świąteczne sprzątanie z meglio - recenzja

Dostałam paczkę od Womax, który jest dystrybutorem produktów marki Meglio. Szczerze powiem, że nigdy nie słyszałam o tej firmie i nie znałam tych produktów. Mój błąd !


Dostałam trzy produkty do przetestowania . W paczce znajdowały się: odtłuszczacz uniwersalny, żel do wc oraz odkamieniacz.

1. Meglio Bagno



Produkt jest zamknięty w butelce o pojemności 500 ml ze spryskiwaczem. Używałam go do umycia umywalki i radził sobie bardzo dobrze. Zapach ciężko określić, ale nie jest drażniący (w przeciwieństwie do odtłuszczacza). Jakiś większych zabrudzeń nie mam, bo staram się sprzątać na bieżąco, więc trudno mi stwierdzić czy ten produkt radzi sobie z większymi zabrudzeniami.

2. Meglio wc żel




Środek znajduje się w butelce o pojemności 750 ml z aplikatorem w kształcie zakrzywionego dzióbka. Zalałam nim toaletę na noc (trzeba zalać na minimum 2h) i WOW, efekt było widać gołym okiem. Żel usuwa kamień na długi czas. Jestem naprawdę zadowolona z tego produktu, jedyny minus to to, że trzeba tak długo czekać na efekt.

3. Meglio odtłuszczacz





Co do tego produktu jestem zachwycona i sama nie wierzę, że wcześniej nie słyszałam o tym produkcie. Na razie mi domyło wszystko z czym sobie nie radziłam....w kuchni.
Jedyny minus tego produktu to to, że cuchnie. Naprawdę śmierdzi , zapach jest bardzo drażniący. Jak sprzątam to muszę mieć okna pootwierane.
Płyn się znajduje w butelce o pojemności 750 ml ze spryskiwaczem. Dla mnie to jest produkt do polecenia każdej Pani domu.
Znajomi również rekomendowali mi ten odtłuszczacz to już wiem, że ten produkt zostanie u mnie na dłużej.

Mój zlew w kuchni to jeden wielki syf. Dosłownie. Mój kochany przyszły małżonek po sobie chyba nie umie sprzątać. Mianowicie chodzi mi o to, że gdy szanowny książę robi sobie kawę to wiecie - sypnie mu się kawa i cukier na zlew (chodzi o tą przednią część zlewu) i nie może od razu po sobie wytrzeć tylko czeka aż zaschnie.
Zawsze musiałam szorować druciakiem  - o zgrozo !
Wystarczy popsikać odtłuszczaczem, poczekać chwilę i resztę spłukać wodą - o niebiosy, moje porządki stają się łatwiejsze.





Teraz jest szał przedświąteczny, sprzątanie - i te produkty na pewno pomogą mi uporać się z brudem.
Z paczki jestem bardzo zadowolona i na pewno chętnie poznam inne produkty, które oferuje nam Meglio.



17 komentarzy:

  1. Miałam okazję testować ich produkty, i u mnie sprawdziły się rewelacyjnie. Z chęcią po nie sięgam :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy się przeprowadzałam do innego miasta, właśnie ta firma moje mamie bardzo pomogła. Teraz wreszcie jest czysto.
    Zapraszam również do mnie
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/5-blogmas-pomysy-na-prezenty-dla-niej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze zlew - moja zmora. Cudne efekty. Jestem pod wrazeniem naprawde. Nie znam ich ale fajnie, ze sie Twoj wpis pojawił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś mi się obiły te produkty ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. W sam raz na porządki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe produkty, również nie znałam ich wcześniej :) idealne na świąteczne porządki :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę produkty idealne na przedświąteczne porządki :) ja mam swoje sprawdzone i rzadko sięgam po coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam w domu nigdy preparatów tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam wczesniej o tej firmie, warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. o właśnie chcę wysprzątać cały swój dom zeby ogarnąć ten syf ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę efekty zachwycające :D
    Może uda mi się zrobić zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę je wypróbować :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ten odtłuszczacz to sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również je mam i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tak samo w kuchni ze zlewem. Nie mogę go doczyścić i trochę muszę się namęczyć ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.