dieta pudełkowa - wiem co jem

22:28
Nowy rok, nowe plany, marzenia, cele.
Zapewne nie jedno z Was obiecuje sobie ćwiczyć, zdrowo odżywiać. Niektórzy nie mają silnej woli, nie wiedzą jak zacząć. A dieta? To dla Ciebie abstrakcja ? Już nie musi tak być.

W moim odczuciu ważne jest propagowanie zdrowego odżywiania.
Słowa Hipokratesa "niechaj pożywienie będzie lekarstwem, a lekarstwo pożywieniem" , nie wiele osób zdaje sobie sprawę, że jest coraz więcej chemii w jedzeniu. Ćwicząc, odchudzając się nieodłącznym elementem tego jest właśnie dieta.

Odpowiednie odżywianie jest podstawą zdrowia i długowieczności. Nie ważne czy jesteś sportowcem, mamą, lekarzem czy prawnikiem - wszystko się zaczyna od tego co ląduje na talerzu.



Cateromarket oferuje dietę pudełkową aż w 250 miastach z całej Polski.
To dobre rozwiązanie, gdy wiesz, że nie ma czasu przyrządzić sobie posiłków. Kiedy zaczynasz swoją przygodę z ćwiczeniami , a sam/a nie wiesz jak się zabrać za dietę.

Firma oferuje naprawdę dużo. Możesz dostosować dietę pod swoje wymagania.




Ja osobiście wybrałabym najpierw detoks, a później dietę paleo. Sama dużo czytałam na temat tej diety i jestem ciekawa efektów.

Dieta pudełkowa w ostatnich czasach cieszy się dużą popularnością. Największą zaletą jest czas. Zamiast samemu przygotowywać posiłki ten czas można spędzić np. na siłowni czy na rowerze.
De facto zapoznałam się z cennikiem i szczerze myślałam, że drożej wychodzi, ale nie.

Przykładowy detoks, którym jestem zainteresowana w Warszawie na tydzień czasu , a posiłki masz 3x dziennie kosztuje w graniach 200-300 zł.

Dla zabieganych osób, pracujących jest to świetne rozwiązanie. Takie firmy oferują zdrowe jedzenie , dowóz - dla mnie to świetne rozwiązanie.

A co Wy sądzicie o takiej diecie pudełkowej? A może ktoś już z Was próbował? 

18 komentarzy:

  1. Tego rodzaju cateringi to jest świetna sprawa, urozmajcona dieta, zawsze zdrowo i kolorowo, sama plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo za drogo, ale jak kogos stc czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mozna na probe zamowic na kilka dni i potem samemu robić :) chyba, ze ktoś ma smykałkę i pomysły ;)

      Usuń
  3. Ja na szczęście diety trzymać nie musze 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozazdrościć tylko. ale nawet będąc chudym i jedząc "gówna" trujemy swój organizm mimo, że się np. nie tyje.

      Usuń
  4. Takie diety są bardzo ciekawym rozwiązaniem. Sama miałam okazję je testować, ale nie byłam zadowolona. Twoje dania wyglądają super apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa sprawa, tylko nie wiem czy byłoby mnie stać na to..

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jest wege :) Nie wiem, czy bym zamówiła, jednak wolę sama zadecydować, co jem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawa fajna, ale zdecydowanie za droga. Poza tym wolę jeść to na co mam akurat ochotę a nie to co mi ktoś w jakiś sposób narzucił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, nie musisz tracić czasu na kupienie odpowiednich składników, przyrządzanie posiłków o odpowiedniej kaloryczności i do tego nie musisz stać przy garach! Koszt rzeczywiście nie jest duże, jeżeli przeliczymy zaoszczędzony czas na pieniądz to rzeczywiście się opłaca! A do tego mamy zdrowie w gratisie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa, szkoda tylko że droga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa, ale gotowanie sprawia mi za dużą przyjemność, by z niej rezygnować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka dieta pudełkowa to raczej dla ludzi zabieganych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rozwiązanie, gdy nie ma się chęci i czasu na gotowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.