testowanie z equilibra, recenzja #2

Paczkę dostałam trochę później, ale się nie zawiodłam.
Bardzo polubiłam produkty tej firmy i czekam z utęsknieniem co miesiąc na przesyłkę, by poznać nowe kosmetyki.


Dostałam oliwkę, chusteczki mokre i próbki.
Chusteczki miałam już w pierwszej paczce , więc recenzję można przeczytać TU.



Oliwka jest cudowna. Moja córka miała ostatnio bostonkę i później skóra jej zaczęła ze stóp schodzić. Ten produkt spisał się doskonale. Wystarczy niewielka ilość oliwki, aby natłuścić stopy dziecka. Moja córka tak uwielbia wieczorną pielęgnację, że sama mi podtyka nogi abym ją smarowała. :D

Produkt jest zapakowany w plastikową butelkę o pojemności 200 ml zamykanym na "klik".
Jest to oliwka łagodząca zawierająca w swoim składzie bisabolol, czyli alkohol występujący w olejku eterycznym z rumianku i ma on działanie antyseptyczne, przeciwzapalne i łagodzące.
Oliwka jest bogata w kwas oleinowy, który odżywia i nawilża skórę.

Świetnie się sprawdziła również na włosach. 30 minut przed umyciem głowy naoliwiłam włosy i zawinęłam w jakiś stary ręcznik.
Co mi to dało? Po umyciu miałam miękkie i wygładzone włosy.

Dostałam również kilka próbek różnych kosmetyków. Za próbkami zbytnio nie przepadam i tych mniejszych w saszetkach jeszcze nie używałam.


Nawilżająca odżywka zwiększająca objętość włosów 

Mimo, że to tylko próbki są całkiem wydajne, doskonale się spłukuje i dobrze rozprowadza się na włosach. Plusem jest to, że nie obciążają włosów i ułatwiają ich rozczesywanie (mam kręcone , więc to dla mnie dodatkowy atut). 
Minusem jest tutaj zapach, mi nie odpowiada i nie chcę nawet do niczego go porównywać, ale to kwestia gustu. ; ) 






28 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie ta oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej oliwki jestem bardzo ciekawa, jeszcze nic z tej firmy nie miałam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy . Oliwka bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego lubię testowania, bo można poznać i przetestować produkty firm, o których się nie słyszało nawet :)

      Usuń
  4. Jeszcze nic nie miałam tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam wcześniej ich produktów, ale oliwka mnie bardzo zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wypróbować tą oliwkę.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Firma nieznana, jeśli chodzi o zapach odżywki to sama używam kremów które nie mają zapachu rewelacyjnego, ale za to świetnie się sprawdzają - może to i lepiej ze nie są nafaszerowane sztucznym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauwazylam, ze bardzo duzo osob poleca ta firme a zwlaszcza wlasnie oliwke 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jeszcze nie miałam produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam firmy, ale warto się zapoznać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem zawsze mokre chusteczki powinny być w torebce. Nawet w mniej naj odpowiednim momencie może nam się stać jakaś katastrofa. A zwykłymi chusteczkami nie da się wszystkiego zetrzeć. Zapraszam również do mnie.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja przy dziecku to zawsze mam chusteczki w torbie, bo to nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą :D

      Usuń
  13. Odżywkę z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również mam te próbki, jakoś nie miałam nigdy czasu, żeby po nie sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie nie lubię próbek, ale te mnie zaciekawiły.

      Usuń
  15. Attractive products and interesting post. I'm your new GFC follower. Hug ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, długo musiałaś się starać, żeby otrzymać te próbki do testowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie FB equilibra szukało 30 testerów, którzy co miesiąc przez pół roku będą dostawać paczkę z kosmetykami. ja początkowo się nie załapałam, ale się okazało, że ktoś zrezygnował albo nie podał adresu do wysyłki i sie zwolniło miejsce. napisała do mnie Pani z zapytaniem czy chce wskoczyc na jej miejsce no i tak dostaje co miesiac paczkę do testowania.

      jak chcesz to spróbuj napisać do nich na fb o próbki czy coś, może wyślą :)

      Usuń
  17. Equilibra is one of my favorite brand, lovely products
    Happy Holidays dear! kisses
    fashion blogger

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym kiedyś poznać te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna zawieszka w kształcie serca;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.