Płyn do mycia podłóg od dedra - recenzja

Weekend to u mnie czas sprzątania generalnego, ponieważ wtedy korzystam ze sposobności, że mój mężczyzna jest w domu i zajmie się dzieckiem, a ja w spokoju będę mogła posprzątać (to ta chwila dla mnie haha, ten kto ma dzieci to wie o co chodzi :D ) . 



Środek do wszystkich rodzajów podłóg, zawiera składniki chroniące powierzchnię przez zarysowaniem. Środek jest silnie skoncentrowany (15 ml na 5 l wody). Środek zawiera olejek pomarańczowy, ma właściwości czyszczące i pielęgnacyjne oraz pozostawia przyjemny zapach w pomieszczeniu. 

Płyn mieści się w plastikowej, zakręcanej butelce o pojemności 500 ml. Z tyłu na etykiecie jest pełny opis. Konsystencja przypomina bardziej mydło aniżeli płyn – jest kremowa, gęsta, w pomarańczowym kolorze. Zapach naprawdę cudny, bo jest żywy owocowy, intensywnie pomarańczowy. Wystarczy naprawdę niewielka ilość do umycia podłogi, więc jest on bardzo wydajny. Płyn dobrze i skutecznie myje podłogi z wszelkich zabrudzeń nie pozostawiając smug. No i jak wspominałam na początku w całym mieszkaniu rozchodzi się piękny zapach.



Produkty można zakupić na stronie DEDRA
Na stronie jest lista koordynatorów, wystarczy zapisać numer jednego z nich, a otrzymujecie zniżkę w postaci 23 % od cen katalogowych.
  



15 komentarzy:

  1. Mam ten płyn i rownież polecam sprawdził się u nas znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mam środki czystości na wyczerpaniu, chętnie się w niego zaopatrze i wypróbuje!
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze się z nim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Na blogu już kilka razy widziałam tą firmę, ale nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre płyn, a ten zapach Mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już kilka razy przewinąlł mi się ten płyn, chyba rzeczywiście wart uwagi😉

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o tej firmie, ale nigdy nie korzystałam ;) może kiedyś sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny płyn, ale tylko dla mnie na zimę ze względu na zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Potwierdzam. Rowniez uzywam. Piekny zapach 😊 pomarancze. Chociaz kojarzy mi sie ze Swietami Bozego Narodzenia 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawi mnie zapach tego płynu bo domyślam się, że mus bardzo ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten płyn i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger