paczka od irresistible me

02:20
W końcu wróciłam do tego co lubię czyli do blogowania i do Was !
Tydzień z córcią byłam w Gorzowie, tam gdzie wcześniej mieszkałam. Spotkałam się z przyjaciółkami i ogólnie czas bardzo szybko mi minął.
W ten czas mój facet odbierał za mnie paczki i jedną z nich była szczotka prostująca włosy od irresistible me



Wiedziałam co dostanę, bo sama wybierałam sobie produkt. Co mnie zaskoczyło? Szczotka jest pięknie zapakowana. Jedynie co mi zostaje to dokupienie przejściówki, bo wtyczka jest amerykańska. 




Jestem bardzo ciekawa efektu, bo mam kręcone włosy i zobaczymy czy chociaż trochę mi je wyprostuje ;) 
Recenzja niebawem jak tylko dokupię przejściówkę i się będę brała za testowanie.



35 komentarzy:

  1. Czekam w takim razie na recenzję, bo jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jestem ciekawa jak się sprawdzi :D

      Usuń
  2. Super 👍
    Zapraszam również do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://testujemyirekomendujemy.blogspot.com/

      Usuń
    2. ciebie juz obserwuje w google+ :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. sama jestem ich ciekawa, bo opinie różne były :d

      Usuń
  4. dużo słyszałam o tej szczotce :) ciekawa jestem, jak sprawdzi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten produkt :) daj koniecznie znać jak sie sprawdzi! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa jak się spisuje i czy warto inwestować q ten zakup ;D nie mogę się doczekać ! Zazdro ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zobaczymy jak sobie poradzi z moimi kręconymi włosami :d

      Usuń
  7. Daj znać jak się spisuje, strasznie mnie to ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bede pisala osobną recenzję, ale musze jeszcze przejściówkę dokupić ;)

      Usuń
  8. Piękny ma kolor :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow 😊 pieknie zapakowana. Bardzo ciekawa juz wczesniej bylam ta firma. Riwniez z checia bym wyprobowala. Czekam na przejsciowke. Mam ich 5 w domu 😜 i dawaj szybko recenzje ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak się sprawdzi, bo mam ochotę na taką szczotkę 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się taka, zwłaszcza teraz gdy moje włosy nie sięgają jeszcze ramion...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńko. Też jestem bardzo ciekawa efektu :) pozytywnych testów Kochana.
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy sprzęt, sam wygląd zachęca do pracy z nim :)

    Zapraszam:
    www.paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooooooo bardzo mnie ciekawi! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny gadżet, chyba każda kobieta chciałaby mieć w domu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie pokaż jakie efekty po stosowaniu tej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałoby się mnie, bo ja leń straszny jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie się nie sprawdziła. Daj znać jak będzie się sprawować u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Och taka szczotka marzy mi się już od dawna i jestem ciekawa jak się spiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jestem ciekawa. dzisiaj bede testowala :d

      Usuń
  20. No to teraz czekam kochana na efekty :) I to niecierpliwie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na relacje, zwłaszcza, że znam opinie innych osób, ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie :D :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekamy na recenzje z opisem jak sie sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.