Czy to co jemy ma wpływ na nasz organizm ?

06:21
Ostatnimi czasy zaczęłam interesować się dietami, zdrowym odżywianiem i przede wszystkim aktywnością fizyczną. Przytyć nie jest tak trudno, ale schudnąć?
Odpowiednią dietą i ćwiczeniami można wypracować swoje ciało.



Produkty, które uważamy za zdrowe spożywane w nadmiernej ilości mogą okazać się szkodliwe.
Tylko szczegółowe badanie DNA pozwoli dobrać dla nas nasz indywidualny profil żywieniowy.
Dzięki takiemu badaniu możemy się dowiedzieć jakie produkty nam służą, a jakie szkodzą.

DF Medica Polska to uznana firma specjalizująca się w innowacyjnych badaniach w sektorze profilaktyki zdrowotnej.

W bogatym portfolio można znaleźć produkty oraz usługi bazujące na analizie DNA, którym celem jest zapobieganie chorobom zależnym od diety - ich wczesne diagnozowanie i leczenie.

Celem DF Medica jest udostępnianie nowoczesnych badań służących ochronie zdrowia i akcentowanie diety jako istotnego elementu minimalizującego ryzyko chorób.

Gdzie można zrobić takie badania?

Badania realizowane są na terenie całej Polski dzięki rozbudowanej sieci współpracujących z firmą specjalistów. 
Z tego co widzę na stronie najbliżej miałabym do Wrocławia. 


KLIK --> sprawdź swoje województwo.

Diagnostyka z zakresu farmakogenetyki jest realizowana w unikalnych na skalę światową laboratoriach Małopolskiego Centrum Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace badawcze centrum są prowadzone we współpracy z przemysłem farmaceutycznym, biotechnologicznym, przetwórstwa żywności, medycyny i ochrony zdrowia. Powstający w ramach MCB Ośrodek Badań Genetycznych i Nutrigenomiki stanie się filarem NuGO – europejskiej sieci doskonałości ds. nutrigenomiki. Natomiast obszary działalności naukowej MCB wchodzą w skład grupy tematycznej BIO, stanowiącej jeden z czterech „strategicznych obszarów tematycznych badań i rozwoju technologii w Polsce”.


Badania DF Medica Polska to najlepsza inwestycja w zdrowie i kondycję fizyczną. Wykonane dzisiaj stanowią podstawę dla zdrowego trybu życia przez długie lata.  Szeroka sieć współpracujących klinik zapewnia szybki i łatwy dostęp do usług DF Medica Polska. Wysoką jakość badań i bezpieczeństwo ich wykonania gwarantują najwyższej klasy eksperci z kraju i zagranicy.

Firma gwarantuje 15 badań , najtańsze badanie to test omega, który kosztuje 490 zł. 
Ja byłabym zainteresowana wykonaniem testu "fit sport" o wartości 1600 zł. Jestem właśnie na etapie sporządzania diety, mam alergię na kilka produktów, więc ciężko mi samej ustalić dietę. 

Badanie FIT Sport określa indywidualne predyspozycje genetyczne niezbędne do zoptymalizowania treningu, poprawienia wyników sportowych i przyspieszenia procesu regeneracji organizmu pacjenta.
FIT Sport to odpowiedź na pytanie jaką aktywność sportową wybrać, w jakiej dyscyplinie pacjent, zarówno dorosły jak i dziecko osiągnie potencjalny sukces oraz jak optymalnie pracować nad kondycją.

Cały kosztorys możecie znaleźć tutaj


            Strona internetowa

21 komentarzy:

  1. ciekawy artykuł. Ceny tez dosc wysokie,

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią się bliżej przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wpis Kochana.
    Zdrowe odżywianie wpływa na nasze samopoczucie mogę to potwierdzić w zupełności.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama teraz zaczęłam ograniczać niezdrowe rzeczy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Badać się trzeba często, bo największą wartością w naszym życiu jest nasze zdrowie. Warto jest zainwestować w siebie w młodym wieku, żeby w przyszłości nie musieć borykać się z chorobami, którym dzięki współczesnym technologią można zapobiec.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham niezdrowe rzeczy :) i jakoś mi tak nie po drodze z dietą czy ćwiczeniami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja muszę ograniczyć niezdrowe jedzenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się przyda zadbanie o kondycje i zdrowie, na pewno ich odwiedzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama chętnie bym zrobiła takie badania, szkoda tylko że ceny dość wysokie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety. ale takie informacje posłużą nam na długie lata.

      Usuń
  11. ciekawy wpis. badania warto zrobić, choć cena odrobinę odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy artykul ale ceny kosmos 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Długo już walczę z lekką nadwagą, ale ceny przerażają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja z kolei się muszę wziąć za siebie

      Usuń
  14. Temat na czasie. Ja akurat jestem w trakcie oczyszczania organizmu i czuję się dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o takich badaniach, ale brzmią bardzo ciekawie. Już zabieram się za lekturę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.