Fotoksiążka od Saal-Digital , recenzja.

Przeglądając facebooka natknęłam się na reklamę Saal-Digital. Poszukiwali osób do przetestowania foto-książki. Chwilę pomyślałam czy w ogóle chcę się za to zabierać, ale stwierdziłam, że to będzie bardzo fajna pamiątka, ponieważ zrobiłam zbiór zdjęć mojego dziecka.


Zgłoszenie wypełniłam za pomocą facebooka, a cała reszta procedury była za pomocą e-maila. Nawet nie przypuszczałam, że uda mi się dostać do przetestowania. 
Wszystkie szczegóły współpracy dostałam na mejla, łącznie z wymogami i na jaką kwotę. 
Kwotę do wykorzystania miałam na 200 zł .

Oczywiście od razu zabrałam się do pracy. W pierwszej kolejności musiałam ściągnąć na komputer aplikację, w której tworzy się foto-książkę.


Tworzenie takiej książki to była fajna zabawa. Choć mam tak dużo zdjęć córeczki, że nie mogłam się zdecydować, które chce zdjęcia. Dlatego spędziłam nad tym około godziny wybierając zdjęcia i umieszczając je w aplikacji.

Kiedy już stworzyłam foto-książkę pozostało ją "przesłać", zapłacić (miałam bon) i czekać na przesyłkę.


Wszystko co dotyczyło paczki dostawałam na e-maila.
Moja foto-książka składa się z 10 stron, strony wewnętrzne są błyszczące, a same kartki są grube. Książka jest porządnie wykonana i jest to piękna pamiątka na długie lata.

Samo czekanie na przesyłkę nie trwało długo. Byłam zaskoczona ekspresowym dotarciem paczki do mojego domu.




Z całości jestem bardzo zadowolona. Samo poruszanie się po aplikacji jest bardzo łatwe, chociaż obawiałam się, że będzie skomplikowane, ale wcale takie nie było. 



@saal.digital.polska
#saaldigitalpolska

Warto śledzić stronę na facebooku , ponieważ co jakiś czas pojawia się informacja o to, że szukają osób do przetestowania. Ostatnio się natknęłam, że szukają do przetestowania obrazu. Ja niestety nie miałabym gdzie takiego obrazu powiesić, więc póki co się nie zgłaszam, ale warto. :) 

25 komentarzy:

  1. Testowałam, pewnie widziałaś moją recenzję :) Bardzo fajne wykonanie, piękny wygląd- a co najlepsze sama możesz zrobić projekt.
    Podobała mi sie również błyskawiczna wysyłka :)
    A i pamiątka na wiele wiele lat.
    Zamówiłam fotoobraz- zbliża się moja rocznica ślubu- mąż dostanie prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam fotoksiążki, zdjęcia na kompie mogą zniknąć w szybkim tempie jak dysk padnie, płyty sie zniszczą, ale zdjęcia w fotoksiążce i wywołane - nigdy! :) I zawsze są pod ręką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna pamiątką i napewno na długie lata. Ja mam mnóstwo zdjęć do wywołania może pomyślę o takiej fotoksiazce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie udało ale gratuluję, uwielbiam takie pamiątki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W dzisiejszych czasach większość zdjęć mamy na komputerze niestety.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka książka to ciekawa pamiątka, zwłaszcza, że w dzisiejszych czasach trzymamy zdjęcia na dysku..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam możliwość testowania fotoksiążki inne firmy. Akurat tata miał 50-te urodziny i zrobiłam mu prezent. Ma fajną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiątka na całe życie, piękna ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka książka to świetna pamiątka! I wszystkie wspomnienia w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez miałam okazję testować, i byłam zaskoczona, że w ciągu dwóch dni dotarła do mnie gotowa książka

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tego typu pamiątki <3 świetne kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  12. I to jest to! Najlepsza pamiątka na lata! Pod ręką. Ja tez ch ialam zrobic zrobić coś nietypowego. Kupiłam album na allegro gruby dziecinny i kazde wywołane foto robilam ręcznie w formie decoupage ☺ 4 miesiące robilam Ale dzis jak siadam wciąż mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękny tort mieliście na roczek Oliwi aż mi ślinka pociekła. :)
    Jeśli chodzi o fotoksiązkę to też mamy taką i ją uwielbiamy, wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w czasach, gdy większość zdjęć przechowuje się jedynie na komputerach czy w telefonach, taka książka jest świetnym pomysłem :) będzie wspaniałą pamiątką! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sprawa!!!! Piękna pamiątka na długie lata...może jeszcze kiedyś będziesz wnukom ją pokazywać;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna pamiątka na całe życie! :)
    zapraszam do mnie ---> lovipauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię tego typu książki, wspomnienie zostaje w książce. Mam kilka takich. Plus za możliwość zrobienia własnego pełnego projektu.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze az sama chyba rez tak zrobie mama zdiec.na kompie.od groma a boje sie ze znikna.😒

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam foto książki! Po Ślubie zamówię sobie jedną :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fotoksiążki tej firmy są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem aktualnie najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fotoksiążka to piękna pamiątka! :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi udało się dostać do tego testu :-) mam masę różnych zdjęć...moich dzieci...kwiatów, makro i teraz mam ból głowy jakie zdjęcia wybrać do fotoksiążki....
    fajna pamiątka będzie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger