Bishojo. Emulsja micelarna & krem nawilżający, recenzja.


Chciałabym dzisiaj napisać recenzję dwóch kosmetyków do twarzy marki Bishojo.
Szczerze się przyznam, że nigdy o tej firmie nie słyszałam i trafiłam na nią przypadkiem. Bardzo się cieszę, że udało mi się nawiązać współpracę, bo byłam ciekawa kosmetyków i to jak wpłyną na moją cerę.

Dostałam do przetestowania emulsję micelarną do demakijażu i krem wodny nawilżający.
Przede wszystkim moją uwagę przyciągnęło w pierwszej kolejności opakowanie. Proste, czytelne i przejrzyste. A ten kwiat  na emulsji jest cudowny. 

Bishojo z japońskiego oznacza piękna dziewczyna. Marka Bishojo kieruje swoje produkty dla kobiet w każdym wieku. Nawiązuje do filozofii japońskiej kosmetologii i uważa, że lepiej zapobiegać, niż potem leczyć. Każda kobieta jest piękna, a piękno to nie tylko uroda zewnętrzna, bo to także równowaga wewnętrzna. Odkryj w sobie Bishojo i poczuj swoje piękno.

Emulsja micelarna do demakijażu



Skutecznie usuwa makijaż oraz inne zanieczyszczenia. Głęboko oczyszcza pory. Zawarty w preparacie Physiogenyl PF – nawilża skórę, Ekstrakt z orchidei - wygładza drobne niedoskonałości. Nie wysusza skóry, nie narusza warstwy hydrolipidowej naskórka.

Sposób użycia: Wycisnąć preparat na dłonie, wmasować delikatnie w skórę, wykonując masaż twarzy. Zmyć letnią wodą, następnie płynem micelarnym, aż do uzyskania czystego płatka kosmetycznego.

Skład:
Aqua, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Cetyl Alcohol, Cocamidopropyl Betaine, Ethylhexyl Palmitate, Polysorbate 20, Cetearyl Alcohol, Orbignya Oleifera Seed Oil, Orchis Maculata Flower Extract, Allantoin, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Parfum

Emulsja pachnie delikatnie. Takie zapachy bardzo lubię, ponieważ nie lubię duszących zapachów. Emulsja jest gęsta, i dobrze się rozprowadza na twarzy.

Dobrze oczyszcza skórę, łatwo się spłukuje. 
Skóra jest oczyszczona i dobrze nawilżona.  Wydajność jest bardzo dobra, produkt starczy na długo. 
Mam AZS, więc muszę uważać jakich produktów używam. Zimą moja skóra jest wysuszona, a emulsja ma działanie nawilżające co jest również na plus. 


PLUSY PRODUKTU :
+   Kosmetyk jest bardzo delikatny,
+   Ładnie pachnie i przyjemnie się je używa,
+   Nie wysusza skóry twarzy,
+   Skutecznie oczyszcza,
+   Odblokowuje pory,
+  Nie powoduje szczypania oczu,
+  Nie podrażnia skóry,
+  Ma działanie nawilżające i wygładzające skórę,
+  Nie zawierają silikonów, olejów mineralnych, parabenów, pegów itp.

Krem wodny nawilżający




Kremu byłam bardzo ciekawa, bo mam z nimi styczność od nie dawna. Wcześniej żadnych nie używałam, bo nie czułam takiej potrzeby. Krem od Bishojo jest mały i elegancki, zmieści się do każdej kosmetyczki. Konsystencja jest lekka i delikatna, szybko się wchłania. 
Tubka jest poręczna i łatwo wydostać z niej produkt. Dzięki "dzióbkowi" możemy wycisnąć tyle kremu ile potrzebujemy. 
Używam go głównie na noc i nie zauważyłam, aby krem był tłusty, lubię jak krem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy, zwłaszcza, że przy dziecku lubię oszczędność czasu. 

Skład :
Aqua, Ethylhexyl Palmitate, Diethylhexyl Carbonate, Glycerin, Hydrogenated Ethylhexyl Olivate, Hydrogenated Olive Oil Unsaponiables, Camellia Japonica Seed Oil, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Hydrolyzed Collagen, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Polysorbate 20, Orchis Maculata Flower Extract, Sophora Japonica Flower Extract, Panthenol, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Parfum

27 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego kremu koniecznie daj efekt przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba produkty zwróciły mam ją uwagę :)
    Z przyjemnością je wypróbuje

    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zainteresowała emulsja do demikajazu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta emulsja do demakijażu to chyba nowa odsłona mleczka do demakijażu który został troche w tyle kiedy woda mineralna zrobiła się sławna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mnie zaintrygowałaś tym cudem !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten krem , idealny na azs hit ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada świetnie, z pewnością po nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz na oczy widzę tę firmę ale produkty ciekawe! Kocham pielęgnację japońską Sensai to może i ta by okazała się hitem? Idę poczytać o nich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie słyszałam o tych kosmetyków :) ale bardzo mnie zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo nie słyszałam o firmie i wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. krem jest ciekawy, może i bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  12. No muszę powiedzieć, że mnie bardzo zaciekawiłaś. Ciekawe, jak by się u mnie sprawdziło :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Emulsja chyba jak zwykłe mleczka ale kremem jest bardzo zaciekawiona. właśnie szukam kremu idealnego, który nawilży skórę ale nie zostawi tłustego filmu a do tego szybko się wchłonie. Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuszące... Ale firma mi nieznana...

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi ciekawie! Pierwszy raz słyszę o kremie wodnym;) Jeżeli dobrze nawilża to ja najbardziej na plus! Co do emulsji, super, ze nie szczypie oczu, bo ostatnio mam z tym problem podczas demakijażu;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Również nie słyszałam nic o tej marce. No i czekam z niecierpliwością na opinie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiam się jak by się sprawdził u mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się przekonać do tego typu kremów.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam, że potraficie tych wszystkich kosmetyków używać na raz co dostajecie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marka juź kilkakrotnie mi się przewinęła.
    Ucieszyłam się, że w końcu poznam rzetelną oponię.
    👍🏼

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej marki, ale produkty mnie zainteresowały. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda świetnie, chętnie bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger