Edukacyjne gry od 2 lat? Gra zwierzątka & mały miś od Granna , recenzja



Bardzo sobie cenię czas spędzony z dzieckiem. No bo jak nie teraz to kiedy? Teraz jest czas, aby uczyć dziecko rozpoznawania zwierząt, kolorów, uczyć mówienia, spędzać z nim czas i po prostu bawić się. Poprzez zabawę właśnie uczymy dziecko.
Niestety jestem świadkiem tego, że rodzic, aby mieć święty spokój sadza dziecko na pół dnia przed tv podając 2-latkowi czipsy i colę - tak, spotkałam się z czymś takim - i o ile jestem w stanie tolerować to, by dziecku dać spróbować czegoś to wpychanie takiego żarcia dzień w dzień jest dla mnie głupotą, ale nie o tym post ;) .



Dziś przychodzę do Was z dwoma kolejnymi grami od firmy Granna. Byłam bardzo szczęśliwa kiedy dostałam e-maila o współpracę, bo tymi grami sama bawiłam się w dzieciństwie i uznałam, że to będzie doskonała okazja,aby moją  córkę zapoznać z tymi grami. 

Firma się rozwija, wprowadzają nowe gry i naprawdę mają ich mnóstwo. Tak nie wiele potrzeba, aby z dzieckiem pobyć trochę , pobawić się. Dziś do recenzji przygotowałam dwie gry.


Gra "zwierzątka" - recenzja


Już gram - to seria stworzona specjalnie dla najmłodszych. Pozwala na samodzielną zabawę lub wspólną grę z rodzicami. Wszystkie rozgrywki będą dla Twojego dziecka nie lada frajdą i pomogą mu na wesoło odkrywać świat. 
Gra najlepiej sprawdzi się podczas wspólnej zabawy z rodzicami. Połóżcie wszystkie kartoniki domina obrazkami do dołu i dobrze pomieszajcie. Każdy z Was otrzymuje po pięć kartoników domina. Reszta kartoników pozostaje zakryta na stole. Grę wygrywa ten z Was, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich swoich kartoników. 

Zawartość pudełka:
- 27 kartoników domina (9 x 4,5 cm)
- plakat edukacyjny 
- instrukcja


To jest nic innego jak domino. Osobiście jestem zadowolona z jakości kartoników i tego, że są tak kolorowe. Córcia jest zachwycona i potrafimy godzinę siedzieć i układać. Oliwia jest zafascynowana zwierzątkami , więc dodatkowo jak mi pokazuje jakieś zwierzątko to mówię jej jaki ma odgłos :) ,a potem próbuje mnie naśladować. 



Nawet na zdjęciu widać, że elementy są porządnie wykonane , a obrazki są kolorowe i przyciągają uwagę dziecka. 



Gra "mały miś"- recenzja


Już gram - to seria stworzona specjalnie dla najmłodszych. Pozwala na samodzielną zabawę lub wspólną grę z rodzicami. Wszystkie rozgrywki będą dla Twojego dziecka nie lada frajdą i pomogą mu na wesoło odkrywać świat. Małe misie mają mnóstwo spraw na głowie. Budowanie zamku z piasku, szykowanie urodzin czy piknik na polanie- to tylko nieliczne przykłady. Gra Mały Miś nauczy dzieci porządkowania obrazków tak, by tworzyły spójną historyjkę. Połóżcie wszystkie puzzle obrazkami do góry. Dopasujcie obrazki tak, by powstało z nich osiem historyjek o Małym Misiu.
Zawartość pudełka:
-8 trzyelementowych puzzli,
-plakat edukacyjny,
-instrukcja.



Tak jak przy innych grach jestem zachwycona grafiką i wykonaniem. Przepiękne. W tej grze niestety musiałam młodej pomóc, bo przy tej ilości elementów sama nie umiała znaleźć odpowiednich, ale jak jej podawałam właściwe puzzle to już sama umiała ułożyć. 

Tutaj drugim wariantem gry jest to, że przy okazji córce opowiadałam co jest na obrazku. Oliwka nie długo będzie miała 2,5 latka i nie chce mówić, więc sama muszę do niej dużo mówić i rozmawiać z nią. Opowiadam jej co się dzieje dookoła. 

Tu są pokazane krótki historyjki i samemu również można wymyślić zakończenie albo łączyć - tylko trzeba mieć wyobraźnię.

Gry z firmy Granna bardzo umilają nam czas i są to świetne gry edukacyjne dla najmłodszych. 


Dla nas granie to codzienny rytuał, jest to bardzo mile spędzony czas, dziecko się uczy, poznaje nowe rzeczy, uczy się cierpliwości, bo nie zawsze mojej wychodzi ułożenie puzzli. ;)







20 komentarzy:

  1. Ooo.. Super gry. Nie mogę się doczekać, aż synek podrośnie. Na bank kupię kilka gierek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto warto ! bo grafika gier cudowna i ja swojej nie mogę od nich oderwać :D

      Usuń
  2. Zaintrygowalas mnie ! Musze porządnie przemyśleć czy nie zrobić takiego prezentu dla mojego malucha. Może udało by mi się chociaż na chwilę posadzić ja w miejscu . Miłej zabawy kochane ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niewykluczone. na pewno jakieś zainteresowanie będzie, ale nie wiadomo na jak długo hehe :D

      Usuń
  3. Super współpraca :) Mój młody nie chciał nigdy w nic grać. Udało mi się jedynie go przekonać do chińczyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już pół sukcesu hehe :D . moja uwielbia gry póki co

      Usuń
  4. świetne gry, na pewno dużo uczą i rozwijają! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :) bardzo ładne i pomagają kreatywnie spędzić czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie gry zawsze fajnie organizują czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne te gry, w sam raz dla małych raczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto inwestować w takie gry. Łączymy przyjemne z pożytecznym, a mianowicie zabawę z czasem spędzonym z dzieckiem. Moj trzylatek jest bardzo aktywny, potrzebuje mojego towarzystwa. Myślę, ze z takimi grami być może udałoby się nam posiedzieć w miejscu chociaż na te 10-15 minut w spokoju ☺ bardzo fajna recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana, prawdę mówią, że jedyną rzeczą, które może nas ograniczać podczas zabawy to wyobraźnia:) super pomysł na spędzenie czasu z dzieckiem! I masz racje : jak nie teraz to kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  10. aż mi szkoda, że nie mam dzieci, bo sama bym pograła! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie pograła bym z moimi dzieciaczkami 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne są te gry zdecydowanie polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. My miałyśmy podobną grę, ale z zawodami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Granna i nas goszczą juz od bardzo dawna. Dzieciaki przepadają za grami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.