biovax oleokrem , oleje indyjskie. recenzja


Dzięki portalowi only you miałam okazję przetestować oleokrem od Biovax. 
Dość sceptycznie podchodziłam do tego produktu przez co recenzję odkładałam na później.

Jesienią i zimą o włosy trzeba dbać w szczególności, ponieważ narażone są na minusowe temperatury, mrozy, deszcz, śnieg itp. 

Co zawiera mój oleokrem?

Ekstrakt z kawioru – bogactwo składników odżywczych zamkniętych w czarnych perełkach kawioru sprawia, że składnik ten wszechstronnie działa na włosy: dzięki zawartości przeciwutleniaczy chroni je przed utratą koloru i zachowuje ich młodość, a witaminy i minerały rewitalizują je i nawilżają,

Olej Moringa – to lekki i jednocześnie bardzo odżywczy olej tłoczony na zimno z nasion indyjskiego „drzewa cudu”. Wykazuje działanie nawilżające włosy. Jest naturalnym środkiem przeciwutleniającym o wyjątkowych właściwościach wygładzających i zmiękczających,

Olej Tamanu – wytłaczany z pestek dojrzałych owoców drzewa rosnącego na obszarze Indii. Niezwykle skuteczny w ujarzmianiu suchych, puszących się włosów. Wspomaga utrzymanie właściwego poziomu nawilżenia, nadaje włosom gładki i lśniący wygląd. Dzięki zawartości korzystnych dla włosów lipidów pomaga w utrzymaniu ich naturalnego zdrowia i piękna;

Skład:
Aqua, Glycerin, Dimethicone, Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Phenyl Trimethicone, Oleyl Alcohol, Caviar Extract, Moringa oleifera Seed Oil, Calophyllum Inophyllum Seed Oil, D-panthenol, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Propylene Glycol, Trimethylsiloxysilicate, Dimethiconol, Tricedeth-6, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, C13-15 Alkane, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Trideceth-12, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Mica, C.I. 77891, C.I. 77491, Citric Acid
Skład podobnie jak w innych wersjach zawiera między innymi glicerynę, silikony, oleje, panthenol i witaminę E. Tę wersję wyróżnia obecność oleju moringa, oleju tamanu oraz ekstraktu z kawioru.


OLEOKREM sprawi, że włosy będą:
- idealnie wygładzone i miękkie
- zjawiskowo lśniące
- intensywnie odżywione i zdrowe
- naturalnie piękne i lekkie, bez efektu obciążenia

Sposób użycia: 
- na wilgotne włosy - delikatnie wmasowujemy w umyte i osuszone ręcznikiem, ale wciąż wilgotne włosy, co nawilży, odżywi i ułatwi ich stylizację,
- na suche włosy - w celu ujarzmienia spuszonych włosów, wygładzi je, nabłyszczy oraz zabezpieczy przed rozdwajaniem.

Konsystencja jest lekka i biała. Nie obciąża włosów i ich nie skleja. Bardzo szybko się wchłania i pozostawia piękny aromat!
Produkt znajduje się w tubce o pojemności 125 ml i dostaniecie je w sprzedaży praktycznie w każdej drogerii.

 Biovax oferuje jeszcze 3 inne oleokremy, na pewno w przyszłości je wypróbuje



Ktoś stosował już oleokrem ? Który wariant jest waszym ulubionym ?? 


29 komentarzy:

  1. Oooo coś dla mnie, bo moje wlosy teraz mszczą się na te wszystkie lata farbowania i katowania ich prostownicą :/
    z chęcią wypróbuję tego olejku, bo jeszcze nie mialam okazji niestetyu :/

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o klika klików na końcu posta ?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję Caviar i Gold ;) Oba pachną cudnie i u mnie się sprawdzają ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super !! ja bede musiala kupic inne, ale dopiero jak ten mi sie skonczy ;p

      Usuń
  3. Nie znałam, a moje włosy przez okres zimy potrzebują porządnej regeneracji! 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego olejku, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tych oleokremów, ale czytałam o nich dużo dobrego :) koniecznie muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się interesująco. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam je, włosy mają cudowny zapach po nich i są przyjemne w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam, mam cała linie ale nie testowałm jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to czekam na recenzje :D jestem ciekawa tych 3 pozostałych

      Usuń
  9. Zapach mnie kusi , jak i cały produkt .
    Po Twojej recenzji go wypróbować!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa długofalowych efektow stosowania. Daj znać jak się sprawuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jak do tej pory oleokremów;) Jeżeli faktycznie nawilżają i wzmacniają włosy jednocześnie je nie obciążając, to musi być to świetny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem do włosów kusi mnie od dłuższego czasu i na pewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy, ale z chęcią wypróbuje ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego. Pierwszy raz slysze 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze słyszę o tym olejku, jednak zaciekawił i może w przyszłości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcześniej nie widziałam tego olejku, ale mam tak zniszczone przez prostownicę włosy, że ostatnio wypróbowuję wszystko, co obiecuje poprawić stan moich włosów. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zamiar go kupić swojemu mężowi do jego kręconych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też testowałam oleokremy i polecam śmiało. biovax ma świetne składy i cudne zapachy kosmetyków. woń utrzymuje się na włosach co wręcz kocham, świetnie chroni końcówki. megawydajny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham odżywkę biovax, absolutnie jest moja numer 1 😀😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger