Test japońskich kosmetyków. Termo-oczyszczający zabieg wulkaniczny głębokie oczyszczenie porów. Yoskine - recenzja.

Dzięki stronie trusted cosmetics mogłam przetestować maseczkę od Yoskine. Szczerze, to nie znam tej firmy i pierwszy raz miałam z nią styczność, ale uwielbiam testować nowości, więc byłam bardzo podekscytowana i czekałam kiedy paczka przyjdzie i będę się mogła zabrać za testowanie. 


Maseczka jest podzielona na dwie etapy. 

STEP 1 – SAUNA-PEELING ZEOLITOWY
Zawiera ścierające granulki oraz drobinki Zeolitu, które po nałożeniu na wilgotną skórę doprowadzają do reakcji termicznej. Pod jej wpływem skóra rozgrzewa się, otwierają się pory, a następnie usuwane są zanieczyszczenia i nadmiar łoju. 

Stostowanie: Nałożyć na zwilżoną skórę twarzy. Masować przez ok. 1 minutę okrężnym ruchami, aż do wystąpienia efektu rozgrzania. Dokładnie zmyć i osuszyć skórę.



STEP 2 – CZARNA MASKA Z LAWY
Bio-aktywna glinka z lawy wulkanicznej, która oczyszcza pory, a następnie je zamyka wyraźnie zmniejszając widoczność wszelkich nierówności na skórze. Kompleks oligoelementów i ekstraktu z kory Enantia Chlorantha nadaje cerze idealny matowy efekt, jedwabistą gładkość i zdrowy koloryt.

Stostowanie: Nałożyć grubszą warstwę na twarz i pozostawić na 20 minut. Następnie dokładnie zmyć zwilżonym wacikiem. Stosować 1-2 razy w tygodniu. 


Moja opinia:

Bardzo dobry produkt, konsystencja, zapach, jak w kosmetykach luksusowych. Peeling bardzo dobrze oczyszcza. Efekt rozgrzania jest na szczęście tylko chwilowy, obawiałam się czy nie podrażni mi naczynek na policzkach. Peeling cudownie pachnie.
Maseczka jest przyjemna, kremowa. Czego nie lubię w glinkach to zastygania na beton. W tym produkcie nie ma z tym problemu. Zastyga, ale nie czuć tego na twarzy, łatwo się zmywa. Minus-nie domyka porów jak deklaruje producent. Zostają rozszerzone, choć nieźle oczyszczone. Zdecydowanie lepiej robić ten zabieg na noc.

17 komentarzy:

  1. Nie miałam z nimi styczności i przyznam , że nie slyszalam onym :D ale zapowiada się ciekawie :D jestem naprawdę skora wypróbować to także na sobie ! Jak znwawsze świetne kochana ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od jakiegoś czasu chodzą za mną maski Yoskine. Dziękuję za tę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o marce Yoskine i chyba sie skuszę na tą maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nic takiego na ryjec sobie nie kładłam, ale chyba muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować. Ostatnio podobają mi się kilku etapowe maseczki. Też nie lubie zastygająsych glinek. Coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo dobrego słyszałam o tej marce, chyba w końcu skuszę się. Ta maseczka wydaje się być ciekawa, chociaż szkoda, że nie do końca domyka pory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam ostatnio pozytywną opinię od koleżanki na temat tego produktu i tu właśnie Twoja recenzja utwierdza mnie w przekonaniu, że dobrze zrobiłam zamawiając ja. Ciekawa jestem jak się u mnie spisze.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo.. Kolejna nowość, którą przydałoby mi się przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają na dobre- konsystencja ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy produkt, chetnie przetestowałabym na sobie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś boję się Japońskich produktów...
    www.piekielnamama.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam na półkach różnych drogerii kosmetyki tej marki, ale nie używałam ich nigdy. Może skuszę się na kupno tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po Twojej recenzji chyba sie zdecyduje na zakup tej maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale z racji, że uwielbiam kosmetyki koreańskie to i japońskie chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maski peelingi - boje soe szczerze mowiac i szulam czegos fajnego co zaakceptuje moja twarz. Poki co jest jedna firma, ktora na mnie dobrze dziala.

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie słyszałam o nich, musze przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja kolekcja maseczek chyba niedługo się powiększy po twojej recenzji kochana:) dla mnie glinką jest najważniejszym składnikiem, który jest decydujący podczas zakupów. Bardzo dobrze oczyszcza i ma działania przeciwzapalne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.