Morska pielęgnacja z Le Petit Marseillais - recenzja

Tydzień temu dostałam wiadomość na e-maila, że pakują dla mnie paczkę z LPM do przetestowania.


Chwila, chwila... ja się nie zgłaszałam nigdzie, ankiety nie było, a co się okazało? Wybrali najaktywniejsze osoby z poprzedniego testowania i takim sposobem dostałam paczkę.


Kosmetyki jak zawsze pięknie zapakowane, że aż szkoda otwierać. W środku znalazłam dwa pełnowymiarowe produkty: krem do mycia i balsam do ciała.




Opakowanie trochę nadszarpnięte, bo już moja córka się musiała dobrać, a ciężko cokolwiek zrobić bez niej ;) .

Zima, zimno, czasem u mnie słońce się pojawia , grudzień...nie, już styczeń - morska pielęgnacja z LPM daje mi namiastkę lata, słońca i ciepła. Piękny zapach, który otula ciało i zostaje z Nami na dłużej.

Bardzo polubiłam kosmetyki tej firmy. Jak pisałam w pierwszym poście kiedy dostałam się do swojego pierwszego testowania - napisałam, że kosmetyki znałam z widzenia, ale nigdy nie używałam. Kilka razy chciałam kupić, ale coś nie mogłam się przemóc - żałuję. Naprawdę mają szeroki wybór kosmetyków i myślę, że każda z nas coś znajdzie. Jak na razie z przetestowanych kosmetyków tylko jeden żel (krem) pod prysznic mi nie pasował, bo skóra mnie swędziała, ale oddałam koleżance, która również ubóstwia te kosmetyki, więc produkt się nie zmarnował.

Co kryje w sobie nowa morska linia kosmetyków LPM:
  • BIAŁA GLINKA - znana z właściwości oczyszczających, zawiera mikro i makroelementy oraz sole mineralne o właściwościach regenerujących, wzmacniających i oczyszczających;
  • ALGI MORSKIE - źródło cennych peptydów, węglowodanów oraz mikroelementów, znanych z regenerującego i odżywczego działania na skórę;
  • MINERAŁY MORSKIE - rozpuszczone w wodzie morskiej pierwiastki są znane w świecie kosmetyki dzięki swoim właściwościom tonizującym i rewitalizującym. Sprzyjają utrzymaniu równowagi wodnej skóry;
  • OLIGOELEMENTY - to magnez, cynk, selen - pierwiastki odgrywające istotną rolę w naszym organizmie. Znane z pielęgnującego działania na komórki - odżywiają je i regenerują.


Pielęgnujący krem do mycia


Zapach jest prześliczny żelu jak i kremu. Skóra jest nawilżona i pachnąca. Nawet po wytarciu ręcznikiem czuć piękny zapach alg morskich. Dodatkowo używając balsamu zapach zostaje z nami na dłużej.

Konsystencja jest kremowa i biała. Nie pozostawia lepkiej warstwy nawet na suchej skórze. 
Opakowanie jest plastikowe i pojemności 250 ml. 

Skład:
Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Ulva Lactuca Extract, Polyquaternium-7, Sodium Lauryl Sulfate, Kaolin, Styrene/Acrylates Copolymer, Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.


Balsam do ciała


Mam bardzo suchą skórę i używając kremu i balsamu widzę poprawę. Balsam szybko się wchłania, a zapach jest cudowny i długo się utrzymuje. Leżąc już w łóżku potrafiłam co chwilę wąchać ręce ;)
Skóra pozostaje intensywnie nawilżona, odżywiona i otulona świeżością bryzy aż do 24h.

Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Maris Aqua, Laminaria Digitata Extract, Ulva Lactuca Extract, Cera Alba, Cetaryl Alcohol, Caprylyl Glycol, Hydrogenated Palm Glyceides, Potassium Cetyl Phosphate, p-Ansic Cloride, Sodium Chloride, Carbomer, Magnesium Chloride, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Chlorophensin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.


Opakowania są prześliczne. Ta seria bardzo przypadła mi do gustu. Na pewno będę chciała poznać dwa pozostałe kosmetyki z tej serii.

Cała seria zawiera cztery kosmetyki , a są nimi:
  • pielęgnujący żel do mycia ODŚWIEŻENIE algami morskie, minerały morskie,
  • pielęgnujący krem do mycia NAWILŻENIE algi morskie, biała glinka,
  • mleczko do ciała NAWILŻENIE DO SUCHEJ SKÓRY algi morskie, minerały morskie,
  • balsam do ciała ODŻYWIENIE DO BARDZO SUCHEJ SKÓRY algi morskie, oligoelementy.


#AmbasadorkaLPM
#LePetitMarseillais
#rytualmorskiejpielegnacji

39 komentarzy:

  1. Do mnie paczuszka też dotarła 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Wam kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to musi cudownie pachnieć mmm... kusisz strasznie ciekawe czy juz są w Rossmanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachnie cudownie. uwielbiam tę serię z algami morskimi :)

      Usuń
  4. Muszę je kupić jak tylko będą dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę rozejrzeć się za tymi produktami. Czytam już którąś recenzję z kolei i jestem ich coraz bardziej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie używałam kosmetyków tej marki, a często je widzę u dziewczyn! Będę musiała chyba też wziąć się za polowanie w Rossmann :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten krem do mycia wydaje się bardzo zachęcający. Muszę się w Rossmannie rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety się nie dostałam, ponieważ niedawno dopiero założyłam konto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby nie długo była jakaś nowa akcja to życzę Ci tego byś się dostała i poznała kosmetyki LPM :) , bo są świetne.

      Usuń
  9. nigdy nie używałam LPM ale ostatnio słyszę o nich tyle dobrych opinii, że chyba wreszcie się skuszę! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, naprawdę. sama dość długo unikałam tych produktów , a teraz pół łazienki mam kosmetyków z LPM.

      Usuń
  10. krem do mycia pachnie obłędnie. Balsam trochę mniej ale działa rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie fajnie pachną oba, a jak po kapieli sie nasmarujesz balsamem to efekt świetny :D

      Usuń
  11. Tak, jak napisałaś, że wcześniej tylko słyszałaś o tych kosmetykach, a nie próbowałaś. Ja tak samo tylko wiem, że istnieją ale do tej pory nie używałam. Może to ten czas, aby spróbować :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - cattlicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. tyle czytam o nich, tyle razy w sklepie widziałam, a jakoś jeszcze nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam to ! sama ich nie tykałam póki sie nie dostalam do testowania. a teraz LPM jest ze mną na dłuzej, swietne mają kosmetyki i polecam z całego serca.

      Usuń
  13. Muszę wypróbować coś z tej marki, bo nigdy niczego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluke Ci kobietko i zycze milego uzytkowania. Ich paczki naprawde sa przepiekne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :* tak, kosmetyki są cudowne !

      Usuń
  15. jak zwykle z tej firmy pieknie zapakowane, i zawartośc bardzo kusząca

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy przepięknie pachną :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam okazję poznać te dwa kosmetyki z morskiej kolekcji...Bardzo delikatnie pachną a opakowania są prześlicznie błękitne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opakowania bardzo mi przypadły do gustu, bo od dzieciństwa uwielbiam niebieski. Tak, więc jak tylko zobaczyłam grafikę na oficjalnej stronie LPM na facebooku od razu skomentowałam, ze nowa linia ma przepiękne opakowania :D

      Usuń
  18. Witam chętnie pochwale linię morską,jako ambasadorka mam okazje przetestować. Sa z delikatnym zapachem równie pięknym jak inne i działają .Są nawilżajace i pielęgnujące.Skóra po użyciu żelu nawilżona bez łuszczenia się a balsam dodaje wisieńki na torcie.Na długo utrzymuje gładką nawilżoną skórę.Z LPM czuję się lepiej :)polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem bardzo zadowolona :) i chciałabym wypróbowac inne kosmetyki z tej linii

      Usuń
  19. Nigdy nie używałam ale ładnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie się zapowiadają. Muszę sprawdzić na pewno te kosmetyki :)
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/2017/01/test-mascary-rimmel-volume-colourist.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiadają się świetnie i pachną pewnie rewelacyjnie.... ciekawe od kiedy będą dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem bardzo ciekawa zapachu :) Oczywiście gratuluję dostania się do kampanii.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nowa linia kosmetyków do pielęgnacji ciała od Le Petit Marseillais bardzo przypadła mi do gustu. Zapach pielęgnującego kremu do mycia daje wrażenie przyjemnego odprężenia. Odświeża i nawilża. Balsam do ciała bardzo dobrze się wchłania i pozostawia gładką skórę. Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  24. super paczuszka, gratuluję wygranej:) Ja znając mnie kupiłabym ze względu na sam kolor tej serii! Morski - mój ulubiony:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, gratuluje paczuszki :) świetny design jeśli chodzi o opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo. tak, paczka świetna, jestem nią zachwycona !

      Usuń
  26. Świetna niespodzianka ;) Zainteresował mnie ten krem do mycia ciała.

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tej firmy miałam tylko żel pod prysznic. Całkiem fajny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie przetestowałabym te produkty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.