Swati - ziołowy krem pod oczy, recenzja

Kolejny raz mogłam przetestować kosmetyk od Swati, i również tym razem mnie nie zawiódł. 
Do przetestowania dostałam ziołowy krem pod oczy. 



Naturalny, lekki krem, na bazie oleju kokosowego, który nawilża i uelastycznia cienką, delikatną skórę wokół oczu. Krem wygładza i poprawia koloryt, zmniejszając cienie.

Sposób użycia: niewielką ilość kremu nanieść na oczyszczoną skórę wokół oczu.

Skład: 
Distilled Water, Coconut oil, sesame oil, Hyaluronic Acid, Honey, Bees Wax, D- Panthenol, Aloe Barbadensis, Hamamelis, Lecithin, Emul, Wax, Shea butter, coco Butter, Sodium PCA, Borax, KOJIC Acid, Azelaic Acid, Arctostaphylos Uva-Ursi, Cucumis Sativus, Carica Papaya, Prunus,Armeniaca, Allantoin


Używam tego kremu rano i na wieczór. Szczególnie przydaje się po nieprzespanej nocy, gdzie mam cienie wokół oczu i wyglądam jak zombie, wtedy na ratunek "przychodzi" ziołowy krem. Wystarczy niewielka ilość produktu, więc starczy nam na długo.

Opakowanie jest okrągłe o pojemności 25g, ale niech Was to nie zmyli, używam go codziennie , a wygląda na ledwo tknięty. Pudełeczko jest małe, więc bez problemu mieści mi się do torebki czy kosmetyczki. 

Wcześniej nie używałam takich produktów, ale teraz nie wyobrażam sobie wieczoru bez użycia kremu pod oczy. 

 Mogę jednak powiedzieć, że  ujął mnie naturalny, ziołowy zapach kosmetyku. Nie podrażnił mojej skóry, a krem pod oczy ma bardzo przyjemną konsystencję. Po nałożeniu go w okolice oczu czuć przyjemne odprężenie i ukojenie. 


24 komentarze:

  1. Nieprzespane noce - wcieralabym taki krem ostatnio calymi dniami bo tez zle wygladalam. Jezeli pomaga to chetnie sie nim zainteresuje. A to prawda - malutki ale ekonomiczny. Kupowalam mojej mamie zestaw m.in z kremem pod oczy o tej samej pojemnosci. Nie pamietam jakiej firmy. Wystarczylo jej spokojnie na pol roku ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Wory pod oczami moja zmora, nawet wczoraj mój chłop mi zwrócił na to uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy krem. Bardzo podoba mi się obecność oleju kokosowego w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się taki krem. Mam okropne worki pod oczami 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wory pod oczami mam od urodzenia. Czasami mocniejsze sine, a podkłady korektory nie zawsze sobie dają radę! Będę musiała wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja od dawien dawna zmagam sie z cieniami i opuchlizną pod oczami..Czego ja już na nie nie stosowałam..

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie ziołowy pod oczy wywołałbym okrutne zaczerwienienie i łzawienie ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam kremów pod oczy, jakoś nie mogę się nauczyć tego robić :P Kto wie, może w końcu nabiorę ten nawyk?

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię olej/olejek kokosowy ale na włosy ewentualnie w balsamach do ciała. Na twarz jakoś mi nie służy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na całe szczęście wory pod oczami nie są bardzo widoczne. Kiedy będę miała okazję przetestuję ten krem.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził...ja jakoś nie używam kremów pod oczy....

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby mi się taki krem pod oczy ;) może wypróbuję
    Pozdrawiam,
    Frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy, mógłby mi przypaść do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt, wory pod oczami, to zmora wielu osób...

    OdpowiedzUsuń
  15. coś dla zmeczonych matczynych oczu

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat nie mam problemów z workami. Używam serum pod oczy wygładzające zmarszczki - w moim wieku już trzeba zadbać o tą delikatną skórę.

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo może w końcu coś na moje wielkie wory :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy produkt ja mam juz swoj ulubiony krem pod oczy ale kusisz bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie mam swojego ulubionego kremu pod oczy, więc chętnie przetestuje to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O! To mnie zaciekawiłaś tym kremem teraz! Dodaję sobie na listę bo kto wie, może się na niego skuszę, tym bardziej że skład ma bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na cienie pod oczami polecam pić wodę i okłady z herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  22. używałabym codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już od 20 roku życia używam kremów pod oczy więc już od kilkunastu lat ;)
    Krem ma dość sporą pojemność i przyjemny skład. ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawsze odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.