haul zaful #1, recenzja

Trochę czasu minęło odkąd przyszła mi paczka od Zaful. Miałam okazję przetestować wszystkie produkty, które mi przyszły. 


Wybrałam rzeczy typowo kosmetyczne, żadnych ubrań i torebek. Wzięłam dwa zestawy pędzli, podstawkę na beauty blender, etui na pędzle, bo trochę mi się ich już nazbierało, a na wyjazd czy coś to takie etui się przyda i na koniec szczotka do czyszczenia twarzy.



Pędzle są wykonane solidnie. Nie połamały się podczas transportu, bo i takie widziałam na blogach. Czyściłam je już i jakoś nie ucierpiały, ale ten jeden duży pędzel musiałam lekko przyciąć, bo kilka włosków wyszło.






Cudowne pędzle. Zakochałam się w nich od kiedy je zobaczyłam. Plusem jest to, że posiadają już etui i nie muszę się martwić gdzie je będę trzymała. Etui samo w sobie jest bardzo wygodne i poręczne. Brałam je na wyjazd i mieszczą się do mojej torby, która wcale duża nie jest ;)
Oczywiście testowałam je pod kątem mycia i nic się z nimi nie stało. Po wyschnięciu włosie jest miękki, nic mi nie odpadło, trzymają się rewelacyjnie.
W etui znalazłam również siateczki ochronne, których użyłam zaraz po umyciu, aby pędzle nie straciły swojego kształtu. Co mi się w tych pędzlach spodobało? Są podpisane. Na każdym pędzlu jest oznaczenie do czego służy, oczywiście po angielsku. ;) 



Co tu dużo się rozpisywać. Podstawka na beauty blender, trzymam sobie koło lustra. Fajny gadżet. Mam jajeczka o różnych kształtach i każde pasuje. 



Etui na moje pędzle, bo mam ich już trochę. Pomieściły się wszystkie moje skarby i nawet domknęłam etui. Ma dwie kieszonki i jedną na środku, zazwyczaj chowam jakąś zapasową maseczkę, bo je uwielbiam. Etui nie śmierdzi i nie przyszło uszkodzone.


 KLIK



I na sam koniec szczotka do oczyszczania twarzy. Nie wiem czemu wmówiłam sobie, że jest na baterie :D , a tu lipa - i nie ma ;)
Co nie zmienia faktu, że fajnie masuje, rozprowadza dokładnie żel, nie mam problemu z czyszczeniem tej szczoteczki. 
Posiada dwie końcówki. Zazwyczaj korzystam z tej gumowej. Jestem bardzo ciekawa wersji elektronicznej, więc teraz będę takiej szukała, bo nie powiem...jestem trochę leniwa i o tej 23:00 manualne czyszczenie twarzy jest męczące :D .  




29 komentarzy:

  1. Wszystko super , ale pędzle ♡♡♡ to jest to. Tego nigdy za.wiele w kobiecej kosmetyczce ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi sie oczywiście pędzle wiadomo bo jestem uzależniona od nich :* Masz świetny gust kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szczotki coraz bardziej mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle wyglądają na dobre :) Ja jestem aktualnie w trakcie szukania nowych, bo moje są już stare :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczoteczka do twarzy kusząca. Mimo że opcja manualna hihi.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, pędzelki z wielką chęcią przetestowałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle w etui wyglądają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze marzylam o zestawie pedzli, a te wygladaja wyjatkowo profesjonalnie. Sama codziennie uzywam szczoteczki MIA i jestem bardzo zadowolona z efektow. Mysle, ze nawet bez baterii osiagniesz podobny efekt, w koncu liczy sie cierpliwosc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skusiłabym się na te pędzelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podstawka na jajko jest świetna! :) Reszta rzeczy też w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne! Nigdy nie słyszałam o tej firmie, a teraz na pewno będę chciała wiedzieć o niej więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super rzeczy :) te pędzle prezentują się bardzo ładnie. Różowy stojaczek jest bardzo fajnym gadżetem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy. Ja nie mam niczego z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy :-)a te pędzle wyglądają na godne uwagi:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już kilkakrotnie widziałam recenzję tych pędzli, jednak ja się na nie nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To świetnie, że pędzle się sprawdziły. Ja do tej pory widziałam szczotki do twarzy tylko na baterie.Przy zakupie z pewnością tak jak ty tak samo bym twierdziła. Poklikałam.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne rzeczy zamówiłś, ta szczotka do twarzy wyglada swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam również szczotkę do oczyszczania twarzy, ale zauważyłam że ona ogromnie przenosi trądzik na zdrową skórę, więc z niej już nie korzystam ;)


    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te pędzle, wyglądają na porządne i przyjemne w dotyku:)
    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam okazję zobaczyć te pudełka na żywo i tez jestem zachwycona:) piękne etui! Bardzo fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pędzle wydaję się być interesujące, kliknięte - będę wdzięczna za to samo u mnie ;)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie to ta szczotka do mycia ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Te pędzla jak dla mnie ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczotki do makijażu bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pędzle -hmm tego w kosmetyczce nie moze zabraknac ❤ tez mam z zaful. O dziwo i h zapach byl do wytrzymania,wlosie bie wypada 😊 jestem bardzo zadowolona 😘

    OdpowiedzUsuń
  26. pędzle - chętnie bym je przygarnęła :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.