ROSEWHOLESALE wishlist '16

Od ponad roku zamawiam rzeczy na różnych chińskich stronach. Natknęłam się przez przypadek na stronę rosewholesale --> LINK .

Nie mogę się napatrzeć na te wszystkie ciuchy, buty, a jeszcze wspaniałe rzeczy mają dla dzieci - jestem zachwycona !

Zimy nie lubię, więc rozglądałam się bardziej za rzeczami letnimi, ale nie tylko.

Buty:



Spodnie:

 



Na razie w planach mam zamówienie czegoś innego, ale może kiedyś uda mi się kupić z mojej wishlisty :) .

Uwielbiam ogrodniczki, ale dla mnie idealne są na wiosnę. Legginsy te kojarzą mi się ze Świętami właśnie, lubię takie wzory. :)







19 komentarzy:

  1. Z tego wszystkiego, najbardziej przemawiają do mnie buty po środku - śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie muszę sprawić takie świąteczne gatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także mamy z nimi współpracę i już od jakiegoś czasu zastanawiamy się co by tu kupić ^^ I chyba już wiemy :) Super wishlista kochana! Życzymy miłej współpracy :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę tylko, czy rzeczy w rzeczywistości są równie ładne jak na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każdy ma takie myśli :D , ale wydaję mi się, że ta strona jest lepsza jeśli chodzi o jakość aniżeli aliexpress.

      Usuń
  5. Chciałabym takie legginsy do spania! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Po klikane i na prawdę te pierwsze buty są cudowne. jeszcze nigdy takich świetnych nie widziałam. Pozdrawiam i zapraszam również do mnie.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Gosią , buty nr. 2 są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyłączam się do zachwytów nad drugimi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, czy zdjecia oddają realny wygląd ubrań. Środkowe botki puszczają do mnie oczko 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie zaś zauroczyly pierwsze buciki, o tak kwiaty kojarzą mi się z piękną wiosna :)
    Czas oczekiwania na zamówienie pewnie jest z miesiąc tak więc chętnie zamówię sobie pierwsze buciki, mam nadzieję że cena jest adekwatna do jakości :)
    Poklikane buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świąteczne leginsy są ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię ten sklep :) faktycznie mają bogaty asortyment i piękne rzeczy ! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trampki są mega!

    games-of-form.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się podobają te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.