Dodatki od ZAFUL, recenzja

Ostatnio zaszalałam na stronie Zaful i powybierałam sobie dodatki typu naszyjnik, bransoletki i torebkę. Nawet wzięłam dwie rzeczy dla przyjaciółki.

Póki co tylko z tego zamówienia nie przyszła mi torebka, a czekam na nią, bo ponoć jest piękna.


Rzadko noszę biżuterię, ale na ten rok mam kilka ważnych imprez i pomyślałam, że takie dodatki ubarwią mój strój no i mnie. 


Tak jak pisałam wcześniej brakuje mi tylko torebki, bo podzielili na dwie paczki. 

Wzięłam sobie brushegg, ponieważ moje stare jajeczko woła o pomstę do nieba. 




Bardzo podobają mi się kolory. U mnie na pierwszy ogień poszła niebieska. Myślę, że te cztery starczą mi na długi czas. Chociaż marzy mi się jeszcze w kształcie serca. 

Naszyjnik w kształcie motylka jest bardzo delikatny. Świetnie się prezentuje i póki co nadaje się do użytku, bo wiadomo, że różnie bywa z tymi naszyjnikami z Chin ;) 




Moja ulubiona bransoletka. Ładna jest, ale niestety córka mi ją popsuła :( . Da radę ją naprawić, ale sama sobie nie poradzę, więc czekam aż mój mężczyzna mi ją naprawi (tak, wiem facetom nie trzeba co pół roku przypominać, że mają coś zrobić :D ).





 Nie wiem czego się spodziewałam po tej bransoletce, ale mi się ją niewygodnie nosi mimo, że prezentuje się całkiem ładnie, ale może się jeszcze do niej przekonam.



Kolczyki wzięłam dla przyjaciółki. 
Jej zdanie na temat kolczyków: "Kolczyki jak chińszczyzna. Kiepsko wykonane z kiepskich materiałów. Plastikowe kamyczki krzywo przyklejone. Uszy bolą od noszenia. Ale jak ktoś się nie przygląda to uzna je za całkiem zacne"




Wszystkie linki ;) 

  KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK 



33 komentarze:

  1. Jajeczko do czyszczenia mam i twierdzę, że to gówno straszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no ja nie wiem jak inaczej myć pedzle. a ostatnio i tak rzadko sie maluje.

      Usuń
  2. Jajeczka są najlepsze uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka na kółku bardzo mi się podoba, szkoda, że jest niewygodna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bransoletka co się popsuła bardzo fajna ;) Podobną widziałam na Ali i kusi mnie by ją sobie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to polecam. bede szukala jakiś innych :D, bo mi sie mega podobają

      Usuń
  5. Fajna bransoletka niech mąż naprawia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Jajeczka 😄😄😄 Mam swoje ale z innego sklepu i ciekawa jestem jak będzie śmigać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie najładniejszy jest naszyjnik z motylkiem i czarno-zlota bransoletka:) coś w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarno złota bransoletka trafiła do mojego serca <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajeczko mam tylko byłam taka mądra że kupiłam białe i na dzień dzisiejszy wyglada okropnie. Musze sobie kupić nowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje jajeczko wołało o pomste do nieba. wywalilam do smietnika.

      Usuń
  10. Super rzeczy! Najbardziej podobają nam się te myjki do pędzli ^^ Są bardzo praktyczne :) Biżuteria cudna! Oczywiście wspieramy i klikamy ;) Możesz poklikać w zamian tutaj: http://agssymi.blogspot.com?utm_source=sns&utm_medium=redid&utm_campaign=Agssymi&utm_content=niki ? ^.^

    BUZIAKI! :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś. Delikatne naszyjniki zawsze się przydadzą.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. biżuteria nie w moim stylu, ale skoro Tobie się podoba to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najładniejsza ta... popsuta bransoletka ;) Niech mąż szybko naprawi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no w większosci wam sie wlasnie ta podoba :D

      Usuń
  14. całkiem spore zamówienie :) ciekawe rzeczy wybrałaś :) i oby mąż szybko naprawił bransoletkę- ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bede musiala go pogonić, bo fajnie sie nosi i pasuje do wiekszosci moich ubrań :d

      Usuń
  15. Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś :) Najbardziej podoba mi się ten naszyjnik! :)
    W linki poklikałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to jednak jestem niedzisiejsza...wiesz, że pierwsze słyszę o takich jakeczkach...
    Muszę zaraz więcej poczytać na ich temat 😉😂

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również o żadnym tego typu jajeczku nie słyszałam :)
    Bardzo ładne rzeczy.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolczyki są piękne :) sama mam ze 100 par i ciągle zamawiam nowe! To już nałóg :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lancuszek fajny 😊 oby nie zczarnial. Nie jest to apart nie ma co sie oszukiwac ale i ja lubie takie rzeczy mimo wszystko 😍 poklikane Kochana buzka 😙

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nic w moim stylu :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę sobie kupić brushegg,piękny naszyjnik z motylkiem 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Biżuterię wybrałaś śliczną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba biżuteria. Dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger