zestaw kosmetyków do włosów od Dabur, recenzja

   Moje włosy po porodzie wymagają intensywnego odżywienia, nawilżenia i dogłębnej regeneracji. Zmagam się z wypadaniem włosów i łupieżem. W planach mam obcięcie włosów do ramion, ale ciągle zwlekam.


Do przetestowania wpadły mi kosmetyki od firmy Dabur .
W zestawie znalazłam szampon i olej do włosów oraz krem do stylizacji włosów.



 Szampon ten idealny do każdego rodzaju włosów, zwłaszcza polecany do zastosowania po zimie, kiedy włosy są zmęczone i słabe. Unikalna formuła szamponu oraz zawartość specjalnie dobranych ziół i podstawowych składników takich jak:
- Oliwa z oliwek – pomaga intensywnie odżywić skórę głowy i włosy,
- Henna wraz z innymi składnikami sprawia, że włosy lśnią i stają się zdrowsze,
- Aloes - intensywnie nawilża, sprawia, że włosy są aksamitnie miękkie i puszyste,
- Migdał – sprawi, że włosy lśnią.

Szampon jest świetny dla włosów zmęczonych i pozbawionych życia. Już po ok. 3 umyciach moje włosy zyskały i nabrały witalności. Szampon pachnie cudownie i wystarczy odrobina, aby się zapienił. Ja zawsze pianę trzymam ok. 1-2 min. na głowie dla wzmocnienia efektu. Włosy po umyciu nie sa trudne do rozczesania ( nawet bez odżywki), pięknie pachną i są mega puszyste. Dodatkowy plus to to, że świeżość włosów jest o wiele dłuższa.


- OLIWA Z OLIWEK, stosowana przy suchej, źle ukrwionej, dojrzałej, łuszczącej się, pękającej skórze, ma właściwości poprawiające ukrwienie i rozgrzewające. 
- MIGDAŁY, zmiękczają włosy i tworzą naturalny parasol ochronny przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.
- KAKTUS, wzmacnia włosy, odżywia je i nadaje objętości.
- CYTRYNA, pomaga w regulacji przepływu serum, zapobiega powstawaniu łupieżu i działa przeciwzapalnie na skórę głowy.

Olej wzbogacony jest o oliwę z oliwek, a także nawilżające ekstrakty z migdałów, kaktusa i cytryny. Unikalna formuła Vatika zapewnia dokładne wchłanianie olejku i dzięki temu lepsze nawilżenie i odżywienie skóry głowy oraz włosów, a także dzięki zawartości cytryny posiada właściwości przeciwłupieżowe. 

Plastikowa butelka, z dość dużym otworem, przez co często olej lądował również na podłodze :)
Oleista konsystencja, zielony kolor. Zapach specyficzny, dla mnie znośny.

Staram się być systematyczna w olejowaniu włosów. U mnie najlepiej się sprawdza nakładanie oleju na ok 2 godziny przed umyciem włosów. 
Nie miałam nigdy problemu ze zmyciem go.
Po użyciu oleju, włosy są gładkie, miękkie, błyszczące i ładnie wyglądające.



Krem do stylizacji włosów. Chroni włosy przed zewnętrznymi czynnikami, nadaje intensywnego blasku i ułatwia układanie włosów.
- Migdał - nawilża, wzmacnia i sprawia że włosy stają się błyszczące,
- Miód - dodaje witalności i zapobiega przesuszaniu
- Aloes - nawadnia i odżywia włosy.

Zastosowanie:

Dla lepszych rezultatów użyj przed i po myciu włosów.
Przed myciem - wmasuj krem na całą długość włosów, pozostaw na 15 minut w celu głębokiego odżywienia. Następnie umyj włosy jak zwykle.
Po umyciu - niewielką ilość kremu wmasuj w wilgotne włosy w celu nadania ochrony, połysku i ułatwienia procesu stylizacji.

Krem Vatika do stylizacji włosów to dla mnie strzał w 10!! Przede wszystkim mistrz w nawilżaniu włosów naprawdę świetnie sobie radzi z nawilżaniem , konsystencja łatwa do nakładania lecz trzeba uważać żeby nie obciążyć włosów ( należy umiarkowanie aplikować) . Stosuje raz w tygodniu jako maskę przed myciem włosów wmasowuje w suche włosy pozostawiam na 15 minut po czym myje. 

Druga technika stosuje po myciu rozcierając w dłoniach i nakładam na włosy od ucha po końce tak żeby nie przetłuścić skóry głowy - ponieważ bardzo mocno nawilża :) . Wydajny, efekt - włosy sypkie, wygładzone i lśniące . Zapomniałam dodać zapach przepiękny! Każdej się spodoba wypróbujcie opakowanie praktycznie kosmetyk można zużyć do samego końca ,nic nie zostanie w pudełeczku ;)




26 komentarzy:

  1. Dużo o nich czytałam. Zdążyły mi zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także je posiadam i jutro zamierzam dodać post o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie produkty tej marki, najbardziej olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tej firmy tylko olej kokosowy. Tych produktów nie znam. Wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe produkty 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aloes ma bardzo lecznicze właściwości, wiec kosmetyki z tym składnikiem z pewnością są świetne. Nigdy nie używałam olejku do włosów, ponieważ moje bardzo szybko się przetłuszczają i bałam się że to dodatkowo przyśpieszy ten proces. Ale może faktycznie twój system (nakładanie preparatu na ok. 2 godziny przed umyciem włosów) by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo głośno ostatnio o tej firmie, lecz jeszcze nie udało mi się nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakiś czas temu stosowałam własnie jedną z masek Vatika. Nawet się polubiłysmy nie wiem tylko czemu drugi raz nie zakupiłam produktu tej firmy nie wiem czy było to związane z wydajnością czy czy napewno nie wpływem na moje włosy. Super post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio miałam przyjemność testowania produktów z tej firmy. Nawet dobrze się spisały :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna firma o której nie słyszałam, chyba jestem za murzynami!

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach :) aczkolwiek, jeśli chodzi o włosy mam swoich faworytów i trudno mi się z nimi rozstać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam odżywkę i olejek do włosów z tej marki jak na razie jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Brzmi kusząco :D Wpadnij do mnie xnebeska.blog@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę te kosmetyki. Cieszę się, że tu zaglądam, przynajmniej wiem, co się dzieje "na świecie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tą markę kosmetyków. Kam maskę do włosów i powiem Ci ze nie zamieniala bym jej na inną.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zakochałam sie w ich szamponie moje włosy są takie mieciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety Vatika mi nie służy, miałam kilka produktów i okropnie na mnie działały :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam, zachwyca mnie zapach i delikatność włosów po szamponie. Do oliwki nie jestem przekonana, tłuste jakos, próbujemy się zaprzyjaźnić 😜

    OdpowiedzUsuń
  20. Czego ja się znowu od Was kobity dowiaduje :D
    Przez Was jeszcze zacznę to zakupowe szaleństwo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja po porodzie za to zmagam sie z przetluszajacymi wlosami. Jak nie urok to...wiec u mnie takie produkty na bazie oliwki sie nie sprawdza.
    Pozdrawiam.
    www.nasza-czworka.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Coraz częściej trafiam na ich recenzję ;D musze w końcu się w nie zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam produktów tej marki, ale mnie kuszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie wyglądają apetycznie, ale wcześniej nigdzie na nie nie trafiłam. teraz zaczęłam testować kurację Seboradin z naftą kosmetyczną do włosów zmęczonych i pozbawionych witalności. Już po paru użyciach widzę fajną różnicę, bo włosy odżyły i stały się bardziej miękkie i lśniące :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.