smacznie i zdrowo z Bioindygo, recenzja.

Za oknem już powoli widać wiosnę, uwielbiam tę porę roku. A jaka jest Wasza ulubiona pora roku?
Uwielbiam letnie kurtki, trampki , a przez cały rok walczę o siebie, staram się ćwiczyć (chociaż z tym czasem gorzej) i jeść zdrowo. 
Dieta to podstawa, co do tego nie ma żadnych wątpliwości.

Postanowiłam sprawdzić asortyment sklepu internetowego Bioindygo
Paczka przyszła bardzo szybko, jestem zadowolona z produktów, które wybrałam. Pestki dyni już mi prawie zniknęły tak samo jak słonecznik -  prażę je na patelni i do filmu na wieczór idealnie się spisuje również świetny dodatek do sałatek .


Skupiłam się na ciemnym makaronie, bo aż wstyd się przyznać, ale nigdy nie jadłam. Długo myślałam co mam z tym makaronem zrobić i postawiłam na smaczną sałatkę z kurczakiem.

Makaron ugotowałam al dente, oczywiście nie całe opakowanie tylko pół, następnym razem zrobię makaron z sosem bolognese, na pewno będzie to coś innego niż  makaron spaghetti.
W sałatce znalazły się: ogórek, pomidor, kolorowa papryka (żółta i czerwona) , jajko, kukurydza, kurczak.
Do smaku dodałam trochę pieprzu i wszystko wymieszałam , a na koniec dodałam sosu sałatkowego. 


Później pomyślałam, że mogłabym dać jeszcze ser feta i posypać prażonym słonecznikiem, więc następnym razem ulepszę i będzie jeszcze smaczniejsza. 

Pyszna sałatka gotowa, nawet mój narzeczony wziął sobie dzisiaj do pracy :) 





22 komentarze:

  1. Uwielbiam wszystko co z makaronem związane, nie ważne czy brązowym czy białym. Fakt faktem smak ma zupełnie inny ten brązowy- dużo ludzi go nie lubi- mi jednak nie przeszkadza.
    Prazone pestki słoneczkika również uwielbiam, też do sałatek. Dawno nie jadłam w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio często jem sobie prażony słonecznik z dynią :D dlatego już niewiele mi zostało hehe. a sałatka pycha.

      Usuń
    2. Spróbuję zrobić :D

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe produkty a sałatka musi być przepyszna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sałatki:) mniam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zapraszam, bo jeszcze zostało .

      Usuń
  4. uwielbiam sałatki, więc dla mnie taki przepis to strzał w dziesiątkę :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! <3 ciesze sie,ze przypadła ci do gustu

      Usuń
  5. Fajny pomysł na sałatkę. Ja lubię ciemny makaron, ale moi domownicy nie bardzo ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to jest tak, że jak ja nie zrobie to nikt nie zrobi, ale jak juz zrobie to jedzą pomimo sprzeciwów :D

      Usuń
  6. Aż się głodna zrobiłam! Z chęcią zjadłabym taki obiadek, bo uwielbiam zarówno makaron, kurczaka i warzywa :)

    Obserwuję!
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pysznie ale nie wiem czy w moim domu ktokolwiek by jadł takie danie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł na jedzenie do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam makarony razowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie jadłam jeszcze brązowego makaronu. Danie szybkie, pyszne i zdrowe!
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo smakowicie wygląda. Kocham zdrowa żywność 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście, nie lubię sałatek makaronowych, ale ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam makaron w każdej postaci, ale przyznam, że ten ciemny nie trafił w mój gust :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger