niedzielne popołudnie z firmą GRANNA, gra "mamusie" - recenzja

06:17
Nie od dziś wiadomo, że z dzieckiem trzeba spędzać czas, poświęcić mu uwagę. Dzieciństwo to czas beztroski, śmiechu, ale przede wszystkim ciekawości i nauki.
Moja córka jest na etapie, że pokazuje mi coś i mam jej powiedzieć co to. Jest ciekawa świata i wszystkiego co ją otacza.



Podjęłam współpracę z firmą Granna, która istnieje na rynku od 25 lat . Sama z dzieciństwa pamiętam niektóre gry typu " Sombrero czy melonik" , "zagadki smoka obiboka" czy też "chińczyk i barykada", którą miałam :) .




Granna oferuje naprawdę mnóstwo gier, które można szukać i dzielić na kategorie m.in. takie jak: przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum czy dorośli. Kategorii jest osiem, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Czy sam/a jesteś zainteresowany/a, czy chcesz kupić dla kuzynki czy kuzyna, albo jeśli spotykacie się w większym gronie ze znajomymi.

Z córką dostałyśmy pięć gier do przetestowania. 


Gry są dostosowane do wieku mojej córki dzięki czemu jest nimi zainteresowana. Gry są wykonane solidnie, elementy są zrobione z grubej tektury i dziecko nie ma możliwości porwania lub zniszczenia. Pierwszą grę jaką przetestowałyśmy to gra "Mamusie" .





W tę grę można grać na pięć różnych sposoby .

1. puzzle
2. gra
3. dobieranka
4. memo
5. pytania

U nas króluje prosta gra gdzie trzeba dopasować dziecko zwierzątko do jego mamy. I oczywiście córka się pyta "a co to?" :) . Dzięki tej grze uczę ją nazw zwierząt i ich odgłosów. 
Bardzo sobie cenię takie edukacyjne gry. 

Zawartość pudełka:
- 12 dwuelementowych puzzli
- plakat edukacyjny
- instrukcja

Szczerze przyznam, że jeszcze z tego plakatu nie korzystałam, schowałam "na później", ponieważ znam moje dziecko i wiem, że z tego plakatu nic by nie zostało, niestety. Także czekam aż podrośnie, a gra na pewno posłuży nam na dłużej.




Radość dziecka jak udało się połączyć obrazki ;) 



34 komentarze:

  1. Super sprawa ,że są kategorie w zależności od wieku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ! każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  2. Świetne gry ! Szkoda , że mój szkrab to raczej starał by się je szybciej zniszczyć niż nimi pobawić ;D ale liczę , że niedługo skończy się ten etap niszczenia i od razu napewno kupie jej takie gry ! :D świetna współpraca kochana ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoją też muszę pilnować aby nie niszczyła rzeczy, ale w tę gierkę lubi grać, więc opakowanie na wszelki wypadek chowam, a zostawiam tylko puzzle ;)

      Usuń
  3. Swietne gry. Szczegolnie gry w memorki ponieważ logopedzi zalecają dzieciom w nie grac,bo pomagają w rozwijaniu ośrodkowego układu mowy oraz stymulują świetnie mózg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas na razie tylko łączenia, ale na pewno skorzystamy w niedalekiej przyszłości z memory :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. wiem, najbardziej ją polubiła z tych wszystkich :)

      Usuń
  5. Dobrze że istnieją gry dzięki którym dziecko uczy się bawiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były kiedyś i są teraz, ale w dobie komputerów naprawdę nie zauważam, żeby rodzice poświęcali czas dziecku właśnie na wspólnych grach. najlepiej posadzić dziecko przed tv i mieć "spokój" ;) . widziałam takie zachowania nie raz i nie dwa. ja jestem za aktywnym spędzaniem czasu z dzieckiem. a w niedzielne popołudnie gry i zabawy, które edukują i przy tym dziecko się świetnie bawi :D

      Usuń
  6. dobry sposób na kreatywne spędzenie czasu z dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to ! codziennie z nią gram i jeszcze się jej nie znudziło :D

      Usuń
  7. Super, moje siostrzenice na pewno by się ucieszyły;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ja sie juz nie moge doczekac az corcia dorosnie do gier planszowych :D

      Usuń
  9. Jeszcze nie znam tych gier... ale pewnie wkrótce poznam, bo mój mały Odkrywca jest coraz bardziej ciekawy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja sama w nie grałam jak byłam mała, wiec firma ani te gry nie sa mi obce ;)

      Usuń
  10. Super gry. Rzeczywiście też pamiętam je jak byłam mała. Chinczyk byl najlepszy :) fajnie że do dziś są te gry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no miałam chińczyka właśnie, ale chyba przepadł jak się wyprowadzałam ;(

      Usuń
  11. łądna gra postacie wyrażne i bardzo kolorowe. w sam raz dla maluchów

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne gry. Często w różne gram z dziećmi. Z tej firmy mamy narazie tylko jedną

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej gry, ale muszę ją zakupić i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabawa z dzieckiem, to najlepiej spędzony czas. Ciekawe gry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak uważam ! gry są super, ale moja córka na razie zainteresowana tylko tą ehh ;p . zobaczymy jak podejdzie do reszty.

      Usuń
  15. Piekna sprawa, ponieważ dla mnie czas spędzony z dziećmi to bezcenne 😊 Oliwia podrośnie to będziecie mieli co robić i świetnie się bawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak !! gra na pewno posłuży nam na dłużej. i dla drugiej dzidzi też ; ))

      Usuń
  16. Mega super! Bardzo mi sie podoba, ale mojej córce pewnie szybko by się znudziła. Jest fajna na chwilę by nauczyć dziecko. Potem nie ma szans bytu, przynajmniej u nas :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no moja na razie zainteresowana. codziennie w nią gramy i jeszcze nie ma oznak znudzenia. a zawsze nam zostaną dla drugiej dzidzi, więc sie nie zmarnuje :)

      Usuń
  17. Świetne gry, z pewnością spodobały by się mojemu trzylatkowi.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne propozycje, coś dla mojego 2-latka ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.