haul rosewholesale #1 , recenzja

Jakiś czas temu podjęłam współpracę ze sklepem internetowym Rosewholesale . Paczkę wysłali mi na dwie tury i czekam jeszcze na bluzkę, ale postanowiłam się z Wami podzielić tym co już do mnie dotarło.
Na pierwszą paczkę długo nie czekałam, bo po tygodniu już była u mnie .

Postanowiłam zamówić ogrodniczki, bo uwielbiam i są cudne, ALE ... nie trafiłam z rozmiarem. Byłam pewna , że wybrałam właściwy rozmiar, ale to ja gafę popełniłam i muszę schudnąć do nich --> przynajmniej jakiś pożytek.



Ogrodniczki są przepiękne. Jedyny minus to taki, że po bokach samemu trzeba porobić dziurki na guziki. Jak pisałam wcześniej wzięłam za mały rozmiar , ogólnie wejść weszłam w te ogrodniczki, ale nie mogłam oddychać. 

Drugim produktem jaki wybrałam to pędzle do makijażu. 
Wzięłam zestaw składający się z 10 pędzli.



Pędzle są wykonane bardzo dobrze. Używałam ich sumiennie każdego dnia, myłam je i włosie nie wypada. Czytałam również opinie na innych blogach, że się ten metal rozklejał, ale u mnie to nie miało miejsca. Spisują się fantastycznie. 
Najbardziej przypadły mi do gustu te cienkie pędzle, których używam do korektora i do cieni do powiek. 





Z moją paletką z makeuprevolution zgrały się idealnie. Uwielbiam je. Czekam jeszcze na inny zestaw pędzli i zobaczymy czy się spiszą równie dobrze co te. 

I ostatnią rzeczą , którą zamówiłam i mi przyszła w tej paczce to beauty blender. 
W zestawie są cztery gąbeczki. Zamawiałam kiedyś na aliexpress i tak nie śmierdziały co te zamówione z tej strony. Musiałam przeprać około 3 razy zanim pozbyłam się zapachu.









Zamówiłam jeszcze bluzkę, ale czekam na paczkę. Ogólnie z produktów jestem bardzo zadowolona. Jedyny minus to śmierdzące gąbeczki i ciężko pozbyć się zapachu, ale jak już się uda to produkt świetnie się sprawdza. Jeszcze muszę schudnąć do ogrodniczek ; )



31 komentarzy:

  1. Nie znam firmy. Ale pędzle z chęcią bym wypróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodnie, szkoda, że są za małe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety. zawsze motywacja by schudnac :D

      Usuń
  3. Uwielbiam ogrodniczki , szczególnie wiosną i latem.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam, ale trochę się przytyło. wzięłam rozmiar za mały i teraz trzeba schudnąć do nich, bo są super. tylko oddychać w nich nie mogę :P

      Usuń
  4. Mnie bardzo pędzle podobają się bo mam takie same ale złote i spisują sie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrodniczki idealne na luźny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z wiosną mi się kojarzy :D + trampki hehe

      Usuń
  6. poklikane ;) licze na rewanż http://annatajemnicza21.blogspot.com/2017/01/rose-wholesale-czyli-dla-kazdego-cos.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tobie juz kochana poklikałam i skomentowalam

      Usuń
  7. szkoda, że nie trafiłaś z rozmiarem, bo ogrodniczki są naprawdę fajne :) mam również pędzle z rosewholesale, ale różowe i są mega! :) poklikane kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no sama gafę palnełam, ale zawsze jakas motywacja do cwiczen hehe

      Usuń
  8. Mówiłam, że z pędzli będziesz zadowolona :D
    A ogrodniczki nie dla mnie, mam jedne i czuję się w nich niekomfortowo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogrodniczki fajne (trzymam kochana za ciebie kciuki) i mam nadzieję, ze na wakacje do gw w nich zawitasz :)
    Pędzle, tylko się malować;))) a co do gąbeczek...jak mi np. coś śmierdzi to jakoś znika mi ochota na korzystanie z takich rzeczy;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Och te pędzle, wszędzie widzę pędzle <3 cudnie wyglądają :) poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne pędzle :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogrodniczki coraz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ogrodniczki. Szkoda, że rozmiar nie pasuje. Tez pewnie nie udałoby mi się z nim trafić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbialam kiedys ogrodniczki nosic. Jeszcze zalozysz uwierz mi. Pedzle beautiful 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogrodniczki świetne, a co do odchudzania to każda motywacja jest dobra, zwłaszcza przed latem ;) Gąbeczki do makijażu są czadowe :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz supermotywację, by dopasować się do spodni. Są super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ogrodniczki! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger