Helio - smacznie i zdrowo, recenzja.

Od jakiegoś czasu zaczęłam się interesować zdrowym trybem życia. Bardzo bym chciała zgubić dodatkowe kg, ale bez pracy nie ma kołaczy. Mimo, że codziennie sprzątam, schylam się, dźwigam ... niestety waga mi stanęła w miejscu. To co miałam zgubić już zgubiłam, ale muszę zacząć ćwiczyć no i zdrowiej się odżywiać.

Produkty firmy Helio urozmaiciły mi wszelkie dania. Dość często dodaje je do owsianki czy płatek ryżowych. Rodzynki czy morele suszone lubię jeść jako coś słodkiego. 
Wiadomo , lepiej zjeść kilka moreli niż np. pół tabliczki czekolady. 

Do słodyczy mnie póki co nie ciągnie, ale jak się denerwuje to podjadam, więc wolę podjeść zdrowy produkt aniżeli "chemię", po której potem się źle czuję. 


W paczce dostałam:
- morele suszone,
- figi suszone,
- rodzynki sułtańskie,
- berberys suszony,
- goldenberry, miechunka suszona;


HELIO Natura to seria, która nie zawiera konserwantów typowych w produkcji niektórych owoców suszonych, tj. dwutlenku siarki (E220) i kwasu sorbowego (E200). Owoce suszone tej serii są szczególnie polecane w diecie alergików.


Suszone morele HELIO Natura nie zawierają typowego dla tej grupy dwutlenku siarki (E220). Przypominają one w smaku karmel i są słodsze od powszechnych na rynku moreli suszonych z dodatkiem konserwantów. Są one również ciemniejsze w barwie, co jest efektem naturalnie prowadzonego procesu suszenia.



Cechą charakterystyczną fig HELIO Natura jest ich naturalny kształt, smak i mięsistość. Z pewnością zakochają się w nich amatorzy oryginalnej żywności, którzy słodkie owoce wolą kosztować zanim inni ugniotą je do paczki. Dzięki temu do torebek HELIO Natura trafiają tylko figi suszone o naturalnych kształtach.



Nietuzinkowe suszone owoce o odświeżająco kwaśnym i przyjemnym smaku. Naturalnie zdrowe - bogate w witaminę C, antyoksydanty oraz błonnik, a o niskiej zawartości tłuszczu. Spożywane jako przekąska, ale też świetnie pasujące do ryżu, muesli, jogurtów, sałatek, sosów, a nawet herbaty, czy miodu. Znane w medycynie ludowej od tysiącleci i stosowane m.in. wspomagająco na układ pokarmowy, czy kojąco na stres.



Goldenberry HELIO Natura znajdzie wielorakie zastosowanie w zdrowym jadłospisie. Ta zdrowa przekąska powinna zainteresować nie tylko miłośników zdrowego żywienia, ale także wszystkich prowadzących aktywny tryb życia. Warto ją dodać do porannych płatków owsianych, czy musli oraz zabrać do pracy czy na uczelnię. To ostatnie umożliwi niewielkie i praktyczne opakowanie strunowe, które wydłuży okres świeżości produktu. Odświeżający smak oraz pobudzający aromat owoców goldenberry HELIO Natura sprawi, że małe brązowawe owoce będą najzdrowszą „gumą do żucia” na świecie! Miechunkę suszoną można wykorzystać także w roli wyjątkowego dodatku w przygotowaniu rozmaitych wypieków i sałatek.



Rodzynki sułtańskie HELIO Natura nie zawierają typowego dla tej grupy produktów dwutlenku siarki (E220). Dzięki temu charakteryzuje je naturalnie wyjątkowy smak, naturalnie ciemny kolor, a jednocześnie są naturalnie zdrowe.

Produkty te świetnie nadają się jako przekąska. Można je schować do torebki nie martwiąc się, że produkt nam się wysypie z opakowania. Ja często brałam sobie morele suszone na uczelnię, to jeszcze koleżanki mi podbierały :D .

Ostatnio stałam się fanką kaszy manny. Zrobiłam sobie kaszę mannę z sokiem wiśniowym i dodatkiem owoców i własnie produktów z Helio. Morele i figi pokroiłam na mniejsze kawałki, a na wierzch posypałam rodzynkami, miechunką i berberys.




Takie danie jem codziennie na śniadanie albo kolację. W planach mam zamiar dokupić jeszcze migdały, które również będę posypywała na wierzch. :)


23 komentarze:

  1. za suszonymi morelami nie przepadam ale figi i rodzynki jak najbardziej :) muszę się zmobilizować i zrobić chipsy jabłkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo uwielbiam chipsy jabłkowe, pychotka. ja z kolei za figami nie przepadam, ale jak zmieszałam to mi było bez różnicy ;)

      Usuń
  2. Fajne produkty idealne do owsianki czy kaszy jaglanej. Musze się za nimi rozejrzeć. Pozdrawiam ciepło --> www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat za suszonymi owocami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś nie przepadałam, ale smak mi się zmienił . oczywiście nie wszystkie lubię, wiadomo ;)

      Usuń
  4. Figi uwielbiam <3 Ciekawa jestem smaku tej mieszanki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja samych własnie bym nie zjadła :P

      Usuń
  5. Uwielbiam produkty tej firmy ❤️. Szczególnie mango.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tego typu jedzeniem - przysmakami wlasciwie, musialby mi ktos pod nos dac zeby skosztowac i sie do nich przekonac :) ale Tobie zycze smacznego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie lubię suszonych owoców :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Rodzynki uwielbiam mogę je jeść tonami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Troche zabrakło mi we wpisie zdjęć suszonych owoców z tych pieknie wygladających paczek

    OdpowiedzUsuń
  10. Mhmm sama być chętnie taką paczkę przygarnęła:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie suszone owoce to świetna przekąska :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nienawidzę rodzynek, ale morelki to bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam za suszonymi owocami.

    OdpowiedzUsuń
  14. same smakołyki, ale narobiłaś mi ochoty <3 mniam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie za suszonymi owocami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.