"Król zabawek" przedstawia ... zabawki w każdym wieku - recenzja




Zabawki stanowią ważny element w życiu dziecka. Poprzez zabawę również dziecko się uczy, poznaje świat.
Na stronie przyciągnęło moją uwagę to, że zabawki są podzielone na kategorie typu:
- układanki drewniane,
- zabawki na lato,
- zabawki dla chłopców itp.,



To bardzo ułatwia poszukiwania jeśli wiesz czego szukasz. U mnie górą stanowią zabawki drewniane i puzzle. Tym razem zdecydowałam się na inne zabawki dla młodej.




Gra edukacyjna "Mówiące Pióro. 500 pytań" to 60 zadań, które tworzą pełną ścieżkę dydaktyczną, dzięki której dziecko uczy się kolorów, kształtów, liczb i ilości, działań matematycznych, liter i słów, zwierząt, angielskiego, pojęć odnoszących się do przestrzeni, czasu i wymiarów. 

Gra ponadto stymuluje pamięć, zdolność obserwacji i logicznego myślenia. Aby osiągnąć takie cele, dzięki wsparciu psychologów i nauczycieli, nadano grze aspekt rozrywkowy i zabawowy, co sprawia, że uczenie się zaproponowanych pojęć jest jeszcze bardziej skuteczne. 

Gra zawiera:
- 1 elektroniczne mówiące pióro
- 30 dwustronnych plansz z 60 zadaniami;
  • 6 plansz- rozpoznawanie kolorów i tworzenie kolorów pochodnych,
  • 8 plansz- obserwacja i kojarzenie,
  • 8 plansz- wymiary i orientacja czasowo przestrzenna,
  • 4 plansze- czy znasz zwierzęta,
  • 10 plansz- liczby i ilości,
  • 4 plansze- pierwsze dodawania i odejmowania,
  • 6 plansz- początkowe litery,
  • 8 plansz- litery i słowa,
  • 6 plansz- angielski.
- instrukcję dla rodziców

Moja córka nie umie zrobić wszystkich plansz, bo jest za mała, ale bardzo jej się spodobały plansze ze zwierzątkami, bo już umie kilka rozróżnić. Na pewno gra nam się przyda w przyszłości, a póki co robimy te łatwe plansze. 

video

Zestaw składa się z 4 tub z kolorową masą plastyczną.
Masa 1 kubeczka to 112g (cały zestaw 448 g).
Doskonała zabawa na długie godziny.


Pierwszy raz miałam styczność z ciastoliną, tak wiem - dziwne to :P ! Oliwka bała się w ogóle do ręki wziąć i nie chciała dotknąć, ale jak kleiłam coś od 10 minut to się przełamała i coś tam też próbowała tworzyć po swojemu. 


Świetna zabawa na kilka godzin , choć musiałybyśmy się zaopatrzyć w jakieś fajne zestawy :) .

16 komentarzy:

  1. Zabawki wyglądają pięknie, a jakie są twoje odczucia po testowaniu ich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z play-doh fajniejsza zabawa by była jakbym miala wiecej zestawów, a pióro super tylko sie śmiałam, że to tylko pióro, kilka kartek , a wielkie opakowanie ;) . na pewno nam posłuży jak córka sie bedzie uczyla czytać itp, są tam zadania po angielsku, do liczenia ...mnostwo tych plansz.

      Usuń
  2. Mój mały bardzo lubi ciastolinę ;) Teraz ma wielki szał na piasek kinetyczny który stoi już parę tygodni w pokoju, gotowy do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciastoline play dooh mamy. Dokupuje bo mi moj maly laczy kolory wciaz.mamy tez takie dodatki plastikowe np. oczka raczki kapelusze i soboe budujemy ☺ fajna sprawa. Piora gadajacego niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś coś w podobie mówiącego pióra, ale nie pamiętam dokładnie na czym to polegało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam kiedys cos podobnego :P

      Usuń
  5. Miałam kiedyś podobną zabawkę. A plastolinę ostatnio wyparł magiczny piasek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z piaskiem jeszcze też styczności nie miałyśmy ;p

      Usuń
  6. gdy byłam dzieckiem bardzo chciałam mieć taką plastelinę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój synek uwielbia bawić się ciastoliną

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciastolina chyba każde dziecko miał czas kiedy się nią bawił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz zabawki są tak piękne, że człowiek sam by się pobawił.... Ale wiecie, co zauważyłem? Otóż czym bardziej wykombinowana zabawka, tym moje dzieciaki mnie się nią bawią... ale na przykład takie stickersy czy coś z tam z Lidla, to istne szaleństwo! :) Nie wiem, od czego to zależy....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger