quiskin - demakijaż za pomocą wody , recenzja

Unikalna technologia już dostępna dla każdego. Ta rękawica niewielkich rozmiarów odmieni Twoje życie. Jeśli nie jesteś przekonana do demakijażu rękawicą świetnie się sprawdzi na wycieczkach. Sama byłam dość sceptycznie nastawiona, ale przełamałam się.

Komfort, wygoda, łatwość w użyciu, najwyższa jakość.
Wystarczy woda, szare mydło i ... Quiskin.


Produkt przepięknie zapakowany i żal było otwierać. Lubię jak coś jest porządnie wykonane, cieszy oczy to i lepiej się testuje.

Sumiennie używałam jej codziennie , aby sprawdzić czy na pewno za pomocą tej niewielkiej rękawicy można od tak pozbyć się makijażu.

Po wyjęciu z opakowania należy rękawice przemyć wodą i szarym mydłem, wypłukać i można działać. Robiłam różne wariacje z makijażem i za każdym razem miałam czystą cerę.


Na koniec oczyszczałam twarz płynem micelarnym, aby sprawdzić skuteczność rękawicy.
Po wykonanym demakijażu należy przepłukać rękawice z mydłem i zostawić do wyschnięcia.


Płatek jest czysty , cera również. 

Polecam każdemu kto lubi eksperymentować, lubi innowacyjne rozwiązania i wygodę.
O dziwo nigdy nie miałam styczności z takimi rękawicami (GLOV znam, ale nie używałam). Z marki Quiskin jestem zadowolona i zostanie ze mną na dłużej.

Produkt można zamówić na stronie w cenie 29.90 zł .






38 komentarzy:

  1. Widzę już 3 post o tym i kolejny zachwalający ! Nie ma mowy kochana zabieram się za szukanie tej rękawicy !! Dzięki wam zmywanie makijażu staje się łatwiejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj chyba musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko mi się przekonać do takich cudów, jednak widzę, że działa. Może i ja w końcu spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk, ale widzę, że działa i możliwe, że go użyje.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie mozna nazwać tego kosmetykiem. bardziej gadżetem :D

      Usuń
  5. chyba muszę sobie też kupić taką rękawice, bo też juz widze po raz kolejny pozytywną opinię, a nie lubię używać mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uzywam różowego płynu micealrnego Garnier, ale teraz własnie się przerzuciłam na rekawice. super sprawa

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy produkt, idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ta rękawicę zdecydowanie moj numer jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją, świetnie się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Praktycznie wszyscy wychwalają te rękawice, ale jakoś na razie nie umiem się przekonać do takiej formy demakijażu. Może kiedyś się skuszę i okaże się, że moje obawy były nieuzasadnione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się ten produkt. Nigdy nie używałam takiego, ale w momencie, kiedy usłyszałam pierwszy raz o nim, bardzo mnie zaciekawił :) przyda mi się, szczególnie w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O wiele wygodniejszy sposób niż tony wacikow *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Sądząc po recenzjach (a spotkałam się już chyba co najmniej z dwoma)jest to świetnie sprawdzający się produkt. Warto przerzucić się z litrów płynu do demakijażu i stosów płatków kosmetycznych na taki fajny mały gadżet:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz bardziej kusi mnie ta rękawica :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest ekstra. Mieciutenka jak puszek. Świetnie się w wyjazdach sprawdzi bo nie trzeba taszczyc wacików płynów itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wyjazd idealne. niedługo wyjezdzam na ferie i na pewno zapakuje :)

      Usuń
  15. Takze ja posiadam, jednak jeszcze lezy zapakowana

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sprawa. Coś w sam raz dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wydaje mi się,że spoko opcja, chociaż się nie maluje to dla innych osób jak najbardziej na plus pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie dawno zaczęłam sie malowac hehe, wiec i moze na ciebie przyjdzie pora :D

      Usuń
  18. Zamówiłam już w trakcie czytania Twojej recenzji, już tak wiele czytałam pozytywnych opinii że muszę ją mieć koniecznie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z jednej strony mnie ciekawi, a z drugiej strony jestem przyzwyczajona do wacików. Zobaczę, może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam bardzo dużo pozytywnych recenzji! Może kiedyś i ja wypróbuję :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam rękawice co prawda innej firmy i świetnie się spisywała szczególnie na wyjazdach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem jeszcze ciekawa rękawicy GLOV :D

      Usuń
  22. Jestem strasznie ciekawa działania tej rękawicy :) Z wyglądu przypomina mi trochę rękawicę do czesania kota :P Lubię takie wynalazki i na pewno przy okazji przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rękawica bardzo fajna, ale po pierwszym razie takie dziwne uczucie miałam na twarzy. trzeba się przyzwyczaić hehe. na wyjazdy idealny. niedlugo wyjezdzam z corka na tydzien to na pewno wezme :)

      Usuń
  23. Taka rękawica by mi się przydala. Ja często się maluje a później ciężko zmyć makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno super wygodna jest, chętnie bym ją przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie działa, taka prosta rzecz a jaki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł zwłaszcza, gdy trzeba zapakować walizkę na wycieczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, że umieściłaś zdjęcie rękawiczki po demakijażu...poszukam jej w sklepie 😉

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej :D aż muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  29. Już kolejny raz natknęłam się na podobny post i chyba w końcu muszę się skusić :D www.rosewhiff.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.