sammydress wishlist '17 #1


Witajcie kochani ;* . Coś spać nie mogę, więc pomyślałam, że zrobię wpis o sklepie Sammydress. 
Przeglądając rzeczy nie mogłam się napatrzeć na te wszystkie cudeńka. 
Ostatnio moją nową miłością są torebki. Szukam teraz idealnej torebki na wesele, które się odbędzie w sierpniu. Na pewno będę chciała biały kolor, ponieważ pasuje do każdej kreacji, a sukienki jeszcze nie wybrałam ;) . Szukam tej idealnej.

Moją nową miłością jak już pisałam wcześniej są torebki. Na razie upatrzyłam sobie dwie.


                 KLIK                                                                             KLIK


              KLIK                                                                           KLIK



                KLIK                                                                              KLIK


                   

             KLIK                                                                         KLIK




Wybrałam tylko dwie torebki, które mi się spodobały. Bluza fajna taka baseball'owa i narzutka, na wiosenne dni będzie w sam raz. Bluza z napisem love i odsłoniętym ramieniem - do dżinsów idealna. Szukałam jakieś dużej kosmetyczki na wyjazdy i ta jest praktyczna, może pomieści wszystkie moje bibeloty. Przydałby się nowy portfel i ten mnie urzekł.
Chciałam kupić córce piżamkę, ale ten to bardziej dla chłopca, bo inny zestaw oferowany przez sklep mi się nie spodobał. Pewnie wybrałabym jeszcze jakieś buty, ale co za dużo to nie zdrowo ;)


47 komentarzy:

  1. Powodzenia w odnalezieniu tej jednej jedynej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy kochana i kliki tez były ;);

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mam nadzieję, że Ty też wpadniesz do mnie i powiesz czy Ci się podobało, łap link do mnie:
    naprawa komputerów warszawa ursynów

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziekuje. rowniez skomentowalam u Ciebie :)

      Usuń
  5. bardzo ładne rzeczy :) lubię torebki z tego sklepu- są świetnej jakości! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wishlista! Uwielbiamy takie oglądać, a zwłaszcza o firmach z którymi i my współpracujemy ^^ Wtedy możemy się najbardziej zainspirować ;* Poklikane: 11.67, 9.67 , 9.20 :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo :* już wbijam do ciebie :)

      Usuń
  7. Portfel bardzo mi się spodobał :) Taki niecodzienny. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta różowa torebeczka boska :)
    Świetna wishlista kochana!
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej urzekł płaszczyk jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardziej taka narzutka aniżeli płaszcz, ale wlasnie sie przymierzam do kupna ;)

      Usuń
  10. Różowa torebeczka jest cudna 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba się przymierzę do wzięcia czarnej :D

      Usuń
  11. Super portfel i torebki :)
    poklikałam w linki ;)
    Oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. różowa torebka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś świetne rzeczy, ta czarna torebka jest prześliczna <3
    Powodzenia we współpracy!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zobaczymy jak sie to rozwinie dalej. dziekuje bardzo :)

      Usuń
  14. Och przepiękne rzeczy <3
    W ogóle super blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zachęcam również do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo. rowniez dodałam do obs i pokomentowalam :)

      Usuń
  15. Rzeczy idealnie trafione w mój gust kochana. A pierwsza torebka cuuudo. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tych rzeczach ! *.* Masz świetny styl :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te torebki
    http://dominatt.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem ciekawa jak będzie wyglądał ten płaszczyk :) Poklikane
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane. Wszystko bym przygarnęła. Pidżamka w sam raz dla mojego synka:-)
    Zapraszam na moja wishlistę
    http://testujacarodzina.eu/hbhb/odziez/230-wiosenna-wishlista-z-newchic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger