałam przyjemność przetestować box od Only You. Ogólnie nie spodziewałam się tego, bo się nie dostałam,ale okazało się, że byłam na dodatkowej liście i paczka trafiła również do mnie.

Box przeszedł moje oczekiwania, ponieważ w środku znalazłam AŻ 6 pełnowymiarowych produktów. Z racji tego, że moje włosy to zmora bardzo się ucieszyłam z możliwości przetestowania.




Produkty były tak pięknie zapakowane, że aż szkoda było rozpakować. Piękne pudełko

W środku znalazłam:
- szampon i maskę
- suchy szampon
- odżywka kokosowa
- serum do włosów
- olejek w kremie do włosów




Najbardziej przypadła mi do gustu odżywka kokosowa - obłędnie pachnie.
A Wam, który produkt przypadł do gustu ??


Suchy szampon od L'biotica


Suchego szamponu nie może zabraknąć u żadnej kobiety ! Świetnie nadaję się do awaryjnych sytuacji.  Ja dodatkowo jako Mama w natłoku obowiązków zapominam, że czasem trzeba umyć włosy, a potem wyjście gdzieś, a na głowie siano (!!). 


Sposób użycia: 
Przed każdorazowym zastosowaniem energicznie wstrząśnij pojemnik przez kilka sekund. Następnie rozpyl szampon, krótkimi seriami na suche włosy z odległości ok. 20 cm. Delikatnie wmasuj szampon we włosy, szczególną uwagę zwracając na ich nasadę oraz miejsca wymagające odświeżenia. Odczekaj chwilę aż skrobia wchłonie nadmiar sebum, następnie wyczesz włosy w celu usunięcia nadmiaru produktu.

Skład:
Butane, Isobutane, Propane, Alcohol denat, Dimethylimidazolidione Rice Starch, Parfum, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl lonone.

Produkty jest bardzo ciekawy, łatwy do zaaplikowania i zupełnie odmienił moje spojrzenie na tego typu produkty, a byłam sceptycznie nastawiona (nie używałam jeszcze suchych szamponów z Batiste, a wiem, że dziewczyny bardzo sobie chwalą). 
Takie rozwiązanie świetnie się sprawdzi w czasie podróży, ja jestem bardzo zadowolona z tego szamponu. 


Odżywka kokosowa Hello Nature od Cece of Sweden


Mój ulubiony produkt z tego pudełka ! Przepięknie pachnie :) .

Odżywka znajduje się w przezroczysty opakowaniu o pojemności 300ml zamykanym na "klik", dzięki temu łatwo nam kontrolować ile zostało produktu w opakowaniu. 
U siebie zauważyłam, że moje włosy po tej odżywce są miękkie i łatwo je rozczesać. Nie puszą się i nie są suche. Ja jestem dość sceptycznie nastawiona na wszelkie odżywki, bo kiedyś bardzo szybko mi się włosy przetłuszczały, więc długi czas ich nie używałam, aż znalazłam swoją perełkę (odżywka z pantene w piance), ale jestem otwarta na nowości. 

Skład:
AQUA(WATER), CETEARYL ALCOHOL, GLYCRIN, DIMETHICONE, STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, QUATERNIUM-87, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, SIMMONOSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, MACADAMIA TERNIFOLIA SEEDOIL, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL CETEARETH-20, ISOPROPYL ALCOHOL, PROPYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYGLYCERIN, CITRIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL ALCOHOL, HYDROXYCITRONELLAL.

To mój ulubiony produkt z tego pudełka i chętnie po niego sięgam. Zapach jest naprawdę cudowny, może jedynym minusem jest to, że długo się nie utrzymuje na włosach. Dla fanów kokosowego zapachu ta odżywka będzie strzałem w 10 ! 


Maska i szampon wzmacniający od ZIAJA


Firma ZIAJA nie jest mi obca i mam za sobą kilka produktów, które przetestowałam. Te dwa kosmetyki również wywarły na mnie ogromne wrażenie i zaraz po odżywce kokosowej są moimi ulubionymi produktami i chętnie po nie sięgam myjąc włosy.

Skoncentrowana maska wzmacniająca - maska mieści sie w plastikowym opakowaniu o pojemności 200 ml. 

Działanie:
- zamyka łuski włosów i wzmacnia ich strukturę,
- poprawia elastyczność, zapobiega kruchości i łamliwości,
- ułatwia rozczesywanie, rewitalizuje i nadaje połysk, 
- zawiera aktywny pakiet substancji regenerujących włosy; 

Zapach jest delikatny, nie drażniący ani nie jest sztuczny, mi bardzo odpowiada.

Szampon wzmacniający - szampon jest w plastikowym opakowaniu o pojemności 300 ml zamykanym na "klik".  Jego atutem jest piękny zapach, zawiera substancje myjące i wzmacniające, jest gęsty i wydajny.

Producent zaleca mycie włosów dwa razy, ponieważ nie pieni się za dobrze, jednakże używając szamponu i maski jest niesamowity efekt  - włosy się nie puszą, łatwo je rozczesać, a zapach jest obłędny.


Serum multifunkcyjne do włosów od Floslek




Regeneruje włosy przesuszone, osłabione i zniszczone. Wygładza, nadaje jedwabistą miękkość, połysk i sprężystość. Serum zapewnia ochronę przed wysokimi temperaturami (suszarka, prostownica, lokówka) i przedłuża trwałość koloru włosów farbowanych. 

Serum znajduje się w małej plastikowej buteleczce o pojemności 30 ml, posiada pompkę ułatwiającą wydobycie produktu. 
Serum jest bezbarwne , a zapach jest przyjemny, nie drażniący. 
Najpierw rozcieram serum w dłoniach, a następnie aplikuję na włosy. Na włosy suche idzie jedna aplikacja, a na mokre dwie. 

Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że końcówki nie rozdwajają mi się tak bardzo jak kiedyś, włosy nie są napuszone, a wygładzone i nawilżone. Zimą mam problem z elektryzowaniem się włosów, a używając tego serum problem się rozwiązał. 

Jak widać wystarczy niewielka ilość, więc produkt starczy na długo. 


Olejek w kremie do włosów 7 efektów od Marion


Olejek w kremie odżywia włosy i ułatwia ich stylizację bez obciążania. Lekka i łagodna formuła bez spłukiwania.  Olejek zawiera bogaty w glicerydy oraz witaminy olej arganowy, olej kokosowy i olej inca inchi, które pomagają zapewnić włosom 7 efektów:
– zmniejszają skutki oddziaływania UV,
– przywracają piękny połysk,
– wygładzają,
– odżywiają i nawilżają,
– nadają jedwabistą miękkość,
– zapobiegają puszeniu się włosów,
– ułatwiają rozczesywanie i układanie;

Wiem, że ten produkt wzbudził zachwyt wśród blogerek, ja jakoś niechętnie go używałam. Chyba nie lubię nakładać takiej konsystencji na włosy. Miałam wrażenie jakbym miała tłuste włosy mimo, że olejek się wchłaniał. 
Konsystencja jest kremowa, gęsta. 
Produkt posiada pompkę, która ułatwia wydobycie olejku. Plastikowa butelka o pojemności 150 ml.
Bardzo lubię produkty Marion, ale ten olejek mnie jakoś nie przekonał.







36 komentarzy:

  1. Ja byłam strasznie zadowolona z tej paczki,genialna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, tez się zdziwiłam jak dostałam e-maila czy chcę testować :D

      Usuń
  2. Samo pudełko było na prawdę świetnie zapakowane. Ja bym nie rozpakowywała haha. Produkty wydają się na prawdę w porządku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam zostawić pudełko, bo było przepiękne ! aż żal było rozpakowywać, ale córeczka się moja kochana dobrała i zniszczyła :( i pudełko poszło do pieca.

      Usuń
  3. Już po raz kolejny widzę te pudełeczko i zawartość Bardzo mi się podoba...
    Uwielbiam markę Ziaja.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polubiułam tę markę jak kupiłam córce do włosów na ciemieniuchę taki krem, był genialny ! :D i od tamtego czasu się bardziej zaczełam przyglądac tej firmie :) faktycznie, bardzo fajna.

      Usuń
  4. Spodobała mi się zawartość tej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej polubiłam się z maską Ziaji i serum Floslek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, serum fajne. używam po każdym myciu włosów :)

      Usuń
  6. Trafiła mi się inna wersja Ziajki.
    Szkoda, że moje włosy nie lubią się z olejem kokosowym :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda szkoda, bo jest cudowny. ja się nie polubiłam z Marion.

      Usuń
  7. Widzę że produkty dobrze się sprawdziły u ciebie. Może sama kupię sobie któryś z nich, być może zdecyduje się na ten suchy szampon bo nie kiedy zdążają mi się takie sytuacje awaryjne, że muszę wyjść z domu coś załatwić, a muszę to przesunąć na później 😊
    http://gleamdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie ten boks nie korci. mam włosy kapryśne i używam tylko sprawdzonych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwazniejsze to znalezc produkty, które nam będą odpowiadac. ja lubię testowac :)

      Usuń
  9. Ten box jest bardzo kuszący, ja niestety nie przykładam większej uwagi do pielęgnacji włosów. Produkty z Ziai wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobała mi się odżywka kokosowa! Uwielbiam zapach kokosu i chętnie wypróbowałabym tą odżywkę :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywkę kokosową pewnie najbardziej bym polubiła;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny box, musze sobie ten suchy szampon zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maskę z Ziaji bardzo polubiłam. Produkty z L'biotica mają cudną szatę graficzną :)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam tych produktów :) ale chętnie to zrobię

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pudełko i jego zawartość! Suchy szampon to obowiązkowy produkt w mojej torebce - a z nim mam pewność, że moje włosy zawsze będą wyglądały świeżo, kiedy tego potrzebuję :) Ten L'biotica jest najlepszy, ze wszystkich, które stosowałam, bo nie podrażnia skóry głowy i nie zostawia żadnych śladów na włosach. Czekam na Twoje wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy box :D Najbardziej zastanawia mnie to serum do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne pudełko :) mnie najbardziej zainteresował suchy szampon i zastanawiam się nad jego zakupem :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pudełko :) Najbardziej zaciekawił mnie olejek do włosów i chyba go sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie go oddałam cioci hehe, bo mi nie podpasował.

      Usuń
  19. Paczka piekna! Pudelko jak zwykle, super na drobiazgi. Strasznie zainteresowal mnie tzw. "suchy szampon". Bardzo duzo osob go poleca wiec i ja w sytuacjach awarynych musze go miec. Plus kosmetyki z Ziajki. Super. Zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne są te Wasze paczuszki- No sama bym taką przetestowała 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zapraszam do zapisania sie tutaj -- > http://o-you.pl/test-klub/

      Usuń
  21. Świetne produkty :) Aż ma ochotę się je wszystkie wypróbować :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam o tym suchym szamponie L'biotica bardzo dobre opinie, a teraz jeszcze dostałam od przyjaciółki pod choinkę więc na pewno wypróbuje po najbliższym treningu na siłowni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Suchy szampon.......po twojej recenzji jestem chyba na taaaaaaaak:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.