cisfarm - naturalne mydło i olejek z czystka ladanowego - recenzja


Podjęłam współpracę z firmą CisFarm. Uwielbiam naturalne kosmetyki i byłam ich bardzo ciekawa.
Przede wszystkim nowością jest dla mnie czystek z drzewa ladanowego.
Zawarty w mydle olejek z czystka ladanowego posiada bardzo intensywne działanie przeciwzmarszczkowe, regenerujące, ujędraniające i napinające.

Czym jest zatem czystek ladanowy i jak go można użyć? 

Zatem czystek, jest ziołem wykorzystywanym w leczeniu – przeziębień, nieżytów przewodu pokarmowego i zakażeń dróg oddechowych, ale także zaburzeń miesiączkowania, stanów nerwicowych. Działa lekko przeciwbólowo, wykrztuśnie, odkażająco, żółciopędnie i przeciwzapalnie. Można go zaparzyć, jak herbatę i pić. Jednak najbardziej znanym i cenionym produktem otrzymywanym z czystka jest olejek.



Olejek z czystka ladanowego


Wskazany jest do pielęgnacji cery trądzikowej. Stosowany w połączeniu z kremem lub olejem działa przeciwzmarszczkowo, minimalizuje pory, uelastycznia skórę. 
Polifenole zawarte w oleju poprawiają kondycję skóry przez obniżanie aktywności kolagenazy – enzymu odpowiedzialnego za rozkład zawartego w skórze naturalnego kolagenu. Wystarczy dodać kilka kropel olejku do naszego kremu, wtedy działa przeciwzmarszczokowo, a  nakładając go regularnie na twarz i szyje odmładzamy naszą cerę. 

Działa też zbawiennie na dłonie. Kilka kropel olejku z czystka ladanowego podgrzewamy z oliwą i moczymy dłonie w ciepłej miksturze. A jeśli zmieszamy olejek ze spirytusem i natrzemy nim klatkę piersiową, to ułatwi nam oddychanie przy przeziębieniu. Możemy też nacierać nim stawy przy chorobach zwyrodnieniowych i reumatycznych. 
Można go też stosować przy leczeniu stanów zapalnych gardła, migdałków oraz zatok, jako składnik inhalacji wodnych. Działa lekko przeciwbólowo, wykrztuśnie, odkażająco i przeciwzapalnie.

Naturalne mydło z olejek z czystka ladanowego



Drugim produktem firmy Cisfarm jest naturalne mydło z olejem ladanowym. Jest szczególnie polecane do pielęgnacji skóry trądzikowej, atopowej  i ze skłonnością do podrażnień. 
Zawarty w mydle olejek z czystka ladanowego hamuje wzrost wielu bakterii  i grzybów. Posiada bardzo intensywne działanie przeciwzmarszczkowe, regenerujące, ujędrniające i napinające. 
Dzięki naturalnemu składowi i dużej zawartości gliceryny nawilża, delikatnie myje i pielęgnuje skórę nie powodując podrażnień. 
Mydło nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy.

Mydło polecane do pielęgnacji skóry atopowej i ze skłonnościami do podrażnień. 

Niestety zapach nie powala, ale mi osobiście nie przeszkadza. Są to bardzo dobre produkty i używając ich codziennie widzę poprawę stanu mojej skóry. 






75 komentarzy:

  1. Przydałoby się używać w swojej codziennej pielęgnacji naturalnych produktów. Moja skóra od kilku lat zaskakuje mnie różnymi zeczerwienieniami, trądzikiem i krostkami. Ciągle szukam właściwych produktów. Muszę chyba spróbować tego mydełka na początek ich zobaczyć, jaka będzie reakcja mojej cery ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to te produkty są idealne dla Ciebie !

      Usuń
  2. Naturalne produkty są świetne! Bardzo fajny post, aż chciałabym któryś z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem ostatnio maniaczką olejków :D

      Usuń
  3. Piszesz bardzo fajne,mądre i przydatne posty. Naturalne kosmetyki są najlepsze,dla skóry,cery ;) Podoba mi się Twój blog,dlatego zostaje tutaj na dłużej :) Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo. również obserwuje i skomentowałam Ci post :*

      Usuń
  4. Witam

    Nasze mydło nie zawiera żadnych dodatków chemicznych (spieniaczy, środków zapachowych itp.) Dlatego wyczuwalny jest naturalny zapach mydlany.

    Pozdrawiam
    Cisfarm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :) tak pachną naturalne produkty ;) , ale zapach można "zdzierżyć", bo cera się poprawiła .

      Usuń
  5. Nie słyszałam o firmie wcześniej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też natknęłam się przez przypadek i nie żałuje !

      Usuń
  6. Z miłą chęcią przetestuję naturalne produkty. Mam nadzieję, że dzięki tej współpracy będziesz mogła mi pokazać znacznie więcej - od niedawna się w to wszystko wgłębiam.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też od nie dawna interesuje się naturalnymi kosmetykami :)
      super sprawa.

      Usuń
  7. Uwielbiam takie naturalne mydełka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam olejku z czystka od dobrych kilku miesięcy. Z jego pomocą zwalczyłam problem suchej skóry i trądziku, gdzie wcześniej nie pomagało nic, a przyjmowałam też antybiotyki, zarówno miejscowo jak i doustnie. Jestem zachwycona i coraz bardziej przekonana o tym, że jednak w naturze tkwi siła ;)
    Testowałam również inhalacje z czystkiem i o jego dobroczynnym działaniu przekonała się cała moja rodzina :)
    Mydełka jeszcze nie sprawdzałam, ale jeśli działa takie cuda jak olejek to na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo inhalacja, dobry sposob. ja ostatnio zdrowa, wiec nie pomyslalam :D ale wykorzystam w przyszlosci

      Usuń
  9. Koniecznie muszę wypróbować olejek
    !

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tak jak Ty wszelkiego rodzaju kosmetyku naturalne, moja skórę bardzo je lubi :) olejek jak najbardziej mnie zainteresował, będę musiała w najbliższym czasie wypróbować :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co jest lepsze od Natury? chyba nic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami...:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czystek i jego właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz sie z czyms takim spotkalam ;p, ale jestem mile zaskoczona

      Usuń
  14. Coraz częściej używam kosmetyków naturalnych :)
    Twoja recenzja bardzo mnie zaciekawiła.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo naturalnie wygląda mydełko bardzo naturalnie, a olejki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam naturalne kosmetyki, sama ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Od jakiegoś czasu uwielbiam naturalne kosmetyki <3
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :*

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe mydełka, fajnie że naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mydełko jest bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za wpis! Dowiedziałam się czym jest czystek i mnie zaintrygował :)




    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście, dałabym to chyba mamie lub sąsiadce na urodziny, nie wiem dlaczego ale bardziej pasuje moim skromnym zdaniem do osób 25,30+ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat mam 25 lat :D haha , wiec sie zgadza

      Usuń
  22. KOCHAM TE MYDEŁKA! SĄ NAPRAWDĘ SUPER I DZIAŁAJĄ TAK JAK PISZESZ!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie, że również Ci się podobają :D

      Usuń
  23. Ojej super te mydełka. Ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Również lubię naturalne kosmetyki. Muszę wreszcie wypróbować podobne mydełka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy post:) także spodobały mi się te kosmetyki i myślę że warto byłoby je wypróbować:)
    zapraszam do siebie
    https://comamima.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Coraz częściej sięgam po naturalne olejki, na pewno skusze się i na ten :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne produkty:) bardzo ładne zdjęcia:) z miłą chęcią obserwuję:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje,. juz zaglądam do ciebie :)

      Usuń
  28. nie znam tej firmy, ale być może dlatego że nie jest dla mojej cery. Ciekawie opisane

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega pomocny post ❤ Zapraszamy thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam firmy. Ale naturalne kosmetyki sa dla mnie najbardziej skuteczne, poniewaz nie podrazniaja skory.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam firmy ale naturalne kosmetyki sa dla mnie bardzo przyjazne i nie uczulają.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię takie naturalne mydełka ale o tej firmie nie słyszałam wcześniej 😊

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o tej firmie kosmetyków. Jestem ciekawa jak skutecznie działają na cerę trądzikową. Może je wypróbuje w walce z trądzikiem

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy wcześniej nie słyszeliśmy o tej firmie, ale ma ciekawe właściwości, czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O nie słyszałam o tej firmie, z chęcią wypróbuję tego mydełka

    OdpowiedzUsuń
  36. nigdy nie słyszałam o tej firmie :) mydeł osobiście nie lubię, ale na olejek chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie znam tej firmy, ale bradzo zahcecajace kosmetyki, czas przerzucic sie na naturalne produkty

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam naturalne produkty, ostatnio zaczęłam testować coś co okazało się na prawde HITEM już niedługo postaram się o recenzję na blogu. Te zdjęcia są na prawdę piękne <3
    ~w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://fanaberia-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten olejek skusił mnie najbardziej ! Przyznam szczerze że pierwszy raz o nim czytam !! :) A zdaje się być idealny dla mnie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochamy naturalne kosmetyki :) Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy :) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam tego typu produkty!:D
    Bardzo zainteresował mnie olejek aż zastanawiam się nad jego zakupem,ponieważ mega mi się spodobał!♡

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowne zdjecia ! super produkty.

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam mydełka wszelakiego rodzaju ! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ale to bardzo lubię mydełka naturalne a o olejku nie słyszałam :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  45. Czystek co jakiś czas zaparzam sobie właśnie jako herbatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. O olejku nie słyszałam, jednak mydełka naturalne to właśnie jedne z tych po których moje ręce nie są wysuszone, ale odpowiednio nawilżone.
    Oczywiście gratuluję współpracy :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie słyszałam o tej firmie wcześniej, ale zapowiada się bardzo obiecująco!

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/02/liscie-manuka-ziaja.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger