szampon na bazie olejku z oliwek od palmer's, współpraca

Dostałam cudowną paczkę od Palmer's. Sama sobie wybrałam produkt i jest nim szampon do włosów na razie olejku z oliwek. Na paczkę długo nie musiałam czekać, a zachwyciła mnie od razu po rozpakowaniu. Uwielbiam jak produkty są pięknie zapakowane, że aż szkoda ich otwierać.



Szampon jest pojemny i ma opakowanie 400 ml.
Włosy po umyciu są miękkie i pachnące. Zapach jest delikatny, nie drażniący. Konsystencja jest gęsta, pieni się dobrze i łatwo spłukać.
Jak dotąd użyłam go 3 razy i mogę stwierdzić, że włosy mam gładsze, lepiej się układają i nie elektryzują się.
Co zwróciło moją uwagę to to, że ten szampon nie posiada LSL i przy tym tak jak pisałam wcześniej - dobrze się pieni.
Wystarczy niewielka ilość, aby rozprowadzić go na włosy. Głowę myłam 2x w tygodniu, ale teraz staram się ograniczyć do jednego mycia w tygodniu i przy takim postanowieniu myślę, że szampon posłuży mi spokojnie na 3-4 miesiące (jak nie dłużej).

Jeśli nie lubicie mieć obciążonych włosów to warto sięgnąć po ten szampon z Palmer's.

Jako uzupełnienie dostałam kurację proteinową o zapachu kokosa






Opakowanie jest małe, ma 60g . Wystarczyło mi tylko na 3 użycia, ale śmiało mogę stwierdzić, że wzmacnia cebulki włosów, wypadają mi mniej niż dotychczas, intensywnie nawilża - cały czas dotykałam włosów, ponieważ były miękkie w dotyku i przepięknie pachniały.







35 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten szampon <3 Często towarzyszy mi codziennej higienie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zupełnie nie znam produktów Palmersa ale słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat balsamu/mleczka na rozstępy... ciekawe czy faktycznie działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wlasnie jak bede planowala druga ciaze to chce siegnac po produkty z palmers dla kobiet w ciazy :)

      Usuń
  4. Obyś była zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza paczuszka :) Ja produktów tej marki nigdy nie miałam, jedynie kilka próbek balsamów, ale mnie szczególnie nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty tej marki , czasami goszczą u mnie w łazience:)
    Szampon ciekawy jeszcze go nie miałam , z chęcią wypróbuję !
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa recenzja muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie widziałam go w drogerii, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tym szamponie, ale już widzę, że jest dla mnie! Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tej kuracji kokosowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ta firme tylko "ze sluchu". Nigdy sie na nia nie natknelam ale brzmi calkiem ciekawie. Piekne wysylki robia, faktycznie zal otwierac. Niech Ci sprzyja Kochana 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam kiedyś i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra paczuszka! niestety nie używałam jeszcze tego produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat chcę zmienić szampon, napewno wypróbuję. Pięknie zapakowany 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie próbowałam 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno dobrze nawilża dzięki olejkowi z oliwek! A co do kuracji, to zapewne obłędnie pachnie:))) Więc przyjemne z pożytecznym:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze, żeby u Ciebie się sprawdził ;)
    Niestety nie miałam okazji go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie byłam ciekawa jak ten z oliwkami sie sprawdził, też muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś balsam tej marki i nie podobał mi się zapach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szamponu z tej firmy jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Palmersa używałam w ciąży na rozstępy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kosmetyki palmers są z pewnościa godne uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze nie miałam okazji testować

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się to, że nie ma LSL, być może sprawdził by się u mnie po keratynowym prostowaniu.
    Pozdrawiam
    Www.zyciejakpomarancze.blogspot.com
    (dodaję do obserwowanych)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię produkty z tej firmy, posiadam balsam kokosowy i jestem z niego bardzo zadowolona! Natomiast o tym szamponie nie słyszałam, oliwkowa baza wydaje się być bardzo ciekawym wariantem :) Lubię takie delikatne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie zapakowana przesyłka!
    Zaciekawił mnie szampon, i to że jest aż tak wydajny.
    Chętnie wypróbuje.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam jeszcze żadnego produktu tej firmy, ale chętnie sięgnę po ten szampon. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tej firmie, wydaje sie całkiem ciekawa :D

    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesujący produkt, zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę stosować takich szamponów, bo przetłuszczają moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ich kosmetyki a samoopalacz ich marki to mistrzostwo swiata

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę takiej współpracy. Też bardzo lubię testować nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzieś się zapisałaś do tej współpracy czy napisałaś do nich?:)
    uwielbiam kosmetyki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.