Polecam mBank

Postanowiłam dołączyć do kampanii Polecam mBank. Trochę się nad tym zastanawiałam, ale skoro jestem w tym banku od wielu lat to kampania w sam raz dla mnie.


Jest wiele zadań do zrobienia, a po tym uzyskujemy rekopunkty, które można wymienić na interesującą nas nagrodę.

Do wyboru mamy:

  • 10 zł zniżki na zamówienie w pyszne.pl = 10 RekoPunktów
  • Bilet do Multikina = 15 RekoPunktów
  • Karta do Empiku o wartości 50 zł = 35 RekoPunktów
  • Karta do Sephora = 45 RekoPunktów

Ja oczywiście zbieram na kartę do Empiku :) ! 

#polecamMbank 
Nigdy nie miałam nieprzyjemności ze strony tego banku, ba - nawet jak chciałam odejść to złożyli mi taką ofertę, że jednak zostałam i nadal jestem bardzo zadowolona.

Polecam każdemu dołączyć do mBank :) 

7 komentarzy:

  1. Fajna oferta, ja jednak jestem wierna swojemu bankowi, który od początku mnie nie zawiódł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie bralam w tym udzialu. Nie jestem w tym banku. Ale duzo osob go akurat poleca 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie bralam w tym udzialu. Nie jestem w tym banku. Ale duzo osob go akurat poleca 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam inny bank ale super ze Ty masz w mBanku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też byłam w tej kampanii, dzięki niej zyskałam 2 karty do Sephora 100zł i jedną do Empiku 35zł :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger